To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > 32 ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ
 
 
 
   
 
32 fraseis pelaton poy agapame na misoyme kai pos na tis xeperasete photo

32 fraseis pelaton poy agapame na misoyme kai pos na tis xeperasete photo


32 ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ

BKS.0673120      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ ΘΕΜΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.01 €
μόνο10.81 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5131-85-2
Συγγραφέας: ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ ΘΕΜΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 12Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2023

"Είστε ακριβός!"
"Ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!"
"Αυτά δεν είναι για εμάς..."

Έχετε ακούσει κάποια από τις παραπάνω φράσεις; Τι σημαίνουν; Πώς τις αντιμετωπίζετε;

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα εύστοχο και χιουμοριστικό τρόπο τις πιο κοινές φράσεις που ακούμε από το στόμα των πελατών μας.

Στο βιβλίο "32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε" αναλύονται φράσεις πελατών που μας “βραχυκυκλώνουν” τόσο πολύ και καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών. Από τις υποσχέσεις με πολλά υπονοούμενα («μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές...») μέχρι τις πλάγιες απειλές («θα πάρω και από αλλού προσφορές»), οι φράσεις των πελατών δεν σταματούν ποτέ να μας ψυχαγωγούν και να μας εκπλήσσουν.

Ο συγγραφέας, βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε κάθε μια από τις φράσεις αυτές και να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, ξεπερνώντας τις δύσκολες καταστάσεις.

Καλή - και χαμογελαστή - ανάγνωση!


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
32 ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ (BKS.0673120)
32 fraseis pelaton poy agapame na misoyme kai pos na tis xeperasete photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.01 € μόνο 10.81
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ ΘΕΜΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5131-85-2
Συγγραφέας: ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ ΘΕΜΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 12Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2023

"Είστε ακριβός!"
"Ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!"
"Αυτά δεν είναι για εμάς..."

Έχετε ακούσει κάποια από τις παραπάνω φράσεις; Τι σημαίνουν; Πώς τις αντιμετωπίζετε;

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα εύστοχο και χιουμοριστικό τρόπο τις πιο κοινές φράσεις που ακούμε από το στόμα των πελατών μας.

Στο βιβλίο "32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε" αναλύονται φράσεις πελατών που μας “βραχυκυκλώνουν” τόσο πολύ και καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών. Από τις υποσχέσεις με πολλά υπονοούμενα («μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές...») μέχρι τις πλάγιες απειλές («θα πάρω και από αλλού προσφορές»), οι φράσεις των πελατών δεν σταματούν ποτέ να μας ψυχαγωγούν και να μας εκπλήσσουν.

Ο συγγραφέας, βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε κάθε μια από τις φράσεις αυτές και να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, ξεπερνώντας τις δύσκολες καταστάσεις.

Καλή - και χαμογελαστή - ανάγνωση!

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
32 ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ BKS.0673120 BKS.0673120 ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ ΘΕΜΗΣ ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ ΘΕΜΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ ΘΕΜΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5131-85-2 Συγγραφέας: ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ ΘΕΜΗΣ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 12Χ17 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2023 "Είστε ακριβός!" "Ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!" "Αυτά δεν είναι για εμάς..." Έχετε ακούσει κάποια από τις παραπάνω φράσεις; Τι σημαίνουν; Πώς τις αντιμετωπίζετε; Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα εύστοχο και χιουμοριστικό τρόπο τις πιο κοινές φράσεις που ακούμε από το στόμα των πελατών μας. Στο βιβλίο "32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε" αναλύονται φράσεις πελατών που μας “βραχυκυκλώνουν” τόσο πολύ και καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών. Από τις υποσχέσεις με πολλά υπονοούμενα («μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές...») μέχρι τις πλάγιες απειλές («θα πάρω και από αλλού προσφορές»), οι φράσεις των πελατών δεν σταματούν ποτέ να μας ψυχαγωγούν και να μας εκπλήσσουν. Ο συγγραφέας, βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε κάθε μια από τις φράσεις αυτές και να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, ξεπερνώντας τις δύσκολες καταστάσεις. Καλή - και χαμογελαστή - ανάγνωση!
9.73
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή