To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
13 mathimata photo

13 mathimata photo


13 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

BKS.0377940      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.00 €
μόνο14.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-612-338-2
Συγγραφέας: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ.
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2021

ΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Στον παρόντα τόμο η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αναπτύσσεται σε 13 κεφάλαια-μαθήματα. Κάθε κεφάλαιο-μάθημα περιλαμβάνει βασική θεωρητική ανάπτυξη του θέματος με παράλληλα σχόλια και ερωτήματα που παρεμβάλλονται στη θεωρία μέσα σε πλαίσια. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου-μαθήματος υπάρχουν ερωτήσεις κριτικής ανάλυσης, μελέτες περιπτώσεων και ασκήσεις εφαρμογών που βοηθούν τον αναγνώστη να αναλογιστεί και να εμβαθύνει περαιτέρω στα θέματα που θίγονται.

Οι θεματικές που καλύπτονται αναφέρονται:

  • στην εννοιολογική αποσαφήνιση βασικών όρων και χαρακτηριστικών της εκπαιδευτικής αξιολόγησης και του εκπαιδευτικού έργου,
  • στη διάκριση μεταξύ δύο κυρίαρχων θεωρητικών και ιδεολογικο-πολιτικών κινημάτων, το κίνημα αποτελέσματος και το κίνημα διαδικασιών,
  • στις πρακτικές εφαρμογές της εξωτερικής και της εσωτερικής αξιολόγησης. Στο τελευταίο αναλύεται η τεχνική της Μελέτης Μαθήματος (Lesson Study),
  • στα πλαίσια για την παρατήρηση και την αξιολόγηση της διδασκαλίας (κλείδες παρατήρησης) και τη μεγάλη σημασία της ανατροφοδότησης του εκπαιδευτικού προς τους μαθητές του και προς τον εκπαιδευτικό από τον ή τους αξιολογητές του,
  • στη συμβολή των μαθητών στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τους με την τεχνική shadowing (μαθητής για μια μέρα) και με ερωτηματολόγιο ειδικά σχεδιασμένο να συνάδει με το πλαίσιο παρατήρησης και αξιολόγησης της διδασκαλίας,
  • στη συγκριτική αντιπαράθεση προσεγγίσεων αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε διεθνές επίπεδο,
  • σε τέσσερα πιθανά σενάρια για την εφαρμογή της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στην Ελλάδα.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Last viewed
    13 ΜΑΘΗΜΑΤΑ (BKS.0377940)
    13 mathimata photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 16.00 € μόνο 14.40
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    ISBN: 978-960-612-338-2
    Συγγραφέας: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ.
    Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
    Σελίδες: 248
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2021

    ΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

    Στον παρόντα τόμο η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αναπτύσσεται σε 13 κεφάλαια-μαθήματα. Κάθε κεφάλαιο-μάθημα περιλαμβάνει βασική θεωρητική ανάπτυξη του θέματος με παράλληλα σχόλια και ερωτήματα που παρεμβάλλονται στη θεωρία μέσα σε πλαίσια. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου-μαθήματος υπάρχουν ερωτήσεις κριτικής ανάλυσης, μελέτες περιπτώσεων και ασκήσεις εφαρμογών που βοηθούν τον αναγνώστη να αναλογιστεί και να εμβαθύνει περαιτέρω στα θέματα που θίγονται.

    Οι θεματικές που καλύπτονται αναφέρονται:
    • στην εννοιολογική αποσαφήνιση βασικών όρων και χαρακτηριστικών της εκπαιδευτικής αξιολόγησης και του εκπαιδευτικού έργου,
    • στη διάκριση μεταξύ δύο κυρίαρχων θεωρητικών και ιδεολογικο-πολιτικών κινημάτων, το κίνημα αποτελέσματος και το κίνημα διαδικασιών,
    • στις πρακτικές εφαρμογές της εξωτερικής και της εσωτερικής αξιολόγησης. Στο τελευταίο αναλύεται η τεχνική της Μελέτης Μαθήματος (Lesson Study),
    • στα πλαίσια για την παρατήρηση και την αξιολόγηση της διδασκαλίας (κλείδες παρατήρησης) και τη μεγάλη σημασία της ανατροφοδότησης του εκπαιδευτικού προς τους μαθητές του και προς τον εκπαιδευτικό από τον ή τους αξιολογητές του,
    • στη συμβολή των μαθητών στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τους με την τεχνική shadowing (μαθητής για μια μέρα) και με ερωτηματολόγιο ειδικά σχεδιασμένο να συνάδει με το πλαίσιο παρατήρησης και αξιολόγησης της διδασκαλίας,
    • στη συγκριτική αντιπαράθεση προσεγγίσεων αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε διεθνές επίπεδο,
    • σε τέσσερα πιθανά σενάρια για την εφαρμογή της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στην Ελλάδα.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    13 ΜΑΘΗΜΑΤΑ BKS.0377940 BKS.0377940 ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-612-338-2 Συγγραφέας: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 248 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2021 ΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Στον παρόντα τόμο η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αναπτύσσεται σε 13 κεφάλαια-μαθήματα. Κάθε κεφάλαιο-μάθημα περιλαμβάνει βασική θεωρητική ανάπτυξη του θέματος με παράλληλα σχόλια και ερωτήματα που παρεμβάλλονται στη θεωρία μέσα σε πλαίσια. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου-μαθήματος υπάρχουν ερωτήσεις κριτικής ανάλυσης, μελέτες περιπτώσεων και ασκήσεις εφαρμογών που βοηθούν τον αναγνώστη να αναλογιστεί και να εμβαθύνει περαιτέρω στα θέματα που θίγονται. Οι θεματικές που καλύπτονται αναφέρονται:• στην εννοιολογική αποσαφήνιση βασικών όρων και χαρακτηριστικών της εκπαιδευτικής αξιολόγησης και του εκπαιδευτικού έργου, • στη διάκριση μεταξύ δύο κυρίαρχων θεωρητικών και ιδεολογικο-πολιτικών κινημάτων, το κίνημα αποτελέσματος και το κίνημα διαδικασιών, • στις πρακτικές εφαρμογές της εξωτερικής και της εσωτερικής αξιολόγησης. Στο τελευταίο αναλύεται η τεχνική της Μελέτης Μαθήματος (Lesson Study), • στα πλαίσια για την παρατήρηση και την αξιολόγηση της διδασκαλίας (κλείδες παρατήρησης) και τη μεγάλη σημασία της ανατροφοδότησης του εκπαιδευτικού προς τους μαθητές του και προς τον εκπαιδευτικό από τον ή τους αξιολογητές του, • στη συμβολή των μαθητών στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τους με την τεχνική shadowing (μαθητής για μια μέρα) και με ερωτηματολόγιο ειδικά σχεδιασμένο να συνάδει με το πλαίσιο παρατήρησης και αξιολόγησης της διδασκαλίας, • στη συγκριτική αντιπαράθεση προσεγγίσεων αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε διεθνές επίπεδο, • σε τέσσερα πιθανά σενάρια για την εφαρμογή της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στην Ελλάδα.
    12.96
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή