Τι κάνει μια γυναίκα όταν της κόβουν τις φτερούγες; Όταν της απαγορεύουν την προσωπική φιλοδοξία, την αναγνώριση της προσωπικότητας της, την έκφραση των ικανοτήτων της; Αυτό διάλεξε να διηγηθεί η Φρανσουάζ Ζιρού μέσα από τη ζωή ενός εξαιρετικού πλάσματος, της ’λμα Μάλερ. Σειρήνα γαλανομάτα - η ’λμα υπήρξε η βασίλισσα της Βιέννης και κάλπασε πάνω από τις θύελλες του αιώνα, πριν πεθάνει τελικά στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1964.
Όμορφη, περήφανη, έξυπνη, απόχτησε μια εντυπωσιακή συλλογή από άντρες ιδιαίτερα μεγαλοφυείς: τον Μάλερ, το συνθέτη, που έγινε ο πρώτος της σύζυγος τον Κοκόσκα, τον εξπρεσιονιστή ζωγράφο, χάρη στον οποίο το πρόσωπο της ’λμα βρίσκεται σε όλα τα μουσεία του κόσμου τον Βάλτερ Γκρόπιους, τον αρχιτέκτονα, ιδρυτή του Μπάουχαους τον Φραντς Βέρφελ, τελικά, συγγραφέα, που υπήρξε και ο τελευταίος της σύζυγος. Γι' αυτούς τους τέσσερις δημιουργούς υπήρξε το φως, ο ήλιος, η ενέργεια. Και ο δήμιος, ωστόσο. Πάντοτε απατούσε, χώριζε, έφευγε εκείνοι υπέφεραν. Γιατί; Γιατί την είχαν ακρωτηριάσει. Είχε ήδη συνθέσει περισσότερα από εκατό τραγούδια -λίντερ-, όταν ο Μάλερ της απαγόρεψε να συνεχίσει. Το απωθημένο της την οδήγησε στη σκληρότητα. Είχε, ίσως, και την προδιάθεση... Δεν της έμενε πια παρά μια μονάχα τέχνη για να καλλιεργήσει: η τέχνη να την ερωτεύονται.
Τι κάνει μια γυναίκα όταν της κόβουν τις φτερούγες; Όταν της απαγορεύουν την προσωπική φιλοδοξία, την αναγνώριση της προσωπικότητας της, την έκφραση των ικανοτήτων της; Αυτό διάλεξε να διηγηθεί η Φρανσουάζ Ζιρού μέσα από τη ζωή ενός εξαιρετικού πλάσματος, της ’λμα Μάλερ. Σειρήνα γαλανομάτα - η ’λμα υπήρξε η βασίλισσα της Βιέννης και κάλπασε πάνω από τις θύελλες του αιώνα, πριν πεθάνει τελικά στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1964.
Όμορφη, περήφανη, έξυπνη, απόχτησε μια εντυπωσιακή συλλογή από άντρες ιδιαίτερα μεγαλοφυείς: τον Μάλερ, το συνθέτη, που έγινε ο πρώτος της σύζυγος τον Κοκόσκα, τον εξπρεσιονιστή ζωγράφο, χάρη στον οποίο το πρόσωπο της ’λμα βρίσκεται σε όλα τα μουσεία του κόσμου τον Βάλτερ Γκρόπιους, τον αρχιτέκτονα, ιδρυτή του Μπάουχαους τον Φραντς Βέρφελ, τελικά, συγγραφέα, που υπήρξε και ο τελευταίος της σύζυγος. Γι' αυτούς τους τέσσερις δημιουργούς υπήρξε το φως, ο ήλιος, η ενέργεια. Και ο δήμιος, ωστόσο. Πάντοτε απατούσε, χώριζε, έφευγε εκείνοι υπέφεραν. Γιατί; Γιατί την είχαν ακρωτηριάσει. Είχε ήδη συνθέσει περισσότερα από εκατό τραγούδια -λίντερ-, όταν ο Μάλερ της απαγόρεψε να συνεχίσει. Το απωθημένο της την οδήγησε στη σκληρότητα. Είχε, ίσως, και την προδιάθεση... Δεν της έμενε πια παρά μια μονάχα τέχνη για να καλλιεργήσει: η τέχνη να την ερωτεύονται.
ΑΛΜΑ ΜΑΛΕΡ-Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ Σ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙBKS.0220413BKS.0220413ΖΙΡΟΥ ΦΡΑΝΣΟΥΑΖΖΙΡΟΥ ΦΡΑΝΣΟΥΑΖΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΖΙΡΟΥ ΦΡΑΝΣΟΥΑΖ στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 960-208-051-5 Συγγραφέας: ΖΙΡΟΥ ΦΡΑΝΣΟΥΑΖ Εκδοτικός οίκος: Σ. Ι. ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Μετάφραση: ΡΙΚΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Σελίδες: 304 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 1989 Τι κάνει μια γυναίκα όταν της κόβουν τις φτερούγες; Όταν της απαγορεύουν την προσωπική φιλοδοξία, την αναγνώριση της προσωπικότητας της, την έκφραση των ικανοτήτων της; Αυτό διάλεξε να διηγηθεί η Φρανσουάζ Ζιρού μέσα από τη ζωή ενός εξαιρετικού πλάσματος, της ’λμα Μάλερ. Σειρήνα γαλανομάτα - η ’λμα υπήρξε η βασίλισσα της Βιέννης και κάλπασε πάνω από τις θύελλες του αιώνα, πριν πεθάνει τελικά στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1964. Όμορφη, περήφανη, έξυπνη, απόχτησε μια εντυπωσιακή συλλογή από άντρες ιδιαίτερα μεγαλοφυείς: τον Μάλερ, το συνθέτη, που έγινε ο πρώτος της σύζυγος τον Κοκόσκα, τον εξπρεσιονιστή ζωγράφο, χάρη στον οποίο το πρόσωπο της ’λμα βρίσκεται σε όλα τα μουσεία του κόσμου τον Βάλτερ Γκρόπιους, τον αρχιτέκτονα, ιδρυτή του Μπάουχαους τον Φραντς Βέρφελ, τελικά, συγγραφέα, που υπήρξε και ο τελευταίος της σύζυγος. Γι' αυτούς τους τέσσερις δημιουργούς υπήρξε το φως, ο ήλιος, η ενέργεια. Και ο δήμιος, ωστόσο. Πάντοτε απατούσε, χώριζε, έφευγε εκείνοι υπέφεραν. Γιατί; Γιατί την είχαν ακρωτηριάσει. Είχε ήδη συνθέσει περισσότερα από εκατό τραγούδια -λίντερ-, όταν ο Μάλερ της απαγόρεψε να συνεχίσει. Το απωθημένο της την οδήγησε στη σκληρότητα. Είχε, ίσως, και την προδιάθεση... Δεν της έμενε πια παρά μια μονάχα τέχνη για να καλλιεργήσει: η τέχνη να την ερωτεύονται.
ΑΛΜΑ ΜΑΛΕΡ-Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ Σ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση