To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
intel core i5 2500k 330 ghz lga1155 box photo

intel core i5 2500k 330 ghz lga1155 box photo


INTEL CORE I5-2500K 3.30 GHZ LGA1155 - BOX

PER.558331      
ΚατηγορίαΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
INTEL στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
ΥποκατηγορίαSOCKET LGA1155
Δείτε περισσότερα στην Κεντρική σελίδα Επεξεργαστών
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή

Βασισμένη στην επαναστατική μικροαρχιτεκτονική στα 32nm, η Intel κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά με την κυκλοφορία των νέων Core i5 επεξεργαστών με ενσωματωμένα γραφικά Intel HD! Η νέα σειρά είναι σχεδιασμένη για να παρέχει άφθονη επεξεργαστική ισχύ για να κάνετε περισσότερα χωρίς να καθυστερείτε. Τώρα μπορείτε να τρέχετε ταυτόχρονα antivirus προγράμματα, απαιτητικές εφαρμογές και λειτουργίες multimedia με μεγάλη άνεση. Ο επεξεργαστής Intel Core i5 2500K διαθέτει ξεκλείδωτο πολλαπλασιαστή (BClk multiplier), ένα χαρακτηριστικό που βοηθάει ιδιαίτερα στον υπερχρονισμό του!

  • Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm (High-K metal gate).
  • Συχνότητα: 3.3 GHz.
  • Συχνότητα Turbo Mode: 3.7 GHz .
  • Core/Threads: 4/4.
  • Τοποθέτηση: LGA 1155.
  • Intel Smart Cache Size: 6 MB.
  • Bus/Core Ratio: 33.
  • Instruction Set: 64bit.
  • Instruction Set Extensions: SSE4.1/4.2, AVX.
  • Mεγιστη υποστηριζόμενη μνήμη: 32 GB (ανάλογα με το είδος της μνήμης).
  • Τύπος υποστηριζόμενης μνήμης: DDR3 1066/1333 non ECC.
  • Κανάλια μνήμης: 2.
  • Μέγιστο bandwith μνήμης: 21GB/s.
  • Thermal Design Power: 95W.
  • Ενσωματωμένη συχνότητα γραφικών: 850Mhz (1100MHz. Turbo Mode). Τα ενσωματωμένα γραφικά λειτουργούν μόνο αν ο επεξεργαστής εγκατασταθεί σε αντίστοιχης τεχνολογίας μητρική κάρτα με chipset Η67, P67.
  • Υποστηριζόμενες δυνατότητες γραφικών: Intel HD Graphics with Dynamic Frequency, Intel Quick Sync Video, Intel InTRU 3D, Intel Flexible DFI, Intel Clear Video HD, Dual Display.
  • Υποστηριζόμενες δυνατότητες: Extended Memory 64 Technology (EM64T) / Advanced Vector Extensions AEX / Intel Virtualization Technology / Execute Disable Bit / Enhanced Intel Speedstep Technology / Enhanced Halt State / Intel 64 / Intel Demand Based Switching / Intel Turbo Boost Technology 2.0 / AES New Instructions / Idle States / Thermal Monitoring / Intel Fast Memory Access / Intel Flex Memory Access.
  • Συσκευασία: Box.
  • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών



    Η συσκευασία ΒΟΧ των επεξεργαστών περιλαμβάνει κατάλληλο ανεμιστηράκι και έρχεται σε πλαστικό κουτί λιανικής πώλησης από την Intel. Έχει επίσης μεγαλύτερη εγγύηση τριών ετών από τις αντίστοιχες 'ΤRΑΥ' εκδόσεις που έχουν ένα έτος εγγύηση. Σημειώστε επίσης ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (24 σχόλια)    |<    >|
    Βαθμολογία 9
    Σύνολο ψήφων: 24 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 στις 14-12-2012
    ...Ευτυχώς που η παρακάτω άποψη του κ. Παναγιωτη Γεωργιάδη είναι μια εμπεριστατωμένη άποψη και σε συνδυασμό με προηγούμενα σχόλια, σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει φανατικό AMDάκια... Ο 8350 έχει "8" πυρήνες (4 modules, 4fpu,8 integer), 16 ΜΒ cashe και 125W TDP και πράγματι είναι καλύτερος από τον 2500Κ σε 3D modeling και κάποιες εφαρμογές συμπίεσης video που παραδοσιακά ευνοουν την αρχιτεκτονική της AMD. Σε όλες τις άλλες εφαρμογές είναι από 5-40% χειρότερος ακόμα κι αν έχει 700MHz μεγαλύτερη συχνότητα από τον 2500K και σχεδόν 30% επιπλέον κατανάλωση σε stock συχνότητα και πάνω από διπλάσια σε overclocked καταστάσεις. Η ιδέα της AMD με τα modules δεν είναι κακή, αλλά σε επίπεδο software είναι πολύ πρώιμη. Σε 3-4 χρόνια σίγουρα ο 8350 θα αποτελούσε ένα καλό deal, αλλά μεχρι τότε θα είναι σχεδόν για πέταμα, αφου θα υπαρχουν καλύτεροι επεξεργαστές στην ίδια κατηγορία τιμής. Με την παρούσα κατάσταση του software η απόδοση ανα πυρήνα είναι η καλύτερη επιλογη για όποιον χρησιμοποιεί το pc του για gaming και τα συνήθη προγράμματα. Βάσει μετρήσεων οι επεξεργαστές της AMD αποτελουν bottleneck ακόμα και για τις κάρτεες γραφικών της ΑΤΙ, που ουσιαστικά είναι η ίδια εταιρεία. Να αναφέρω, επίσης, ότι ο 8350 είναι μοντέλο ενός μήνα και ο 2500Κ ενός έτους. Οπότε στη θέση του κ. Γεωργιαδη δεν θα καυχιόμουν ιδιαίτερα γι αυτή την επιτυχία της AMD και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, έχω τον FX(ο Θεός να τον κάνει)8150 και όπως έχω ξαναγράψει δεν είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή του σε games (δεν είναι κακός, είναι ΤΡΑΓΙΚΟΣ στο συγκεκριμένο τομέα) και σε εφαρμογές που χρησιμοποιούν από 4 πυρήνες και κάτω, δηλαδή... σχεδόν σε όλες. Τέλος ο λόγος που δεν αγοράζω τον 8350, ως αναβάθμιση, είναι το ότι η διαφορά απόδοσης είανι 10-15% καλύτερη του 8150, σύμφωνα με την AMD, και η διαφορά στη συχνότητά τους είναι 11%, οπότε δεν θα χαρακτήριζα τον 8350 "επιτυχία" της AMD... Αν πάω τον 8150 στα 4GHz η απόδοσή τους είναι παρόμοια... μάλλον αποτυχία θα χαρακτήριζα τον 8350... και για του λόγου το αληθές τα στοιχεία του 8150 που έχω είναι : serial 9W11742C20356 ΚΙΑ part # FD8150FRGUBOX και αγοράστηκε από το e-shop.
    Από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ - Βαθμολογία 5 στις 13-12-2012
    Καποτε ηταν καλος τωρα ο FX 8350 τον ξεσκιζει.Μην ακουτε τους γραφικους ιντελακηδες δεν ξερουν τη τυφλα τους.Απο ποτε οι intel ηταν επεξεργαστες value for money?Τσιμπημενα υποπροιοντα. LOL!
    Από χρήστη KOSTAS - Βαθμολογία 5 στις 12-12-2012
    πολλα τα λεφτα...
    Από χρήστη ΖΑΧΟΣ ΠΕΤΡΟΣ - Βαθμολογία 9 στις 10-12-2012
    Ναι εσεις παρτε AMD και καθηστε να τρεχεται σε high mode ενω ο 2500 θα τρεχει σε ultra. Μαλλον δεν εχετε ιδεα τι σας γινεται ετσι?? Απο ποτε οι AMD ονομαζονται επεξεργαστες??Lol.
    Από χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥΛΙΟΣ - Βαθμολογία 1 στις 16-11-2012
    Με τα ιδια λεφτα παιρνεις τον καινουργιο AMD FX - 8350 στα 4.0 ghz που ειναι κλασης ανωτερος που σε benchmark περναει τους περισσοτερους i7.
    Αν εχεις λεφτα για πεταμα και θες να αλλαζεις socket καθε χρονο παρε ιντελ

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Last viewed
    INTEL CORE I5-2500K 3.30 GHZ LGA1155 - BOX (PER.558331)
    intel core i5 2500k 330 ghz lga1155 box photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
    INTEL στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Βασισμένη στην επαναστατική μικροαρχιτεκτονική στα 32nm, η Intel κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά με την κυκλοφορία των νέων Core i5 επεξεργαστών με ενσωματωμένα γραφικά Intel HD! Η νέα σειρά είναι σχεδιασμένη για να παρέχει άφθονη επεξεργαστική ισχύ για να κάνετε περισσότερα χωρίς να καθυστερείτε. Τώρα μπορείτε να τρέχετε ταυτόχρονα antivirus προγράμματα, απαιτητικές εφαρμογές και λειτουργίες multimedia με μεγάλη άνεση. Ο επεξεργαστής Intel Core i5 2500K διαθέτει ξεκλείδωτο πολλαπλασιαστή (BClk multiplier), ένα χαρακτηριστικό που βοηθάει ιδιαίτερα στον υπερχρονισμό του!


    Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm (High-K metal gate).
    Συχνότητα: 3.3 GHz.
    Συχνότητα Turbo Mode: 3.7 GHz .
    Core/Threads: 4/4.
    Τοποθέτηση: LGA 1155.
    Intel Smart Cache Size: 6 MB.
    Bus/Core Ratio: 33.
    Instruction Set: 64bit.
    Instruction Set Extensions: SSE4.1/4.2, AVX.
    Mεγιστη υποστηριζόμενη μνήμη: 32 GB (ανάλογα με το είδος της μνήμης).
    Τύπος υποστηριζόμενης μνήμης: DDR3 1066/1333 non ECC.
    Κανάλια μνήμης: 2.
    Μέγιστο bandwith μνήμης: 21GB/s.
    Thermal Design Power: 95W.
    Ενσωματωμένη συχνότητα γραφικών: 850Mhz (1100MHz. Turbo Mode). Τα ενσωματωμένα γραφικά λειτουργούν μόνο αν ο επεξεργαστής εγκατασταθεί σε αντίστοιχης τεχνολογίας μητρική κάρτα με chipset Η67, P67.
    Υποστηριζόμενες δυνατότητες γραφικών: Intel HD Graphics with Dynamic Frequency, Intel Quick Sync Video, Intel InTRU 3D, Intel Flexible DFI, Intel Clear Video HD, Dual Display.
    Υποστηριζόμενες δυνατότητες: Extended Memory 64 Technology (EM64T) / Advanced Vector Extensions AEX / Intel Virtualization Technology / Execute Disable Bit / Enhanced Intel Speedstep Technology / Enhanced Halt State / Intel 64 / Intel Demand Based Switching / Intel Turbo Boost Technology 2.0 / AES New Instructions / Idle States / Thermal Monitoring / Intel Fast Memory Access / Intel Flex Memory Access.
    Συσκευασία: Box.
    Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών



    Η συσκευασία ΒΟΧ των επεξεργαστών περιλαμβάνει κατάλληλο ανεμιστηράκι και έρχεται σε πλαστικό κουτί λιανικής πώλησης από την Intel. Έχει επίσης μεγαλύτερη εγγύηση τριών ετών από τις αντίστοιχες 'ΤRΑΥ' εκδόσεις που έχουν ένα έτος εγγύηση. Σημειώστε επίσης ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.

    9/10 από 24 χρήστες
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 14-12-2012
    ...Ευτυχώς που η παρακάτω άποψη του κ. Παναγιωτη Γεωργιάδη είναι μια εμπεριστατωμένη άποψη και σε συνδυασμό με προηγούμενα σχόλια, σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει φανατικό AMDάκια... Ο 8350 έχει "8" πυρήνες (4 modules, 4fpu,8 integer), 16 ΜΒ cashe και 125W TDP και πράγματι είναι καλύτερος από τον 2500Κ σε 3D modeling και κάποιες εφαρμογές συμπίεσης video που παραδοσιακά ευνοουν την αρχιτεκτονική της AMD. Σε όλες τις άλλες εφαρμογές είναι από 5-40% χειρότερος ακόμα κι αν έχει 700MHz μεγαλύτερη συχνότητα από τον 2500K και σχεδόν 30% επιπλέον κατανάλωση σε stock συχνότητα και πάνω από διπλάσια σε overclocked καταστάσεις. Η ιδέα της AMD με τα modules δεν είναι κακή, αλλά σε επίπεδο software είναι πολύ πρώιμη. Σε 3-4 χρόνια σίγουρα ο 8350 θα αποτελούσε ένα καλό deal, αλλά μεχρι τότε θα είναι σχεδόν για πέταμα, αφου θα υπαρχουν καλύτεροι επεξεργαστές στην ίδια κατηγορία τιμής. Με την παρούσα κατάσταση του software η απόδοση ανα πυρήνα είναι η καλύτερη επιλογη για όποιον χρησιμοποιεί το pc του για gaming και τα συνήθη προγράμματα. Βάσει μετρήσεων οι επεξεργαστές της AMD αποτελουν bottleneck ακόμα και για τις κάρτεες γραφικών της ΑΤΙ, που ουσιαστικά είναι η ίδια εταιρεία. Να αναφέρω, επίσης, ότι ο 8350 είναι μοντέλο ενός μήνα και ο 2500Κ ενός έτους. Οπότε στη θέση του κ. Γεωργιαδη δεν θα καυχιόμουν ιδιαίτερα γι αυτή την επιτυχία της AMD και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, έχω τον FX(ο Θεός να τον κάνει)8150 και όπως έχω ξαναγράψει δεν είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή του σε games (δεν είναι κακός, είναι ΤΡΑΓΙΚΟΣ στο συγκεκριμένο τομέα) και σε εφαρμογές που χρησιμοποιούν από 4 πυρήνες και κάτω, δηλαδή... σχεδόν σε όλες. Τέλος ο λόγος που δεν αγοράζω τον 8350, ως αναβάθμιση, είναι το ότι η διαφορά απόδοσης είανι 10-15% καλύτερη του 8150, σύμφωνα με την AMD, και η διαφορά στη συχνότητά τους είναι 11%, οπότε δεν θα χαρακτήριζα τον 8350 "επιτυχία" της AMD... Αν πάω τον 8150 στα 4GHz η απόδοσή τους είναι παρόμοια... μάλλον αποτυχία θα χαρακτήριζα τον 8350... και για του λόγου το αληθές τα στοιχεία του 8150 που έχω είναι : serial 9W11742C20356 ΚΙΑ part # FD8150FRGUBOX και αγοράστηκε από το e-shop.
    Από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ - Βαθμολογία 5 - 13-12-2012
    Καποτε ηταν καλος τωρα ο FX 8350 τον ξεσκιζει.Μην ακουτε τους γραφικους ιντελακηδες δεν ξερουν τη τυφλα τους.Απο ποτε οι intel ηταν επεξεργαστες value for money?Τσιμπημενα υποπροιοντα. LOL!
    Από χρήστη KOSTAS - Βαθμολογία 5 - 12-12-2012
    πολλα τα λεφτα...
    Από χρήστη ΖΑΧΟΣ ΠΕΤΡΟΣ - Βαθμολογία 9 - 10-12-2012
    Ναι εσεις παρτε AMD και καθηστε να τρεχεται σε high mode ενω ο 2500 θα τρεχει σε ultra. Μαλλον δεν εχετε ιδεα τι σας γινεται ετσι?? Απο ποτε οι AMD ονομαζονται επεξεργαστες??Lol.
    Από χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥΛΙΟΣ - Βαθμολογία 1 - 16-11-2012
    Με τα ιδια λεφτα παιρνεις τον καινουργιο AMD FX - 8350 στα 4.0 ghz που ειναι κλασης ανωτερος που σε benchmark περναει τους περισσοτερους i7.
    Αν εχεις λεφτα για πεταμα και θες να αλλαζεις socket καθε χρονο παρε ιντελ
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 30-09-2012
    Μαλλόν δεν έχεις διαβάσει τίποτα στο internet σχετικά με τις επιδόσεις του για να γράφεις κάτι τέτοιο, ούτε και έχεις δει τις πωλήσεις του παγκοσμίως... Ο 2500Κ είναι ΠΟΛΥ καλύτερος ακόμα και από τον "FX" 8150 στα games και λίγο χειρότερος μόνο σε ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ προγράμματα που εκμεταλλεύονται τους πυρήνες του τελευταίου. Σε πρόσφατο αφιέρωμα του toms hardware (αλλά και σε πολλά άλλα sites) οι AMD δεν προτείνoται σε ΚΑΜΙΑ κατηγορία τιμής σε σχέση με Intel. Τέλος να συνοψίσω λέγοντας ότι έβαλες 6 στο καλύτερο επεξεργαστή σε απόδοση/τιμή ανεξαρτήτως εταιρείας τα τελευταία 17 χρόνια (που ασχολούμε με τους Η/Υ). Αν ήθελες να κάνεις trolling ας διάλεγες τουλάχιστον τον 990Χ που απ ότι βλέπω τον "χτυπάνε" όλοι οι AMD Fanboys (τουλάχιστον αυτός ΕΙΝΑΙ ακριβός...)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 21-09-2012
    ειναι καλος επεξεργαστης αλλα εχει και πολυ τσιμπιμενη τιμη δεν αξιζει για τα λεφτα του, ενας AMD FX πιστευω πως ειναι καλυτερος, (πχ. ο 6100) ειναι μια χαρα. Του βαζω 6 γιατι ειναι πολυ ακριβος !
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 24-03-2012
    παιδια αυτον τον εχω εδω και κανα 2μηνο..κ εχω να πω οτι ειναι αρκετα καλος..τον χρησημοποιω κυριος για παιχνιδια και απλα δεν κολαει πουθενα..γνωμη μου ειναι κυριαρχος τον gaming pcs λογο τις τιμης του και τις αποδοσεις του.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 25-02-2012
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποια άτομα τον βαθμολογούν 1 και 2.Ο επεξεργαστής φαίνεται πολύ καλός.Και καταλάβετε κάτι.Είναι φτιαγμένος για να παίζει παιχνίδια σε ultra γραφικά χωρίς να κολλάει.Δεν ο καλύτερος επεξεργαστής για χρήση πάνω σε προγράμματα..τουλάχιστον,πιστεύω ότι αξίζει..
    Από χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΟΥΡΑΣ - Βαθμολογία 10 - 30-11-2011
    Έχω PC με τον 2500 (με κλειδωμένο πολλαπλασιαστή) και άλλο ένα PC με τον Q6600.
    Οι δυο αυτοί επεξεργαστές είναι παρόμοιοι στο ότι και οι δυο έχουν 4 πυρήνες χωρίς Hyper Threading. Τα δε Win7Prox64 (χωρίς το SP1) που τρέχουν και τα δυο μηχανήματα δίνουν παραπλήσιες τιμές (7,4 στον Ι5-2500 και 7,1 στον Q6600) αλλά μην τα παίρνετε τοις μετρητοίς τις μετρήσεις του Windows Experience Index.
    Πέραν του παραπάνω έχουν διαφορετικές συχνότητες, διαφορετική κλίμακα ολοκλήρωσης και υπόλοιπη αρχιτεκτονική και διαφορετική τιμή όταν βγήκε ο καθένας τους στην αγορά, όπως αναφέρει και ο κ. Μαυρίδης.
    Από την εμπειρία μου όσο πιο βαριά η εφαρμογή που χρησιμοποιείται τόσο πιο προφανή διαφορά βλέπω ανάμεσα στους δύο. Δεν υπάρχει συζήτηση για το ποιος είναι ο καλύτερος συνολικά κατά τη γνώμη μου.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 29-11-2011
    Παιδά ηρεμήστε λίγο. Αντί να κάθεστε να συγκρίνετε 20% και 30 % παραπάνω και να τρέχετε 3d mark και λοιπά benchmarks πείτε του του ανθρώπου ότι ο λόγος που δεν βλέπει διαφορά δεν ειναι γιατί δεν πήρε καλή cpu αλλα διότι 1ον θα πάρει αρκετό καιρό για να γραφεί εφαρμογή που αν αξιοποιεί στο έπακρο μια τέτοια cpu 2ον εφόσον κατα πάσα πιθανότητα φέρει σκληρό δίσκο αναπόφευκτα φρενάρεται απο αυτόν και 3ον επειδή αναφέρθηκαν τα παιχνίδια πρέπει να του εξηγήσει κάποιος του ανθρώπου ότι αν χρειάζεται για τέτοια χρήση υπολογιστή τότε πρέπει να πάρει οπωσδήποτε κάρτα γραφικών διακριτή. μην μαλώνετε μεταξύ σας και εξηγήστε πώς λύνεται το πρόβλημα, μην προσπαθείτε να πείσετε τον άνθρωπο ότι δεν εχει πρόβλημα
    Από χρήστη ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ - Βαθμολογία 10 - 27-11-2011
    Προς ανώνυμο χρήστη
    Αγαπητέ έχεις Q6600 και τον άλλαξες?Ε ναι αρχαίος 2 ετών αλλα κόβει και ράβει άνετα σήμερα και πατάει πολλές cpu κάτω..(αλλα ναί πλέον παλιός) ....Πόσο έκανε ο Q6600 Όταν βγήκε?... 300-400 ευρώ? ίσως και παραπάνω. .....Πόσο κάνει ο 2500κ? 200 ευρώ.... Να έπερνες core ι7 που είναι στα 400 να είχες το δικαίωμα να πείς τα παραπάνω... Αλλα απότι βλέπω είσαι πορομένος με amd οπότε δέν θα πώ τίποτα παραπάνω.. Μια χαρά cpu είναι αξίζει για τα λεφτά της.
    Και είμαι και ειλικρινείς και υπεύθυνος για οτι γράφω δημόσια και Ονομ/Επώνυμο και δέν είναι στημένο review μάλλον το δικό σου είναι...δέν δουλεύω για κανέναν τσέκαρε fb και έλα για καμιά συμβουλή.
    Η επιδόσεις της cpu εξαρτιούνται (ανάλογα με το τη program θα τρέξεις) απο πολλά.. motherboard/ram/hdd κλπ...
    Από χρήστη ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ - Βαθμολογία 10 - 26-11-2011
    Πάντως εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος . Είχα τον q9550 και η διαφορά είναι αρκετή κυρίως στην επεξεργασία video και φωτογραφίας
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 25-11-2011
    Είμαι ο χρήστης που εγραψε το σχόλιο που ξεκινάει με τη φράση :"Βεβαίως : στην Asus P8P67 pro. Απ’ ότι διαβάζω..." παρακάτω. Αγόρασα το συγκεκριμένο επεξεργαστή από το e-shop τον Μάρτιο του 2011 σε αντικατάσταση του Q9550 που είχα πριν (περίπου 20%-30% καλύτερος από τον Q6600 που είχες εσύ). Με νούμερα θα σου πω ότι ο 9550 είχε στο 3DMark 06 cpu test 5129 overclocked στα 3,52GHz, ενώ ο 2500Κ 6135 (default) και 7748 στα 4,63GHz που τον έχω τώρα, άρα κάνεις λάθος ως προς τις επιδόσεις του ως cpu σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία.
    H ενσωματωμένη gpu του είναι κάτι που δεν έχω δοκιμάσει (κανένας gamer που σέβεται τον εαυτό του δεν χρησιμοποιεί ενσωματωμένη gpu ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ επεξεργαστή... έλεος!!!) όσο για την απόδοσή του σε videos κτλ που αναφέρεις δεν νομίζω ότι ισχύει, αφού η ίδια gpu χρησιμοποιείται και στους αντίστοιχους i5 των laptop και δεν έχω διαβάσει πουθενά παράπονα. Θα μπορούσες να μας γράψεις και το μοντέλο της μητρικής σε επόμενο post; Ίσως έχεις πρόβλημα ή έχεις λάθος ρυθμίσεις BIOS...
    Τις περισσότερες από τις μετρήσεις των reviews τις έχω επαληθεύσει προσωπικά και δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν είχαν αποκλίσεις μεγαλύτερες από 2% (στη χειρότερη περίπτωση και μάλιστα ΚΑΤΑ του 2500!). Η AMD πουλάει φύκια για μεταξωτες κορδέλες οι καινούριοι "FX" το απέδειξαν περίτρανα o 6100 δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον 1100Τ (τί να πω...)
    Τα σχόλιά μου δεν είναι διθυραμβικά, αλλά ρεαλιστικά και δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το συγκεκριμένο προϊόν τόσο σαν χρήστης όσο και σαν gamer (Elder scrolls : Skyrim, 1680x1050, ultra quality, 8xAA, 16xAF, Vsync απενεργοποιημένο από skyrim.ini 68-144 FPS!).

    Με τιμή
    Αλεξανδρόπουλος Κων/νος
    (για να μην με λές "ανώνυμο"...)
    Από χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗΣ - Βαθμολογία 5 - 16-11-2011
    Τον πήρα πριν λίγες μέρες για να αντικαταστήσω τον Q6600 που είχα , μαζί με μια μητρική Z68....
    Απογοητευτικός!!!!! Ελάχιστα καλύτερος από τον αρχαίο Q6600 που είχα και όλα αυτά περί ενσωματωμένης GPU και του προγράμματος Virtu Logic είναι μούφες.Η ενσωματωμένη GPU ούτε για Internet δεν επαρκεί....Για video ούτε λόγος βέβαια...Το δε λογισμικό που επαγγέλεται την απρόσκοπτη και αυτόματη εναλλαγή της ενσωματωμένης Gpu με την PCI κάρτα γραφικών ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ εκτός σε κάποια ορισμένα παιχνίδια που θα πρέπει να δηλώσεις πρώτα στο πρόγραμμα...
    Δυστυχώς παρασύρθηκα και από τις παρατηρήσεις εδώ στο e-shop και από τα στημένα reviews διαφόρων sites και ειδικών περιοδικών...
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ....

    Συμβουλή προς όσους ενδιαφέρονται να αναβαθμίσουν:Μακριά από αυτόν τον επεξεργαστή...Αν διαθέτετε περισσότερα χρήματα πάρτε τον i7 2600K αλλιώς καλύτερα να στραφείτε σε AMD που δεν πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλλες....
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΘΥΡΑΜΒΙΚΆ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΚΆΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΣΤΟ PC TOYΣ Ή ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ REVIEWS ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ;;;;;
    Προσέξτε τι γράφετε και να είστε ειλικρινείς και υπεύθυνοι σε ότι γράφετε δημόσια....
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 15-07-2011
    καλος
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 22-06-2011
    Απίστευτη τιμη για ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ επεξεργαστική δύναμη.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-03-2011
    πέρνης αυτον και την Asus p8h67m pro και κανεις σταυρούς
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 07-02-2011
    Βεβαίως : στην Asus P8P67 pro. Απ’ ότι διαβάζω και στην απλή (P8P67) κάνει ακριβώς το ίδιο overclocking (λογικό, αφού έχει ξεκλείδωτο πολ/στη και δεν επηρεάζει τα υπόλοιπα υποσυσ/τα). Δεν έγραψα ότι δεν ανέβηκε η τάση, έγραψα ότι δεν πείραξα την τάση του, θέλοντας να πω ότι το overclocking του είναι μια εύκολη διαδικασία και όχι όπως παρερμηνεύτηκε. Η τάση του είναι 1.37V (turbo mode) και 0.964 (idle). To default είναι 1.27V και στα 1,30V είναι σταθερός στα 4.41GHz (105x42). Έχω κάνει overclocking σε 8 cpu από το 1997 (τα jumper,τότε, ήταν μεγάλος μπελάς…) και γνωρίζω αρκετά πράγματα πάνω στο «άθλημα»…
    Αυτό που γράφεις για το Orthos ισχύει, αλλά όχι αντίστροφα. Δηλαδή αν τρέχει σωστά (πιθανότατα) το σύστημα είναι σταθερό, αν το σύστημα είναι σταθερό δεν είναι σίγουρο ότι θα τρέχει οποιοδήποτε stress test (τουλάχιστον όχι για πολλή ώρα, εκτός κι αν κάνεις light overclocking ή έχεις πολύ καλή ψύξη). Αυτό συμβαίνει γιατί, σχεδόν, κανένας χρήστης δεν χρησιμοποιεί τόσο έντονα την cpu. Για παράδειγμα στο cpu test του 3DMark06 (15 φορές, loop) πιάνει 62-64 βαθμούς (85 max threshold) και στο Crysis (μετά από 1 ώρα gaming) 59-60 βαθμούς (. Το Orthos δεν το χρησιμοποιώ, γιατί χρησιμοποιεί 2 και όχι 4 πυρήνες (την τελευταία φορά που κοίταξα). Τον χρησιμοποιώ εδώ και λίγες μέρες σε αυτή τη συχνότητα χωρίς κανένα πρόβλημα αστάθειας (crash ή reboot) ή θερμοκρασίας (stock cooling), με 17 ώρες gaming συνολικά και αυτό με ενδιαφέρει… Το μέλλον θα δείξει αν θα υπάρξει πρόβλημα ή όχι… Συμφωνώ ότι το cooler θέλει αλλαγή, μόλις πληρωθώ, στα τέλη του μήνα… Παρόλα αυτά ακόμα και στο 100% το stock είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αθόρυβο (σχεδόν όσο τα προηγούμενα της Intel, ή αυτά που έχει η AMD, στο 50%)…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 07-02-2011
    Θελεις να μας πεις σε τι Mobo τον φορας?Και οσο για την ταση που λες οτι ειναι στο Default δεν παιζει με τετοια συχνοτητα που λες οτι τον εχεις φτασει.Μαλον το Overvoltage σου εινα στο Αυτο και οχι στο Manual και εχει απο μονη της η Μητρικη ανεβασει την ταση.Και για την σταθεροτητα με αυτο το Cooler τρεξε καλυτερα λιγο Orthos σε Pryority (5) Blent Cpu+Ram για να δεις αν οντως ειναι σταθερος οπως νομιζεις.Φιλικα Τασος.Και κατι ακομα Σημειωτεον οτι μεχρι στιγμης απο αυτα που εχω δει Asrock και ξερω ψωμι για Motherboard με αυτες τις Cpu.Aπλα κλοκαρουν τελεια και απο τιμη μια χαρα(Extreme Edition)Παντα.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-02-2011
    Θέλω να διορθώσω το πρώτο μου σχόλιο : τελικά το overclocking κατέληξε στα 4,633GHz (με stock cooler) απόλυτα σταθερός!Με μέγιστη θερμοκρασία 62 βαθμούς σε αυτή τη συχνότητα, επαναλαμβάνω, με το stock cooler! Είμαι σίγουρος ότι ανεβαίνει κι άλλο ... Ίσως το δοκιμάσω όταν παλιώσει και οι επιδόσεις του θεωρούνται χαμηλές.
    Ξέχασα, επίσης, να γράψω ότι ακόμα και στο 100% της λειτουργίας της είναι αθόρυβη, καμία σχέση με της παλιότερες της Intel!
    Οι επιδόσεις του πλέον αγγίζουν τον 980Χ! Στο 3DMark αποδίδει 8026(!) μονάδες στο cpu test, ενω ο 980Χ αποδίδει 7500 μονάδες! Στο Everest (v5.50) μόνο ο Opteronx12 και ο Xeonx8 τον ξεπερνάνε και μόνο σε 2 τεστ. Στα υπόλοιπα είναι πρώτος!Φοβερό, αν σκεφτεί κανείς ότι δεν του έχω πειράξει καθόλου την τάση λειτουργίας! Έχει μεταμορφωθεί σε πραγματικό "κτήνος" επιδόσεων και κοστίζει μόλις 211€!.. Το ενσωματωμένο gpu είναι ικανό να τρέξει το καινούριο Crycis στα 1024x768 (medium quality) με 27 καρέ (σταθερά) και κάνω το overclocking! Δεν τα πάει άσχημα για ενσωματωμένη gpu!.. Δέκα με 2 τόνους σε αυτό το εκπληκτικό προϊόν!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 23-01-2011
    Ο AMD Athlon II X4 620 που έχω χάλασε (Όχι εντελώς. Δουλεύει, αλλά χωρίς Overclock).

    Γι αυτό σκέφτομαι να πάρω αυτόν! Ξεκλείδωτος, στα 32nm και καλύτερος από κάθε AMD! Και απ τον 1100Τ! Εξαιρετική επιλογή! Έχω λεφτά γι αυτόν, αλλά πρέπει να μαζέψω και για μητρική... =)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 14-01-2011
    Είναι στην κατοχή μου εδώ και λίγες ώρες και τον έχω… τρελάνει στα Benchmarks! Είναι πραγματικά εκπληκτικός! Κοντράρει στα ίσια τον 1100Τ της AMD (και μάλιστα χωρίς Hyperthreating!) και έχει εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλή θερμική συμπεριφορά! Ειδικά στα games οι διαφορές στα frames αγγίζουν το 50-80%, ανάλογα το game φυσικά…
    Η τεχνολογία AVX, που ενσωματώνει, γίνεται εκμεταλλεύσιμη μόνο με το SP1 των Win7, που αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός των ημερών. Ακόμα και χωρίς αυτό είναι καλύτερος από τον 1100Τ που κοστίζει 61€ παραπάνω και έχει 6(!) φυσικούς πυρήνες!
    Ο ξεκλείδωτος πολ/στής του κάνει θαύματα στο overclocking (4.32GHz με τη stock ψήκτρα!). Στο internet διαβάζω για 4.8GHz με αερόψυξη!.. Είναι φανταστική αγορά με πολλή καλή απόδοση και προσιτή τιμή. Έχει πολύ καλύτερο δείκτη απόδοσης/τιμής, για όσους ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο μέγεθος…
    Τον προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη σε όσους θέλουν ένα υψηλών επιδόσεων gaming σύστημα μεσαίου budget. Σε αντίθεση με την AMD, η Intel κρατάει τις υποσχέσεις της βγάζοντας στην αγορά καλούς επεξεργαστές έγκαιρα, ενώ τον Bulldozer η AMD τον έχει υποσχεθεί από το 2008 για τα τέλη του 2009 και έχουμε μπει στο 2011!.. Για να δούμε πότε θα τον κυκλοφορήσει τελικά και κατά πόσο θα είναι καλός… Η Intel δεν έχει βγάλει ακόμα επεξεργαστές για το 1366… Μάλλον βλέπω επανάληψη της κατάστασης που επικρατεί από την εποχή των Core2Duo, δηλ. την Intel να προπορεύεται και την AMD να προσπαθεί να την ανταγωνιστεί, μόνο τιμολογιακά, βγάζοντας μετριότητες επεξεργαστών σε χαμηλές τιμές. Στην παρούσα φάση όμως οι επεξεργαστές της είναι μέτριοι με υψηλές τιμές… Μάλλον πρέπει να τις αλλάξει ή να κυκλοφορήσει (άμεσα) καλύτερους… Όσοι AMDάκηδες ποντάρουν σε αναβάθμιση κρατώντας την ίδια μητρική με την έλευση των Bulldozer… απλά ξεχάστε το!
    Επίσης να αναφέρω ότι το custom cpu cooler. που κυκλοφορούν για 1156 είναι απόλυτα συμβατά με το 1155, για όσους θελήσουν να βάλουν κάτι καλύτερο από τη stock ψήκτρα… Δέκα με τόνο, λοιπόν, σε αυτό το εκπληκτικό προϊόν!
    Από χρήστη ΤΣΟΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 11-01-2011
    νομιζω οτι αυτος θα ειναι ο bestseller επεξεργαστης της intel,απο χαρακτηριστικα ειναι τουμπανο και πλεον οι καινουριοι i5 αξιζουν ισως πολυ καλυτερα απο οτι οι i7 σε τετοια χρηματα!!σε amd μονο τους χ6 αξιζει να παρει κανεις πλεον ,κατι σε λιγοτερο δεν παιζει εκει,και ιντελ τους καινουριους i5!!αυτος ειναι διαμαντι παντως!!
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    INTEL CORE I5-2500K 3.30 GHZ LGA1155 - BOX PER.558331 PER.558331 INTEL INTEL ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU •INTEL στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Βασισμένη στην επαναστατική μικροαρχιτεκτονική στα 32nm, η Intel κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά με την κυκλοφορία των νέων Core i5 επεξεργαστών με ενσωματωμένα γραφικά Intel HD! Η νέα σειρά είναι σχεδιασμένη για να παρέχει άφθονη επεξεργαστική ισχύ για να κάνετε περισσότερα χωρίς να καθυστερείτε. Τώρα μπορείτε να τρέχετε ταυτόχρονα antivirus προγράμματα, απαιτητικές εφαρμογές και λειτουργίες multimedia με μεγάλη άνεση. Ο επεξεργαστής Intel Core i5 2500K διαθέτει ξεκλείδωτο πολλαπλασιαστή (BClk multiplier), ένα χαρακτηριστικό που βοηθάει ιδιαίτερα στον υπερχρονισμό του! • Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm (High-K metal gate). • Συχνότητα: 3.3 GHz. • Συχνότητα Turbo Mode: 3.7 GHz . • Core/Threads: 4/4. • Τοποθέτηση: LGA 1155. • Intel Smart Cache Size: 6 MB. • Bus/Core Ratio: 33. • Instruction Set: 64bit. • Instruction Set Extensions: SSE4.1/4.2, AVX. • Mεγιστη υποστηριζόμενη μνήμη: 32 GB (ανάλογα με το είδος της μνήμης). • Τύπος υποστηριζόμενης μνήμης: DDR3 1066/1333 non ECC. • Κανάλια μνήμης: 2. • Μέγιστο bandwith μνήμης: 21GB/s. • Thermal Design Power: 95W. • Ενσωματωμένη συχνότητα γραφικών: 850Mhz (1100MHz. Turbo Mode). Τα ενσωματωμένα γραφικά λειτουργούν μόνο αν ο επεξεργαστής εγκατασταθεί σε αντίστοιχης τεχνολογίας μητρική κάρτα με chipset Η67, P67. • Υποστηριζόμενες δυνατότητες γραφικών: Intel HD Graphics with Dynamic Frequency, Intel Quick Sync Video, Intel InTRU 3D, Intel Flexible DFI, Intel Clear Video HD, Dual Display. • Υποστηριζόμενες δυνατότητες: Extended Memory 64 Technology (EM64T) / Advanced Vector Extensions AEX / Intel Virtualization Technology / Execute Disable Bit / Enhanced Intel Speedstep Technology / Enhanced Halt State / Intel 64 / Intel Demand Based Switching / Intel Turbo Boost Technology 2.0 / AES New Instructions / Idle States / Thermal Monitoring / Intel Fast Memory Access / Intel Flex Memory Access. • Συσκευασία: Box. • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών Η συσκευασία ΒΟΧ των επεξεργαστών περιλαμβάνει κατάλληλο ανεμιστηράκι και έρχεται σε πλαστικό κουτί λιανικής πώλησης από την Intel. Έχει επίσης μεγαλύτερη εγγύηση τριών ετών από τις αντίστοιχες 'ΤRΑΥ' εκδόσεις που έχουν ένα έτος εγγύηση. Σημειώστε επίσης ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.
    0
    9 24 24

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή