To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
amd phenom ii x6 1055t 28ghz six core box photo

amd phenom ii x6 1055t 28ghz six core box photo


AMD PHENOM II X6 1055T 2.8GHZ SIX CORE BOX

PER.559592      
ΚατηγορίαΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
ΥποκατηγορίαSOCKET AM3
Δείτε περισσότερα στην Κεντρική σελίδα Επεξεργαστών
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή     

Οι πολυπόθητοι εξαπύρηνοι επεξεργαστές της AMD κατέφθασαν στην αγορά. Με reviews που κολακεύουν και σχόλια που προσδοκούν τους τελειότερους επεξεργαστές στην ιστορία της AMD, το μοναδικό πράγμα που απομένει είναι να το διαπιστώσουμε και οι ίδιοι! Πληθώρα τεχνολογιών και καινοτομιών, ξεκάθαρη αρχιτεκτονική και Dynamic Speed Boost είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά των επεξεργαστών που προσδοκούν να κατακτήσουν την παγκόσμια αγορά.

  • Οικογένεια: AMD Phenom II X6
  • Model number: 1055T.
  • Συχνότητα (MHz): 2800.
  • Ταχύτητα διαύλου (MHz): 2000 MHz (HyperTransport link).
  • Socket: Socket AM3.
  • Κωδική ονομασία επεξεργαστή: Thuban.
  • Τεχνολογία Κατασκευής: 0.045 micron SOI.
  • Data width: 64 bit.
  • Νούμερο πυρήνων: 6.
  • Cache: Level 1 cache: 6 x 64 KB instruction caches / 6 x 64 KB data caches | Μέγεθος Level 2 cache: 6 x 512 KB caches | Μέγεθος Level 3 cache: 6 MB shared cache.
  • Πρόσθετα Χαρακτηριστικά: MMX | 3DNow! | SSE | SSE2 | SSE3 | SSE4a | Advanced Bit Manipulation | AMD64 technology | AMD-V (virtualization) Τechnology | Enhanced Virus Protection | Turbo Core technology.
  • Τεχνολογία χαμηλής κατανάλωσης: Low power features PowerNow! Technology.
  • On-chip peripherals: Integrated DDR3 Memory Controller | HyperTransport 3.x technology.
  • Thermal Design Power (W): 125.
  • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών .

    Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (52 σχόλια)    |<    >|
    Βαθμολογία 10
    Σύνολο ψήφων: 52 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 στις 04-05-2012
    καλος αλλα πολυ θορυβωδης η ψυκτρα του και χωρις καποιο αποτελεσμα σπανια πεφτει κατω απο 50 C. Ομως αυτο ειναι το μειονεκτημα της AMD.Οποιος θελει χαμηλες θερμοκρασιες και καλες επιδωσεις να παει προς ΙΝΤΕL μερια αλλα να ειναι ετοιμος να βαλει βαθια το χερι στην τσεπη
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 στις 19-01-2012
    απλα κορυφαιος.δεν χρειαζεται να δωσετε 250 euro να παρετε i7 συν την μητρικη η οποια ειναι πανακριβη.δεν κολλαει πουθενα οσες εφαμογες κι αν πρσπαθησα να ανοιξω
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 στις 02-10-2011
    O i5 δεν είναι ικανός να σηκώσει 5 Nexus στο fl studio, Ο συγκεκριμένος επεξεργαστής της AMD σήκωσε άνετα 8 Nexus ταυτόχρονα και είχε φτάσει στο 80%. Μετά το 80% άνοιγε η τουρμπίνα και είχε συνεχείς μία σωστή λειτουργία κάνοντας τον έναν κορυφαίο επεξεργαστή στην σύνθεση μουσικής. Για απαιτήσεις, απόδοση, ποιότητα μόνο AMD ξανά!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 στις 14-06-2011
    Άλλη version, χωρίς απόλυτη συμβατότητα... Αυτό, αν δεν κάνω λάθος, λέγεται καινούριο προϊόν με συμβατότητα προς τα πίσω. Αν διαβάσεις λίγα για τον τρόπο λειτουργίας των καινούριων επεξεργαστων της AMD θα καταλάβεις...Τελοσπάντων...
    Στην Ελλάδα δεν κυκλοφορούν πολλές μητρικές με το καινούριο socket, ενώ όλοι έχουν μητρικές με ΑΜ2/3, οπότε σε μελλοντική αναβάθμιση αλλάζουν μητρική. Άρα θα έλεγα ότι είναι καλύτερα να περιμένουν τους καινούριους επεξεργαστές και να μην αγοράσουν κάτι σαν αυτούς (1055Τ-1100Τ).
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 στις 07-06-2011
    Προς Παρακατω. (Συζητηση ανοιξαμε :D) Εννοω οτι το AM3+ ειναι μια αλλη version του socket AM3. Το ξέρω αυτο περι ΑΜ3 και ΑΜ3+. Στους δυο τελευταιους μπορεις να εχει το antivirus (παραδειγμα). Αν εχεις τωρα socket ΑΜ3+ με phenom x6 δεν χρειαζεται να αλλαξεις μητρικη για μελλοντικη αναβαθμιση.

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Last viewed
    AMD PHENOM II X6 1055T 2.8GHZ SIX CORE BOX (PER.559592)
    amd phenom ii x6 1055t 28ghz six core box photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
    AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Οι πολυπόθητοι εξαπύρηνοι επεξεργαστές της AMD κατέφθασαν στην αγορά. Με reviews που κολακεύουν και σχόλια που προσδοκούν τους τελειότερους επεξεργαστές στην ιστορία της AMD, το μοναδικό πράγμα που απομένει είναι να το διαπιστώσουμε και οι ίδιοι! Πληθώρα τεχνολογιών και καινοτομιών, ξεκάθαρη αρχιτεκτονική και Dynamic Speed Boost είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά των επεξεργαστών που προσδοκούν να κατακτήσουν την παγκόσμια αγορά.
    Οικογένεια: AMD Phenom II X6
    Model number: 1055T.
    Συχνότητα (MHz): 2800.
    Ταχύτητα διαύλου (MHz): 2000 MHz (HyperTransport link).
    Socket: Socket AM3.
    Κωδική ονομασία επεξεργαστή: Thuban.
    Τεχνολογία Κατασκευής: 0.045 micron SOI.
    Data width: 64 bit.
    Νούμερο πυρήνων: 6.
    Cache: Level 1 cache: 6 x 64 KB instruction caches / 6 x 64 KB data caches | Μέγεθος Level 2 cache: 6 x 512 KB caches | Μέγεθος Level 3 cache: 6 MB shared cache.
    Πρόσθετα Χαρακτηριστικά: MMX | 3DNow! | SSE | SSE2 | SSE3 | SSE4a | Advanced Bit Manipulation | AMD64 technology | AMD-V (virtualization) Τechnology | Enhanced Virus Protection | Turbo Core technology.
    Τεχνολογία χαμηλής κατανάλωσης: Low power features PowerNow! Technology.
    On-chip peripherals: Integrated DDR3 Memory Controller | HyperTransport 3.x technology.
    Thermal Design Power (W): 125.
    Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών .

    Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας.

    10/10 από 52 χρήστες
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 04-05-2012
    καλος αλλα πολυ θορυβωδης η ψυκτρα του και χωρις καποιο αποτελεσμα σπανια πεφτει κατω απο 50 C. Ομως αυτο ειναι το μειονεκτημα της AMD.Οποιος θελει χαμηλες θερμοκρασιες και καλες επιδωσεις να παει προς ΙΝΤΕL μερια αλλα να ειναι ετοιμος να βαλει βαθια το χερι στην τσεπη
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 19-01-2012
    απλα κορυφαιος.δεν χρειαζεται να δωσετε 250 euro να παρετε i7 συν την μητρικη η οποια ειναι πανακριβη.δεν κολλαει πουθενα οσες εφαμογες κι αν πρσπαθησα να ανοιξω
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 02-10-2011
    O i5 δεν είναι ικανός να σηκώσει 5 Nexus στο fl studio, Ο συγκεκριμένος επεξεργαστής της AMD σήκωσε άνετα 8 Nexus ταυτόχρονα και είχε φτάσει στο 80%. Μετά το 80% άνοιγε η τουρμπίνα και είχε συνεχείς μία σωστή λειτουργία κάνοντας τον έναν κορυφαίο επεξεργαστή στην σύνθεση μουσικής. Για απαιτήσεις, απόδοση, ποιότητα μόνο AMD ξανά!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 14-06-2011
    Άλλη version, χωρίς απόλυτη συμβατότητα... Αυτό, αν δεν κάνω λάθος, λέγεται καινούριο προϊόν με συμβατότητα προς τα πίσω. Αν διαβάσεις λίγα για τον τρόπο λειτουργίας των καινούριων επεξεργαστων της AMD θα καταλάβεις...Τελοσπάντων...
    Στην Ελλάδα δεν κυκλοφορούν πολλές μητρικές με το καινούριο socket, ενώ όλοι έχουν μητρικές με ΑΜ2/3, οπότε σε μελλοντική αναβάθμιση αλλάζουν μητρική. Άρα θα έλεγα ότι είναι καλύτερα να περιμένουν τους καινούριους επεξεργαστές και να μην αγοράσουν κάτι σαν αυτούς (1055Τ-1100Τ).
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 07-06-2011
    Προς Παρακατω. (Συζητηση ανοιξαμε :D) Εννοω οτι το AM3+ ειναι μια αλλη version του socket AM3. Το ξέρω αυτο περι ΑΜ3 και ΑΜ3+. Στους δυο τελευταιους μπορεις να εχει το antivirus (παραδειγμα). Αν εχεις τωρα socket ΑΜ3+ με phenom x6 δεν χρειαζεται να αλλαξεις μητρικη για μελλοντικη αναβαθμιση.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 06-06-2011
    Προς τον παρακάτω ανώνυμο χρήστη : Αυτά έλεγε, τότε, η AMD, αυτά έγραφα στα σχόλιά μου. Παρόλα αυτά δεν είσαι πολύ καλά πληροφορημένος : το socket AM3+ θα δέχεται αυτούς τους CPU (Phenom II), αλλά τα ΑΜ2+ και ΑΜ3 δε θα δέχονται τους καινούριους CPU. Άρα πρόκειται για καινούριο socket, αφού η συμβατότητα δεν ισχύει και αντίστροφα. Επίσης, περιλαμβάνει και αλλαγή μητρικής σε περίπτωση αναβάθμισης…
    Αυτό που λέτε για τα παιχνίδια δεν ισχύει, παρά μόνο θεωρητικά. Πόσοι χρήστες αφήνουν ανοιχτά βαριά προγράμματα όταν παίζουν κάποιο παιχνίδι; Το μόνο βαρύ πρόγραμμα εκείνη τη στιγμή είναι το DirectX, το οποίο τρέχει (μαζί με το παιχνίδι) στους 4 πυρήνες. Τα υπόλοιπα καταλαμβάνουν περίπου το 1% της συνολικής επεξεργαστικής ισχύς. Ποιο πρακτικά : αν αυτό που λέτε ήταν πραγματικότητα στην πραγματικότητα θα έπρεπε να κερδίζουν τους αντίστοιχους Intel στα games… Κάτι το οποίο δεν ισχύει. Η μικρή διαφορά (περίπου 1%) που έχουν με τους Phenom II x4 οφείλεται (ίσως) στους 2 επιπλέον πυρήνες. Τέλος, δε μπορείς να πεις σε μία εφαρμογή να χρησιμοποιήσει ΜΟΝΟ τους δύο ελεύθερους πυρήνες, ίσως τους καθορίσεις μέσω του task manager, όμως χρησιμοποιεί ταυτόχρονα και άλλους πόρους του CPU (πχ memory controller), οι οποίοι, κατά τη διάρκεια του game, κάνουν…υπερωρίες!
    Συνολικά θα έλεγα ότι η σκέψη σου είναι θεωρητικά σωστή, χωρίς αντίκρισμα στην πραγματικότητα
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 05-06-2011
    Προς ανώνυμο. Η επομενη γενιά AMD θα έχει το socket AM3+ και οχι καποιο καινούργιο. Επισης πολυ καλη τιμη για εξαπύρηνο. Στους δυο πυρηνες που δεν βλεπουν τα παιχνιδια βάλτε τα λοιπα προγράμματα που εχετε ανοιχτά
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 02-03-2011
    Τα πράγματα είναι απλά. Πρόκειται για έναν 6πύρινο επεξεργαστή με πολύ καλές επιδόσεις για το σήμερα. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι κάποιος χρήστης υπολογιστών ακόμα και ο gamer μπορεί να τον αλλάξει εύκολα σε 4χρόνια. Στην σημερινή εποχή κανένας υγειής άνθρωπος δεν αλλάζει τους υπολογιστές του σαν τα πουκάμισα! Αν κάνει το μηχάνημα αυτά που του ζητάς δεν το αλλάζεις. Για να σου παίξει το εκάστωτε φανταστικό παιχνίδι σε SUPER FULL graphics ναι τότε πήγαινε δίνε του κόσμου τα λεφτά κάθε 6 μήνες. Αλλά επειδή οι περισσότεροι δεν τα έχουν τα λεφτά καλό θα ήταν να ασχολούσασταν όλοι εσείς που μιλάτε λιγο παραπάνω με το κόστος/απόδοση παρά για το πόσο χάνει 1 cpu σε benchmarks και άλλα τέτοια. Τα cpu κρατάνε θέλετε δεν θέλετε και με 180Ε σήμερα δεν θα ξαναλλάξω cpu για 3+ χρόνια όπως έκανα με τον Athlon I 64bit x2.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 21-01-2011
    Θεωρω οτι ειναι ο καλυτερος επεξεργαστης για να παιζεις παιχνιδια και φυσικα λογω του οτι κανενας intel επεξεργαστης δεν συγκρινεται με εναν amd σε σεση με τα παιχνιδια.Αυτος λοιπον ειναι στην καλυτερη τιμη για να παρεις εναν εξαιρετικο επεξεργαστη.Και 6 πυρηνες.Κατι απιστευτο στην τεχνολογια...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 06-01-2011
    Ο πιο ελκυστικός 6πύρηνος της AMD. φτάνει εύκολα 4ghz με αέρα, που δεν είναι και λίγο. Και σε επεξεργασία βίντεο δεν τον πιάνει κανένας intel αντίστοιχης τιμής. Μπράβο AMD
    Από χρήστη ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ - Βαθμολογία 10 - 04-01-2011
    τέλειος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 27-10-2010
    Συμφωνώ ότι, για αυτούς που ασχολούνται ερασιτεχνικά ή ημιεπαγγελματικά με την επεξεργασία video, είναι μια πολύ καλή επιλογή σε σχέση με τον i5 750, τον οποίο προτείνω για γενική χρήση ως τον καλύτερο (και για games φυσικά). Η λύση του 2πύρηνου για games δεν ισχύει πια. Τα καινούρια παιχνίδια εκμεταλλεύονται πλέον και τους 4πύρηνους, γι αυτό και προτείνω τον 750 (που είναι κατά ~30€ φθηνότερος). Όσοι ενδιαφέρονται για επαγγελματική επεξεργασία video προτείνω 980Χ. Μακράν ο καλύτερος cpu για επαγγελματική χρήση, με πολύ μεγάλο κόστος βέβαια, αλλά οι επαγγελματίες του είδους δε θα ασχοληθούν με το κόστος του προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους ταχύτατα…Τον απλό χρήστη δεν τον απασχολεί αν θα περιμένει πχ 5-10 λεπτά παραπάνω στη 1 ώρα, προκειμένου να ολοκληρωθεί μια εργασία επεξεργασίας video. Αντιθέτως, μια gpu δεν μπορεί να περιμένει τον cpu να κάνει τους αριθμητικούς και λογικούς υπολογισμούς για να απεικονίσει το επόμενο frame σε ένα παιχνίδι. Εκεί είναι και το πρόβλημα. Δεν είναι τυχαίο που σε όλα τα benchmarks καρτών γραφικών στο internet χρησιμοποιούν Intel…Όπως ξαναέγραψα, περιμένω με αγωνία την επόμενη γενιά της AMD, αυτοί θα είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ 6πύρηνοι και 8πύρηνοι cpu. Το socket AM3 λειτουργεί σαν bottleneck σε όλους τους Phenom II. Στοιχηματίζω ότι, αν το καινούριο socket έχει συμβατότητα προς τα πίσω, οι επιδόσεις των σημερινών Phenom II θα αυξηθούν αρκετά. Η καθυστέρηση του έχει βλάψει πολύ την εταιρεία…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 25-10-2010
    Αν ασχολείσθε με παιχνίδια δεν χρειάζεται εξαπύρηνος επεξεργαστής. Πάρτε έναν διπύρηνο με υψηλό χρονισμό Pentium ή Core 2 duo. Ο εξαπύρηνος για σας που ασχολείσθε με παιχνίδια είναι άχρηστος. Αν θέλετε να τρέχτε πολύ απαιτητικά προγράμματα ή πάρα πολλά μαζί τότε χρειάζεται εξαπύρηνος. Γενικά σαν επεξργαστής όμως είναι πολύ καλός και άξιος της τιμής του όπως και τα μεγαλύτερα αδέρφια του. Στο cinebench βγάζει score 12500 περίπου και ο 1090Τ 14500, βέβαια με καλύτερες μνήμες έχει καλύτερη απόδοση. Intel core i5 750 11000 και για ένα καλύτερο μέτρο σύγκρισης Intel core i7 930 13817.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 23-10-2010
    εγώ προσωπικά δεν παίζω παιχνίδια οπότε δεν με ενδιαφέρει να έχω τα υψηλότερα δυνατά frames.
    η μόνη περίπτωση για την οποία χρειάζομαι δυνατό επεξεργαστή είναι για video rendering οπότε για μένα οι 6 πυρήνες μόνο άχρηστοι δεν είναι.
    προσωπικά δεν τον αγόρασα γιατί θεωρούσα ότι ήταν καλύτερος από τους αντίστοιχους intel αλλα επειδή μου φαινόταν γελοίο να παίρνω pc το 2010 και να μην έχει απάνω τα αυτονόητα (SATA 3 και USB 3 full speed). οπότε ήταν θέμα chipset παρα cpu.
    θα τον πρότεινα έναντι του 1090Τ γιατί τον τρέχω στα 3.2 GHz(3.5 turbo) με 1.21 volt τάση.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 14-10-2010
    Η απάντηση είναι απλή : κατά πρώτο λόγο γιατί θα έχεις πληρώσει 200€+ για ένα 6πύρηνο που για τα επόμενα 2 χρόνια θα λειτουργεί ως 4πύρηνος σε όλα τα games με χειρότερες επιδόσεις από ένα i5 750 και κατά δεύτερο λόγο όταν θα αρχίσουν να εκμεταλλεύονται τα παιχνίδια τους 6 πυρήνες οι σημερινοί 6πύρηνοι θα είναι χαμηλών επιδόσεων, άσε που τότε οι 6πύρηνοι μπορεί (πολύ πιθανό) να κοστίζουν τα μισά χρήματα με πολύ καλύτερες επιδόσεις. Άρα γιατί να μην πάρεις έναν cpu που θα τον ευχαριστηθείς περισσότερο μέχρι τότε; Με την παρούσα κατάσταση ακόμα και με τον phenom II 955, όλα τα games στο full θα τα έπαιζες με καλή gpu. Στο κόσμο των υπολογιστών είναι λάθος να κάνεις αγορές-επενδύσεις για το μέλλον. Θυμίζω το 2002 που η AMD έβγαλε τον ATHLON 64bit, όλοι σκέφτηκαν να τον αγοράσουν με σκοπό να επενδύσουν στο μέλλον. Πόσοι από αυτούς τους χρήστες, που παίζουν games, τον χρησιμοποιούσαν ακόμα το 2009 που βγήκαν τα Win7 (το πρώτο 64bit, αξιοπρεπές, λογισμικό από τη Microsoft); Επίσης να ρωτήσω και κάτι άλλο : τί επιδόσεις είχαν οι πρώτοι 4πύρηνοι και τί επιδίσεις έχουν οι phenomII x4, μπορεί να έχουν τον ίδιο αριθμό πυρήνων αλλά… Αν παίζεις μόνο games και δεν θες να ξοδεύεις χρήματα πάρε μια παιχνιδοκονσόλα και θα γλιτώσεις πολλά χρήματα και θα αργήσει να ξεπεραστεί. Τα gaming PC’s κοστίζουν και πάντα θα κοστίζουν, ότι και να κάνεις. Κάθε φορά παίρνεις το καλύτερο για τα λεφτά του, στην κατηγορία τιμής που αντέχει η τσέπη σου…. Αυτός είναι και ο λόγος που προτείνω τον i5 750. Όταν βγει το καινούριο socket από την AMD και οι καινούριοι cpu 6 και 8 πυρήνων θα δεις πόσο μελλοντική επένδυση έκανες…Εκεί, πιθανόν, να βάλω 10, γιατί θα είναι καινούριοι πυρήνες. Προς το παρόν βάζω 6 και πολύ είναι για έναν phenomII με 2 επιπλέον πυρήνες, που προσπαθούν να μου πλασσάρουν για καινούριο προϊόν…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 13-10-2010
    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι να παρω εναν INTEL I5 που εχει 4 πυρηνες απο εναν με 6.Ας μην τους υποστηριζει κανενα παιχνιδι τους 6 πυρηνες στο μελλον θα τους υποστηριζουν ομως και τοτε θα βγω κερδισμενος αφου δεν θα χρειαστει να αλλαζω παλι υπολογιστη επειδη το ταδε παιχνιδι θα θελει 6 πυρηνες και αλλο socket οπως κανει η intel συνεχεια.αυτο το σκεφτηκε κανενας.οσο για επιδοσεις εμενα δεν μου εχει κολλησει σε κανενα παιχνιδι με ολα τα settings στο full
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 28-09-2010
    Σε επαγγελματικές εφαρμογές, που εκμεταλλεύονται τους πυρήνες του, είναι πραγματικά πολύ καλός. Σε games είναι χειρότερος από τον i5 760. Τα παιχνίδια δεν είναι και οι πλέον κατάλληλες εφαρμογές για multithreading, όλα (εκτός από το Dirt2) βλέπουν το πολύ 4 πυρήνες, με αποτέλεσμα να μην αποδίδει όπως θα έπρεπε και να εμφανίζει σε πολλές περιπτώσεις ίδιες ή κατώτερες επιδόσεις από έναν phenom II 965, που κοστίζει 50€ λιγότερα. Θεωρώ ότι οι καλύτεροι 6πύρηνοι θα είναι στο επόμενο socket της AMD, αυτοί είναι απλά μια μικρή γεύση του τι θα ακολουθήσει. Δε νομίζω ότι ο απλός χρήστης ενδιαφέρεται αν πχ η συμπίεση του video θα γίνει σε 1 ώρα ή σε 1 ώρα και 5 λεπτά, γιατί μπορεί να περιμένει. Σε ένα game όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, τα frames δε μπορούν να περιμένουν πότε η cpu θα κάνει τους υπολογισμούς της και εκεί ο 1055Τ λειτουργεί σαν 4πύρηνος…Το overclocking του είναι καλό ποσοστιαία, για AMD, αλλά η κατανάλωσή του αυξάνεται κατακόρυφα (περίπου +70% για overclocking στα 3.9GHz). Έχει καλή θερμική συμπεριφορά, αλλά όσοι ασχοληθούν με overclocking καλύτερα να αλλάξουν την εργοστασιακή με κάποια καλύτερη. Συνολικά θα έλεγα ότι δεν είναι cpu για τον απλό χρήστη, αφού οι εφαρμογές, που τον εκμεταλλεύονται, είναι μόνο επαγγελματικές, αλλά για επαγγελματίες που θέλουν ένα φθηνό cpu. Του βάζω 6, γιατί κρατάω το 10 για την επόμενη γενιά 6πύρηνων της εταιρείας ;-)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 14-09-2010
    Όπως αναγραφεται και σε σχόλιο παρακάτω δεν είναι κάτι ριζοσπαστικό, αλλά ένας Phenom II με 2 επιπλέον πυρήνες. Για τα χρήματα που ζητάει είναι μια τίμια πρόταση, για όσους θέλουν ένα επεξεργαστή για εφαρμογές multitasking (πχ επεξεργασία βίντεο ή εικόνας), όσοι αναζητούν μια cpu για games καλύτερα να στραφούν σε i5 760, ο οποίος είναι στην ίδια κατηγορία τιμής με τη διαφορά ότι είναι 10% - 15% καλύτερος στα games και το overclocking του είναι πιο αποδοτικό (4GHz με απλή αερόψυξη, 3,519GHz χωρίς αύξηση τάσης) και καλύτερη κατανάλωση σε Watts. Δεν θεωρώ ότι είναι κακός επεξεργαστής, απλά είναι λίγο νωρίς για 6 πυρήνες όσον αφορά τα games, όμως είναι η καλύτερη λύση για επαγγελματίες που τους ενδιαφέρει το value for money...Του βάζω 7 γιατί δεν προκειται, ουσιαστικά, για νέο προϊόν, αλλά για προσθήκη σε ήδη υπάρχον (Phenom II x4 965).
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 08-07-2010
    Ο επεξεργαστής είναι τρομερός! Τον έχω δει live και έχω εντυπωσιαστεί! Clockάρει στα 3.5 ghz χωρίς αύξηση της τάσης(οπότε και χωρίς μείωση της διάρκειας ζωής) και άνετα στα 3.8-4.0 ghz χωρίς μεγάλη αύξηση σε θερμοκρασίες και ξεπερνάει τους περισσότερους intel i7 σε εφαρμογές που εκμεταλλεύονται 4 πυρήνες, ενώ σε εφαρμογές που εκμεταλλεύονται όλους τους πυρήνες αφήνει τον ανταγωνισμό να ψάχνεται! Έχω έναν q9650 και απλά δεν υπάρχει σύγκριση! Ακόμα και χωρίς overclocking και μόνο με τα προτερήματα που εμφανίζει σε multitasking είναι σίγουρα best buy, ειδικά αν συμπεριλάβουμε την κατά πολύ ανώτερη και φθηνότερη πλατφόρμα στις μητρικές με πραγματικό usb3 και sata3. Η σύγκριση με τον i7-980x δεν έχει κανένα νόημα γιατί δεν πλησιάζουν καν τιμολογιακά(αν και βρίσκονται αρκετά κοντά σε ορισμένα benchmarks).
    Από χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΒΔΙΚΟΣ - Βαθμολογία 8 - 08-07-2010
    οι 6πυρηνοι της AMD δεν ειπε κανεις οτι θα ειναι κατι το ριζοσπαστικο! ειναι απλα οι phenom II με 2 πυρηνες + turbo επιπλεον. δεν ειναι καποια εντελως νεα αρχιτεκτονικη..! αρα η αποδοση τους θα ειναι καλυτερη μονο σε multitasking. στις υπολοιπες χρησεις, δεν εχει καμμια διαφορα απο εναν 955 ή 965! κατα τα αλλα η τιμες τους ειναι φοβερες για 6πυρηνους!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 02-07-2010
    Χμμμ... Μάλλον ανταγωνίζεται τον Core i5 750. Ακόμα και ο δικός μου AMD Athlon X4 620 2,6 GHz με Overclock μπορεί να φτάσει τον Q9400 ο οποίος κάνει τα διπλά απ τον δικό μου! Πάντως περίμενα λίγο καλύτερους τους 6πύρηνους της AMD...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 27-06-2010
    Έλεος!Ο Q9400 που έχω τον ανταγωνίζεται ανετότατα!Παρόλες τις τεχνολογίες δεν είδα απόδωση στο PC του φίλου μου με αυτόν το επεξεργαστή σε am3.Και ο i7 980X είναι παααααάρα πολύ καλύτερος.
    Από χρήστη ΡΙΖΟΥ ΕΛΕΝΗ - Βαθμολογία 9 - 29-05-2010
    Ο επεξεργαστής ειναι τρομερος το μονο που θέλει βελτιωσή ειναι η cache αμα γίνει αυτο μπορει να φτάσει τον i7! γιατι απο overclock σκίζει!
    Από χρήστη ΜΑΡΙΟΣ ΓΙΑΚΑΛΑΡΑΣ - Βαθμολογία 10 - 21-05-2010
    Λοιπόν επειδή βλέπω ένα debate μεταξυ AMD και Intel, άνετα μπορείς να συγκρίνεις επεξεργαστές και πόσο μάλλον τον i7 με έναν αντίστοιχο quad core AMD αφού ούτως η άλλως οι 8 πυρήνες είναι απλά εικονικοί και τίποτα παραπάνω. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής αυτό ίσχυε μέχρι και πριν από κανα δύο χρόνια τώρα πια όχι αφού και οι δύο εταιρίες έχουν εργοστάσια ανα το κόσμο. Όσο για overclock όσοι πιστοι προσέλθετε να δοκιμάσετε αλλά η διάρκεια ζωής του CPU πέφτει σχεδόν στο μισό, είτε είναι AMD είτε είναι INTEL...... Προσωπικά δουλεύω σε ένα i7 στο γραφείο και σπίτι έχω 2 PC με AMD. Τα συναισθήματα από τον INTEL είναι μέτρια απλά...... μετρήσεις σε CPU θα δείτε μόνο σε rendering από 3D εφαρμογές.... Εκεί φαίνονται όλα και η απόφαση είναι δική σας. Εγω ψηφίζω AMD δαγκωτό.
    Από χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΥΛΙΑΝΙΤΗΣ - Βαθμολογία 10 - 17-05-2010
    Απλά κορυφαίος! Με μόνο 199Ευρώ!!! Άνετα δουλεύει στα 3,2με3,3GHz. και στα σπάει στα games! Όσο για την σύγκριση με Intel μπορεί να υστερεί σε εφαρμογές αλλά ποιες είναι αυτές που χρειάζονται επεξεργαστή με 1000ε? και 800ε πάνω?
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 17-05-2010
    Συνδυάστε το μόνο με 890GX και με γρήγορη DDR3 μνήμη και έχετε ενα future proof μηχανάκι με πολύ λίγα λεφτά για αυτά που προσφέρει.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 17-05-2010
    Αναρωτιέμαι πότε το e-shop θα φέρει τον AMD Phenom II X6 1090T 3.2GHz / 3.6GHz Turbo Core / 4.1GHz Overclocked . ((Xωρίς να θέλω να φανώ εξυπνάκιας αλλα Δημήτρη Τσαγκάρη ο AMD x6 core δε γίνεται να φτάσει την απόδοση το Core i7 γιατί πάνω από τα 4.1GHz το σύστημα γίνεται ασταθές και κρεμάει( κρασάρει ) )). Προσωπικά προτιμώ τον Phenom X4 γιατί μπορεί να τα 4.6GHz (σε οικιακή χρήση) και τα 5.9GHz (υπό συνθήκες εργαστηρίου)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 14-05-2010
    Όσες φορές και να το γράψουμε πάλι τα ίδια... Οι περισσότεροι ακόμα συγκρίνουν τον 6πύρηνο της Intel με αυτόν της AMD! Έλεος... Ο 6πύρηνος της AMD έχει το 1/5 της τιμής αυτού της Intel! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ! Επίσης έχω δει μως μπορεί να φτάσει την απόδοση του Core i7 920! Δε θυμάμαι αν ήταν με Overclock ή όχι... Τέλος, συμφωνώ μ αυτά που λέει ο Σπύρος Γιαννούλης!
    Από χρήστη ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ - Βαθμολογία 10 - 13-05-2010
    Δέν τον εχω δοκιμάσει προσωπικά αλλα 200 ευρώ για 6πυρινο ειναι πολύ λίγα. Το παιχνίδι AMD - INTEl ειναι καθαρά θέμα marketing. Και η AMD μπορεί να φτιάξει επεξεργαστές αντιστιχους της ΙNTEL αλλά προτιμάει να χρησιμοποιεί φθηνότερα υλικά κατασκευής για να προσελκύσει αγοραστές, ΤΕΛΟΣ
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 13-05-2010
    Πολύ καλός............
    Από χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ Θ. ΠΕΤΡΙΤΑΚΗΣ - Βαθμολογία 10 - 12-05-2010
    ΑΠΛΑ H AMD ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΙΜΗ/ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ... Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ INTEL (ΑΠΟ P4 ΕΩΣ ΚΑΙ Q9650 )ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ (ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΔΕ ΜΕ Μ/Βs ASUS ,ΤΡΑΓΙΚΗ....) .
    Από χρήστη ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Βαθμολογία 10 - 12-05-2010
    Απλά τέλειος!!!!!!!!!!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 12-05-2010
    O AMD PHENOM II X6 απλά ‘’πετάει’’ αν ξέρεις πώς να τον αξιοποίησης. Καταρχάς οι πυρήνες μπορούν φτάνουν μέχρι τα 3.6 GHz από μόνοι τους(μόνο ένας ανα εφαρμογή στα Windows) -Turbo Core technology- και αν κάνεις και over clock τότε δουλεύει αρκετά γρήγορα. (Εγώ τον τρέχω με over clock ~4.0GHz).Εεε και αν καεί από το over clock θα πάρω άλλον για 200 Ε (φίλος έχει τον i7 αλλά δεν τον κάνει συχνά over clock ).Δε λέω πως ο i7 δεν είναι κάλος με over clock φτάνει τα 4.4GHz χαλαρά αλλά η Intel είναι ακριβή ρε φίλε! Αλλά η αλήθεια είναι πως ο i7x6 είναι καλύτερος από τον Phenom,…εδώ μπορούμε να πούμε πως η AMD βιάστηκε κάπως να βγάλει τον x6 CPU της. –κάθε εταιρία στοχεύει σε διαφορετικό καταναλωτικό κοινό.-!!!ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Ο CPU ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΝΙΣΤΩ ΓΙΑ EXTREAM GAMERS ΠΑΡΌΛΟ ΤΟ OVERCLOCK ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΕΙΑ!!!
    Από χρήστη MOSHANDREOY GIANNIS - Βαθμολογία 10 - 11-05-2010
    Extreme επιδόσεις!! Πετάει!!
    Τεράστια διαφορά στα games και βαριές εφαρμογές σε σχέση με τον Quad Core Q9650 που είχα!
    Στο Bad Company 2 τώρα εχω περίπου 20 FPS παραπάνω. Οσο για την τιμή ποτέ δεν περίμενα να είναι τόσο χαμηλή!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 10-05-2010
    Παιδιά, μην μπερδεύουμε τα γεγονότα. Οι Phenom II X4 έχουν συνολική cache 8 ! και οι 6core έχουν συνολική cache 9 και οχι 8. Σε σχέση τιμής-απόδοσης είναι οτι καλύτερο μπορεί να πάρει ένας που φτιάχνει τώρα ενα νεο σύστημα. Η intel χώνει βαθειά το χέρι της στην τσέπη μας, και αυτό είναι το μοναδικό της μείον. Προφανώς και εφόσον δεν πέφτουν τόσα χρόνια οι τιμές της, υπάρχουν πολλοί που δεν τους νοιάζει η τόση διαφορά στο κόστος, ούτε να τα σκάνε απλά για να βλέπουν σε κάποια συγκριτικά τεστ να υπερτερεί η intel. Αν "intel να ναι και οτι να ναι" τοτε με γεια τους με χαρά τους. Εδω μιλάμε για τον 6πυρηνο "μικρό" , και καλό θα είναι να σχολιάζουμε αυτουνού την αγορά απο άτομα που τον δοκίμασαν..
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 10-05-2010
    Αυτή την στιγμή χρησιμοποιώ τον
    AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ QUAD CORE BLACK BOX EDITION, μόνο και μόνο απο τιμή το 10 το έχουν απο μένα...
    Από χρήστη ΓΕΡΑΜΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 09-05-2010
    Προφανώς ο φίλος Γιάννης δεν τα ξέρει καλά αλλά οι phenom II x4 και x6 έχουν total cache 8 mb και συμφωνώ στο οτι πληρώνεις οτι παίρνεις αλλά όπως είπα και πριν "η intel δεν σέβεται την τσέπη των καταναλωτών" τα benchmarks στα games intel vs amd έχουν ακριβώς την ίδια απόδοση παρα παρε ενα 10^2
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 06-05-2010
    Μέγεθος Level 3 cache: 6 MB shared cache.
    ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ. OI INTEL EXOUN 8 KAI ΣΤΟΝ EXTREME X6 12MB CACHE. ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ. ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!!!
    Από χρήστη ΓΕΡΑΜΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 06-05-2010
    Λοιπόν παιδιά έχω να πω μερικά πράγματα που πάνω κάτω κάποιοι που ασχολήστε τα ξέρετε! Σε αρκετά benchmarks βλέπουμε τα "δόντια" της intel με τον εξαπύρηνο της και η λανθάνουσα της intel είναι στο 12mb με αυτά τα στοιχεία πατάει τον AMD μας αλλά μόνο και μόνο που η intel δεν σέβεται την τσέπη των καταναλωτών βάζω το 10 μου στην AMD τέλος γιατί πολύ απλά πολλοί θα τον δουν με 199 ευρώ οχι 1000!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 06-05-2010
    Άραγε κλοκάρονται αυτοί ή πρέπει να είναι black box edition για να είναι ξεκλειδωμένο το multiplier??
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-05-2010
    Ίσως ο καλύτερος στην αγορά ως προς τιμή/επιδόσεις.
    Ο πρώτος μου AMD ήταν ένας 1400Mhz και απο τότε ΜΟΝΟ Advanced Micro Devices χρησιμοποιώ.
    Από χρήστη ΝΤΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 03-05-2010
    Εξαιρετική σχέση απόδοσης - τιμής! Η AMD ποτέ δεν πουλούσε φύκια για μεταξωτές κορδέλες... Εγώ έχω τον Phenom II 550 X2 και άνετα ξεκλειδώνοντας τους αλλους 2 πυρήνες έχω έναν τετραπύρηνο επεξεργαστή στα 3.1 Ghz μόνο με 95 ευρώ κόστος! Πραγματικά με το ξεκλείδωμα πήρα ένα 70% boost σε σχεση με πριν, οπότε καταλαβαίνεται γιατι εκτιμώ την AMD σαν εταιρία σε σχέση με κάτι άλλους που νομίζουν οτι είναι μόνοι τους στην αγορά...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 02-05-2010
    Ρε Μανώλη ο AMD έχει το 1/5 της τιμής του INTEL. Οπότε αν είναι να γίνει σύγριση θα πρέπει να το συνυπολογίσουμε αυτό. Εγώ μετά απο σύγριση μιάς που τους έχω και τους 2 θα έπρεπε να βγάλω το καπέλο στην AMD...
    Από χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΙΣΗΣ - Βαθμολογία 10 - 02-05-2010
    Ο επεξεργαστής τέλειος!!! Πετάει!!!
    Από χρήστη ΣΚΟΥΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - Βαθμολογία 9 - 01-05-2010
    Φίλε Μανώλη η σύγκριση ήταν λίγο άδικη πιστεύω : 200 με 1000..
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 01-05-2010
    Μόνο που ο amd 1055T εχει 200ευρω και ο intel 980x έχει 1000euro
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 30-04-2010
    Δεν τον δοκίμασα, αλλά απ ότι διάβασα φαίνεται πολύ καλός και μόνο με 200 Ευρώ!!! Και ρε φίλε Μανώλη, συγκρίνεις τον Phenom 1055T με τον Core i7 980X, ενώ έχουν 800 Ευρώ διαφορά; Λογίκό είναι να μην τον φτάνει...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 30-04-2010
    Ναι όντως Βαγγέλη είναι καλύτερος αλλά κατα 20 30% σε σχέση με το phenom 2 x4 γιατί έχει 2 cores παραπάνω. Εγω ομως θέλω τον phenom 2 x4 στα 3.2ghz τον 955 που πιστεύω οτι κατα τοσο τα % ειναι καλύτερος ο six core,κατα 30%,οπότε και πάλι τα games θα τα παίζω πολύ άνετα σε σχέση με τον athlon 64 x2 5200+ dual core που χο στα 2.7ghz. Δεν θα κάνω απλά αλλαγή φοβερή αλλά σκέτη αποκάλυψη
    Από χρήστη ΜΑΝΩΛΗΣ - Βαθμολογία 8 - 29-04-2010
    O επεξεργαστής είναι πάρα πολύ καλός, αλλά όχι τόσο όσο ο Intel Core i7 980x ! ! !
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 29-04-2010
    Τέλειος! Πετάει! Δεν περίμενα ποτέ τόσο χαμηλή τιμή σε έναν τόσο δυνατό εξαπύρηνο!! Συγχαρητήρια στην AMD!!
    Από χρήστη ΜΠΆΝΟΣ ΒΑΓΓΈΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 28-04-2010
    Ο επεξεργαστής είναι Άριστος !!!
    Το Turbo Core δίνει άψογα αποτελέσματα, απλά δέν ζεσταίνεται σαν επεξεργαστής ,κρύος και ήσυχος.
    Η απόδωση του είναι πολύ καλύτερη ακόμα και απο τον Phenom II X4 που έχει το ίδιο ρολόι (2.8GHZ) ακομα και στις single threading εφαρμογές.
    Και όλα αυτά μόνο με 200 Ευρώ !!!
    Εβαλά των επεξεργαστή επάνω σε AM2+ μητρική και δούλεψε άψογα !!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 27-04-2010
    Άριστος επεξεργαστής.
    Πολύ καλό value for money
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    AMD PHENOM II X6 1055T 2.8GHZ SIX CORE BOX PER.559592 PER.559592 AMD AMD ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU •AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Οι πολυπόθητοι εξαπύρηνοι επεξεργαστές της AMD κατέφθασαν στην αγορά. Με reviews που κολακεύουν και σχόλια που προσδοκούν τους τελειότερους επεξεργαστές στην ιστορία της AMD, το μοναδικό πράγμα που απομένει είναι να το διαπιστώσουμε και οι ίδιοι! Πληθώρα τεχνολογιών και καινοτομιών, ξεκάθαρη αρχιτεκτονική και Dynamic Speed Boost είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά των επεξεργαστών που προσδοκούν να κατακτήσουν την παγκόσμια αγορά. • Οικογένεια: AMD Phenom II X6 • Model number: 1055T. • Συχνότητα (MHz): 2800. • Ταχύτητα διαύλου (MHz): 2000 MHz (HyperTransport link). • Socket: Socket AM3. • Κωδική ονομασία επεξεργαστή: Thuban. • Τεχνολογία Κατασκευής: 0.045 micron SOI. • Data width: 64 bit. • Νούμερο πυρήνων: 6. • Cache: Level 1 cache: 6 x 64 KB instruction caches / 6 x 64 KB data caches | Μέγεθος Level 2 cache: 6 x 512 KB caches | Μέγεθος Level 3 cache: 6 MB shared cache. • Πρόσθετα Χαρακτηριστικά: MMX | 3DNow! | SSE | SSE2 | SSE3 | SSE4a | Advanced Bit Manipulation | AMD64 technology | AMD-V (virtualization) Τechnology | Enhanced Virus Protection | Turbo Core technology. • Τεχνολογία χαμηλής κατανάλωσης: Low power features PowerNow! Technology. • On-chip peripherals: Integrated DDR3 Memory Controller | HyperTransport 3.x technology. • Thermal Design Power (W): 125. • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών . Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας.
    0
    10 52 52

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή