Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Γ ΕΚΔΟΣΗ)
 
 
 
   
 
symperifora katanaloti kai stratigiki marketingk g ekdosi photo
symperifora katanaloti kai stratigiki marketingk g ekdosi photo


ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Γ ΕΚΔΟΣΗ)

BKS.0191596          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από87.00 €
μόνο78.30 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-456-5
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 580
Διαστάσεις: 20x25
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η έρευνα στο αντικείμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει αποκτήσει σήμερα νέο ενδιαφέρον, δεδομένης της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνουμε όλοι μας ως καταναλωτές. Η τρίτη έκδοση του βιβλίου εστιάζει στη διερεύνηση των επιπτώσεων που έχει η κρίση αυτή στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο στους ίδιους όσο και στην εθνική οικονομία και τους marketers.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Γ ΕΚΔΟΣΗ) (BKS.0191596)
symperifora katanaloti kai stratigiki marketingk g ekdosi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
87.00 € -10% = 78.30
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-351-456-5
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 580
Διαστάσεις: 20x25
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η έρευνα στο αντικείμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει αποκτήσει σήμερα νέο ενδιαφέρον, δεδομένης της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνουμε όλοι μας ως καταναλωτές. Η τρίτη έκδοση του βιβλίου εστιάζει στη διερεύνηση των επιπτώσεων που έχει η κρίση αυτή στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο στους ίδιους όσο και στην εθνική οικονομία και τους marketers.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Γ ΕΚΔΟΣΗ) BKS.0191596 ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
70.47 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials