To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Φιλοσοφία > ΑΙ ΚΑΘ ΑΡΜΟΝΙΚΗΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΟΞΑΙ
 
 
 
   
 
ai kath armonikin pythagoreioi doxai photo

ai kath armonikin pythagoreioi doxai photo


ΑΙ ΚΑΘ ΑΡΜΟΝΙΚΗΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΟΞΑΙ

BKS.0756064      
ΚατηγορίαΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

33.39 €
Προτεινόμενη λιανική 37.10 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5677-12-1
Συγγραφέας: ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΜΜΩΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 276
Διαστάσεις: 20Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2022

Στο βιβλίο αυτό αντιμετωπίζονται κατά τρόπο σφαιρικό όλα, όσα γνώριζαν, πίστευαν, δίδασκαν και εφάρμοζαν στη μουσική πράξη οι Πυθαγόρειοι.

Μια τέτοιου είδους αντιμετώπιση της Πυθαγορείου μουσικής Φιλοσοφίας απαιτεί γνώσεις από πολλούς και διαφόρους τομείς του επιστητού, οι οποίοι δυνατόν να εμφανίζουν μεταξύ τους είτε μικρη, είτε μεγαλύτερη συνάφεια.

Έχει προσεχθεί ιδιαιτέρως από την πλευρά του συγγραφέως το θέμα της μουσικής ορολογίας κατά τις διάφορες χρονικές περιόδους, διότι η ιδία και η αυτή λέξη ενδεχομένως εμφανίζεται να χρησιμοποιείται με μια πλειάδα σημαινομένων λ.χ. η λέξις «?ρμονία (= οκτάβα ή δια πασών, διάταξις των φθόγγων εντός της οκτάβας, το εναρμόνιον γένος κ.α.)».

Διερευνάται ο λογαριθμικός χαρακτήρας της Πυθαγορείου Μουσικής, διότι, όπως αποδεικνύεται, ο Πυθαγόρας εγνώριζε και τί είναι λογάριθμος ως προς βάση τον αριθμό 2 και εγνώριζε πώς να τον υπολογίζει χρησιμοποιώντας τις τρεις πρώτες ανά λόγον μεσότητες!

Μας διέφυγεν και εξακολουθεί να μας διαφεύγει κατά την μελέτην της αρχαιοελληνικής μας μουσικής ο ρόλος του αισθήματος του προκαλουμένου κατά την ακρόασιν των μουσικών διαστημάτων.

Τέλος, με τους αριθμούς προσδιώριζαν οι Πυθαγόρειοι τα «άτομα» της μουσικής, δηλαδή τους φθόγγους ή ψόφους, τις νότες κατά το δη λεγόμενον και, ακολούθως, με τις πράξεις της αφαιρέσεως και της διαιρέσεως μεταξύ των αριθμών όριζαν και μελετούσαν παντοιοτρόπως τα «μόρια» της μουσικής, δηλαδή τα μουσικά διαστήματα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΑΙ ΚΑΘ ΑΡΜΟΝΙΚΗΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΟΞΑΙ (BKS.0756064)
ai kath armonikin pythagoreioi doxai photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
33.39 €
Προτεινόμενη λιανική 37.10 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ISBN: 978-618-5677-12-1
Συγγραφέας: ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΜΜΩΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 276
Διαστάσεις: 20Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2022

Στο βιβλίο αυτό αντιμετωπίζονται κατά τρόπο σφαιρικό όλα, όσα γνώριζαν, πίστευαν, δίδασκαν και εφάρμοζαν στη μουσική πράξη οι Πυθαγόρειοι.

Μια τέτοιου είδους αντιμετώπιση της Πυθαγορείου μουσικής Φιλοσοφίας απαιτεί γνώσεις από πολλούς και διαφόρους τομείς του επιστητού, οι οποίοι δυνατόν να εμφανίζουν μεταξύ τους είτε μικρη, είτε μεγαλύτερη συνάφεια.

Έχει προσεχθεί ιδιαιτέρως από την πλευρά του συγγραφέως το θέμα της μουσικής ορολογίας κατά τις διάφορες χρονικές περιόδους, διότι η ιδία και η αυτή λέξη ενδεχομένως εμφανίζεται να χρησιμοποιείται με μια πλειάδα σημαινομένων λ.χ. η λέξις «?ρμονία (= οκτάβα ή δια πασών, διάταξις των φθόγγων εντός της οκτάβας, το εναρμόνιον γένος κ.α.)».

Διερευνάται ο λογαριθμικός χαρακτήρας της Πυθαγορείου Μουσικής, διότι, όπως αποδεικνύεται, ο Πυθαγόρας εγνώριζε και τί είναι λογάριθμος ως προς βάση τον αριθμό 2 και εγνώριζε πώς να τον υπολογίζει χρησιμοποιώντας τις τρεις πρώτες ανά λόγον μεσότητες!

Μας διέφυγεν και εξακολουθεί να μας διαφεύγει κατά την μελέτην της αρχαιοελληνικής μας μουσικής ο ρόλος του αισθήματος του προκαλουμένου κατά την ακρόασιν των μουσικών διαστημάτων.

Τέλος, με τους αριθμούς προσδιώριζαν οι Πυθαγόρειοι τα «άτομα» της μουσικής, δηλαδή τους φθόγγους ή ψόφους, τις νότες κατά το δη λεγόμενον και, ακολούθως, με τις πράξεις της αφαιρέσεως και της διαιρέσεως μεταξύ των αριθμών όριζαν και μελετούσαν παντοιοτρόπως τα «μόρια» της μουσικής, δηλαδή τα μουσικά διαστήματα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΙ ΚΑΘ ΑΡΜΟΝΙΚΗΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΟΞΑΙ BKS.0756064 BKS.0756064 ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-618-5677-12-1 Συγγραφέας: ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΜΜΩΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Σελίδες: 276 Διαστάσεις: 20Χ28 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2022 Στο βιβλίο αυτό αντιμετωπίζονται κατά τρόπο σφαιρικό όλα, όσα γνώριζαν, πίστευαν, δίδασκαν και εφάρμοζαν στη μουσική πράξη οι Πυθαγόρειοι. Μια τέτοιου είδους αντιμετώπιση της Πυθαγορείου μουσικής Φιλοσοφίας απαιτεί γνώσεις από πολλούς και διαφόρους τομείς του επιστητού, οι οποίοι δυνατόν να εμφανίζουν μεταξύ τους είτε μικρη, είτε μεγαλύτερη συνάφεια. Έχει προσεχθεί ιδιαιτέρως από την πλευρά του συγγραφέως το θέμα της μουσικής ορολογίας κατά τις διάφορες χρονικές περιόδους, διότι η ιδία και η αυτή λέξη ενδεχομένως εμφανίζεται να χρησιμοποιείται με μια πλειάδα σημαινομένων λ.χ. η λέξις «?ρμονία (= οκτάβα ή δια πασών, διάταξις των φθόγγων εντός της οκτάβας, το εναρμόνιον γένος κ.α.)». Διερευνάται ο λογαριθμικός χαρακτήρας της Πυθαγορείου Μουσικής, διότι, όπως αποδεικνύεται, ο Πυθαγόρας εγνώριζε και τί είναι λογάριθμος ως προς βάση τον αριθμό 2 και εγνώριζε πώς να τον υπολογίζει χρησιμοποιώντας τις τρεις πρώτες ανά λόγον μεσότητες! Μας διέφυγεν και εξακολουθεί να μας διαφεύγει κατά την μελέτην της αρχαιοελληνικής μας μουσικής ο ρόλος του αισθήματος του προκαλουμένου κατά την ακρόασιν των μουσικών διαστημάτων. Τέλος, με τους αριθμούς προσδιώριζαν οι Πυθαγόρειοι τα «άτομα» της μουσικής, δηλαδή τους φθόγγους ή ψόφους, τις νότες κατά το δη λεγόμενον και, ακολούθως, με τις πράξεις της αφαιρέσεως και της διαιρέσεως μεταξύ των αριθμών όριζαν και μελετούσαν παντοιοτρόπως τα «μόρια» της μουσικής, δηλαδή τα μουσικά διαστήματα.
30.05
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή