To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
amd phenom ii x6 1075t 30ghz six core photo

amd phenom ii x6 1075t 30ghz six core photo


AMD PHENOM II X6 1075T 3.0GHZ SIX-CORE

PER.559614      
ΚατηγορίαΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
ΥποκατηγορίαSOCKET AM3
Δείτε περισσότερα στην Κεντρική σελίδα Επεξεργαστών
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή     

H AMD παρουσιάζει το νέο επεξεργαστή AMD PHENOM II X6 1075T χρονισμένο στα 3.0 GHZ, o οποίος φέρει πληθώρα νέων χαρακτηριστικών όπως ο νέος πυρήνας στα 45nm SOI και το AMD Cool and Quiet για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Οι έξι πυρήνες που διαθέτει σας παρέχουν την απαραίτητη επεξεργαστική ισχύ τόσο σε εφαρμογές γραφείου όσο και σε παιχνίδια, καθιστώντας το μια πολύ καλή λύση για όσους ψάχνουν την απόδοση μέσα από την ποιότητα που μπορούν να προσφέρουν η νέας γενιάς Six - Core της AMD.

  • CPU Socket Type: Socket AM3.
  • Πυρήνας: Six-Core.
  • Συχνότητα λειτουργίας: 3.0 GHZ.
  • L2 Cache: 3 MB (6x 512 KB).
  • Process Type: 45 nm.
  • Operating Mode: 32 / 64 bit.
  • Wattage: 125W.
  • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών

    Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (21 σχόλια)    |<    >|
    Βαθμολογία 9
    Σύνολο ψήφων: 21 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από χρήστη ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - Βαθμολογία 10 στις 03-07-2011
    Με 6 πυρήνες συγχρονισμένους στα 3ghz και 170 ευρώ , μάλλον το αφεντικό τρελάθηκε .
    Κορυφαίος επεξεργαστής νέας τεχνολογίας με μεγάλο προσδόκιμο ζωής...
    Από χρήστη ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - Βαθμολογία 10 στις 23-04-2011
    τον εχω 4 μηνες.ολα αυτα που λετε εσεις τα σεβομαι απολυτα.απλα ηθελα να προσθεσω οτι πεταει!!!!!
    Από χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΟΥΚΗΣ ΤΡΙΑΝΤ. - Βαθμολογία 10 στις 15-02-2011
    Μακριά από Intel.... Με τα χρόνια θα καταλάβετε όσοι δεν έχετε καταλάβει το γιατί... ;)
    ΚΟΡΥΦΗ Ο CPU!!!!!!!!!!!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 στις 15-02-2011
    εχω παθει πλακα......απλα τελειος.....
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 στις 10-11-2010
    …Κανένα από τα λειτουργικά που εννοείς δεν ήταν της Μικρομαλακής (Microsoft). Υπήρχαν και υπάρχουν καλύτερα λογισμικά, δυστυχώς όμως για κάποιον που ασχολείται με games (σύμφωνα με έρευνα προ 3ετίας το 60%, σήμερα μεγαλύτερο πιστεύω) τα Windows είναι μονόδρομος. Επίσης πολλά επαγγελματικά προγράμματα λειτουργούν μόνο σε Windows, υπάρχουν και emulators μέσω Linux, αλλά καταναλώνουν επιπλέον πόρους και αυτό τους κάνει δύσχρηστους... Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι αυτό. Καλώς ή κακώς τα Windows κατείχαν και κατέχουν, με διαφορά, το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, αυτός είναι και ο λόγος που αναφέρομαι σε αυτά. Δεν είναι κακογραμμένα όσα παιχνίδια δεν υποστηρίζουν 6πύρηνους και φυσικά υπάρχουν παιχνίδια (όλα του 2010 σχεδόν) που υποστηρίζουν 4 και όχι 6πυρήνες…Που ζεις; Δε βλέπεις τα εκατοντάδες benchmarks στο internet όπου ο Phenom II 965 αποδίδει το ίδιο ή και καλύτερα από τον 1090Τ σε όλα σχεδόν τα παιχνίδια (εκτός από το Dirt2);! Ο προγραμματιστής προσπαθεί να κάνει πάντα τη λιγότερη δυνατή δουλειά. Για ποιον θα προγραμματίσει για το 2% που έχει αυτοί τη στιγμή 6πύρηνο ή για το υπόλοιπο 98% που έχει από 4πύρηνο και κάτω; Θεωρητικά θα έπρεπε να ισχύει αυτό που λες, αλλά τα threads είναι προκαθορισμένα για αποφυγή προβλημάτων με τα single ή dual core συστήματα. Δεν είναι τόσο εύκολο να προγραμματίζεις με τόσους χιλιάδες διαφορετικούς συνδυασμούς hardware. Η γνώμη σου είναι σεβαστή, αλλά θεώρησα σωστό να κάνω κάποιες διορθώσεις στα γραφόμενά σου για να είναι πιο έγκυρα. Επίσης οι απώλειες θερμότητας μιας cpu καθορίζονται κυρίως από την πολυπλοκότητα και όχι από τον αριθμό των πυρήνων και την τάση λειτουργίας. Οι i7 έχουν πολύ καλή θερμική συμπεριφορά (περίπου 60ο C σε full load), το ίδιο και οι 6πύρηνοι της AMD. Την έννοια «θερμική απόδοση» δεν τη καταλαβαίνω. Αν εννοείς την κατανάλωση σε Watt υπολόγισε ότι η KWh κοστίζει 0,07€ και η διαφορά των i7 και Phenom είναι 0,04KW και θα βρεις μια διαφορά των 1-2€, με φυσιολογική χρήση σε μια 2ετία, άρα δε λαμβάνεται καν υπόψη κατά τη γνώμη μου. Αν λειτουργούσαν παντού σαν 6πύρηνοι θα ήταν καλή αγορά, τώρα όμως που λειτουργούν ως 4πύρηνοι δεν είναι. Ο Phenom II 965 είναι καλύτερη αγορά αυτή τη στιγμή (είναι αρκετά φθηνότερος) αν επιμένεις σε AMD… Εξάλλου είναι οι ίδιοι πυρήνες...

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Last viewed
    AMD PHENOM II X6 1075T 3.0GHZ SIX-CORE (PER.559614)
    amd phenom ii x6 1075t 30ghz six core photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
    AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    H AMD παρουσιάζει το νέο επεξεργαστή AMD PHENOM II X6 1075T χρονισμένο στα 3.0 GHZ, o οποίος φέρει πληθώρα νέων χαρακτηριστικών όπως ο νέος πυρήνας στα 45nm SOI και το AMD Cool and Quiet για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Οι έξι πυρήνες που διαθέτει σας παρέχουν την απαραίτητη επεξεργαστική ισχύ τόσο σε εφαρμογές γραφείου όσο και σε παιχνίδια, καθιστώντας το μια πολύ καλή λύση για όσους ψάχνουν την απόδοση μέσα από την ποιότητα που μπορούν να προσφέρουν η νέας γενιάς Six - Core της AMD.


    CPU Socket Type: Socket AM3.
    Πυρήνας: Six-Core.
    Συχνότητα λειτουργίας: 3.0 GHZ.
    L2 Cache: 3 MB (6x 512 KB).
    Process Type: 45 nm.
    Operating Mode: 32 / 64 bit.
    Wattage: 125W.
    Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών

    Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας.

    9/10 από 21 χρήστες
    Από χρήστη ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - Βαθμολογία 10 - 03-07-2011
    Με 6 πυρήνες συγχρονισμένους στα 3ghz και 170 ευρώ , μάλλον το αφεντικό τρελάθηκε .
    Κορυφαίος επεξεργαστής νέας τεχνολογίας με μεγάλο προσδόκιμο ζωής...
    Από χρήστη ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - Βαθμολογία 10 - 23-04-2011
    τον εχω 4 μηνες.ολα αυτα που λετε εσεις τα σεβομαι απολυτα.απλα ηθελα να προσθεσω οτι πεταει!!!!!
    Από χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΟΥΚΗΣ ΤΡΙΑΝΤ. - Βαθμολογία 10 - 15-02-2011
    Μακριά από Intel.... Με τα χρόνια θα καταλάβετε όσοι δεν έχετε καταλάβει το γιατί... ;)
    ΚΟΡΥΦΗ Ο CPU!!!!!!!!!!!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 15-02-2011
    εχω παθει πλακα......απλα τελειος.....
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 - 10-11-2010
    …Κανένα από τα λειτουργικά που εννοείς δεν ήταν της Μικρομαλακής (Microsoft). Υπήρχαν και υπάρχουν καλύτερα λογισμικά, δυστυχώς όμως για κάποιον που ασχολείται με games (σύμφωνα με έρευνα προ 3ετίας το 60%, σήμερα μεγαλύτερο πιστεύω) τα Windows είναι μονόδρομος. Επίσης πολλά επαγγελματικά προγράμματα λειτουργούν μόνο σε Windows, υπάρχουν και emulators μέσω Linux, αλλά καταναλώνουν επιπλέον πόρους και αυτό τους κάνει δύσχρηστους... Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι αυτό. Καλώς ή κακώς τα Windows κατείχαν και κατέχουν, με διαφορά, το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, αυτός είναι και ο λόγος που αναφέρομαι σε αυτά. Δεν είναι κακογραμμένα όσα παιχνίδια δεν υποστηρίζουν 6πύρηνους και φυσικά υπάρχουν παιχνίδια (όλα του 2010 σχεδόν) που υποστηρίζουν 4 και όχι 6πυρήνες…Που ζεις; Δε βλέπεις τα εκατοντάδες benchmarks στο internet όπου ο Phenom II 965 αποδίδει το ίδιο ή και καλύτερα από τον 1090Τ σε όλα σχεδόν τα παιχνίδια (εκτός από το Dirt2);! Ο προγραμματιστής προσπαθεί να κάνει πάντα τη λιγότερη δυνατή δουλειά. Για ποιον θα προγραμματίσει για το 2% που έχει αυτοί τη στιγμή 6πύρηνο ή για το υπόλοιπο 98% που έχει από 4πύρηνο και κάτω; Θεωρητικά θα έπρεπε να ισχύει αυτό που λες, αλλά τα threads είναι προκαθορισμένα για αποφυγή προβλημάτων με τα single ή dual core συστήματα. Δεν είναι τόσο εύκολο να προγραμματίζεις με τόσους χιλιάδες διαφορετικούς συνδυασμούς hardware. Η γνώμη σου είναι σεβαστή, αλλά θεώρησα σωστό να κάνω κάποιες διορθώσεις στα γραφόμενά σου για να είναι πιο έγκυρα. Επίσης οι απώλειες θερμότητας μιας cpu καθορίζονται κυρίως από την πολυπλοκότητα και όχι από τον αριθμό των πυρήνων και την τάση λειτουργίας. Οι i7 έχουν πολύ καλή θερμική συμπεριφορά (περίπου 60ο C σε full load), το ίδιο και οι 6πύρηνοι της AMD. Την έννοια «θερμική απόδοση» δεν τη καταλαβαίνω. Αν εννοείς την κατανάλωση σε Watt υπολόγισε ότι η KWh κοστίζει 0,07€ και η διαφορά των i7 και Phenom είναι 0,04KW και θα βρεις μια διαφορά των 1-2€, με φυσιολογική χρήση σε μια 2ετία, άρα δε λαμβάνεται καν υπόψη κατά τη γνώμη μου. Αν λειτουργούσαν παντού σαν 6πύρηνοι θα ήταν καλή αγορά, τώρα όμως που λειτουργούν ως 4πύρηνοι δεν είναι. Ο Phenom II 965 είναι καλύτερη αγορά αυτή τη στιγμή (είναι αρκετά φθηνότερος) αν επιμένεις σε AMD… Εξάλλου είναι οι ίδιοι πυρήνες...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 09-11-2010
    Τον βαθμολογώ με 10! Αριστο προίον στην τιμή του!!!

    Διαφωνώ με τους προλαλήσαντες σε πολλά. Ο επεξεργαστής έχει 6 πυρήνες και έχει χαμηλότερη θερμική αποδοση απο τον i7 που έχει 4 πυρήνες. Είναι σχεδόν ίσος σε επιδόσεις με τον i7 και πολλές φορές ανώτερος σε μερικές εφαρμογές, όχι ντε και καλα για τον gamer. Λειτουργικά συστήματα δεν είναι μόνο αυτα της microsoft. Υπάρχουν και άλλα που παραπάνω απο 15 χρόνια υποστηρίζουν πολλούς επεξεργαστές ή πυρήνες και βέβαια εκμεταλέυονται και εκμεταλέυονταν τα 64bit . Και τέλος, είτε υπάρχουν προγράμματα ή παιχνίδια ή εφαρμογές που μπορούν να υποστηρίξουν πολλούς πυρήνες ή επεξεργαστές είτε όχι. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση, δεν υπάρχει "υποστηρίζω 4 και δεν υποστηρίζω 6". Μόνο τα πραγματικά κακογραμμένα παιχνίδια (τσαπατσουλιές) ίσως να έχουν το πρόβλημα του να εκμεταλευονται στο έπακρο μόνο τους 4 απο τους 6, αλλα στην πραγματικότητα θα χρησιμοποιούν και τους 6.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 - 05-11-2010
    Το σχόλιό σου είναι καλοπροαίρετο και η άποψή σου σεβαστή…Γνωρίζω ότι το λειτουργικό διαχειρίζεται και τους 6 πυρήνες. Ασχολούμαι με τους Η/Υ από την εποχή των Windows 3.1. Το λειτουργικό μπορεί να τρέξει ταυτόχρονα με πολλούς πυρήνες, ο μέσος χρήστης όμως δεν τους εκμεταλλεύεται. Μόνο αν ασχολείται με προγράμματα επεξεργασίας video ή παρόμοιων multi-threading χρειάζεται 6πύρηνο. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι μια περιττή αγορά. Στους Η/Υ δεν κάνεις ποτέ αγορές με τη φιλοσοφία επένδυσης στο μέλλον. Για παράδειγμα τι μελλοντική επένδυση έκανε αυτός που αγόρασε τον Phenom 9950; Σε ποια τιμή τον αγόρασε και πόσο κοστίζει τώρα που πραγματικά είναι χρήσιμοι οι 4πύρηνοι; Έχει καμία σχέση σε επιδόσεις με τον Phenom II 965, που είναι επίσης 4πύρηνος από την ίδια εταιρεία και κοστίζει περίπου 165€;..Δεύτερο παράδειγμα: πότε κυκλοφόρησε η πρώτη cpu των 64bit; Το 2002-03. Πότε βγήκε το πρώτο αξιοπρεπές λειτουργικό από τη Microsoft; Το 2009 τα Win7. Αυτοί οι χρήστες έκαναν σωστές αγορές που τους ευνόησαν στο μέλλον; Αυτός είναι και ο κανόνας : όποιος βιάζεται να προχωρήσει στο μέλλον κάνει πάντα περιττές αγορές. Οι τωρινοί 6πύρηνοι, είναι κινήσεις εντυπωσιασμού και οι λόγοι που δεν εντυπωσιάζομαι είναι αυτοί, περίπου, που αναφέρεις στο τέλος του σχολίου σου. Είμαι αρκετά έμπειρος για να με εντυπωσιάζει μόνο ο αριθμός των πυρήνων σε μια cpu. Οι εταιρείες έχουν δύο επιλογές : είτε βγάζουν πολλούς πυρήνες, παλαιότερης αρχιτεκτονικής (πράγμα πολύ εύκολο και ανέξοδο, η Intel έχει βγάλει εδώ και 11 μήνες μία, άχρηστη για τα σημερινά δεδομένα, 48πύρηνη cpu), είτε ψάχνουν τρόπους να αυξήσουν την απόδοση ανά MHz και ταυτόχρονα να μειώσουν την κατανάλωση, που ουσιαστικά προέρχεται από απώλειες (λόγω θερμότητας κυρίως) της cpu και ο χρήστης βγαίνει πραγματικά κερδισμένος. Προσωπικά συμφωνώ με τη δεύτερη τακτική γιατί, εκτός των άλλων, συμβάλλει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας και την πρόοδο. Η πρώτη τακτική, που προανέφερα, είναι της φιλοσοφίας, που στην Ελλάδα ονομάζουμε «αρπαχτή». Γι αυτό του βάζω 5, γιατί είμαι σίγουρος ότι μπορεί να βγάλει καλύτερες cpu η AMD, αλλά έχει μπει στη φιλοσοφία της «αρπαχτής» και αυτό δε μπορώ να το στηρίξω σε καμία περίπτωση και λυπάμαι που βλέπω κάποιους να πέφτουν σ αυτή της την παγίδα...
    Από χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΤΣΑΡΗΣ - Βαθμολογία 8 - 05-11-2010
    Δεν έχουν δίκιο ούτε αυτοί που του βάζουν 5-6 ούτε αυτοί που του βάζουν 10. Ο φίλος που λέει πως η εκμετάλλευση σήμερα των 6πύρηνων δεν είναι διαδεδομένη, έχει ένα δίκιο. Αυτό που δε καταλαβαίνει όμως, είναι πως ένα σύγχρονο λειτουργικό σύστημα μπορεί να τρέχει πολλές διεργασίες ταυτόχρονα. 6 πυρήνες σου δίνουν καλύτερη απόκριση και δυνατότητα χρήσης περισσότερων προγραμμάτων ταυτόχρονα. Επίσης σε εξασφαλίζουν περισσότερο για το μέλλον, αν σκοπεύεις να κρατήσεις τον υπολογιστή σου για περισσότερο καιρό. Στα βιντεοπαιχνίδια, ακόμα κι ένας απλός τετραπύρηνος Athlon II στα 3 ghz είναι υπεραρκετός για τα επόμενα 2-3 χρόνια, αφού πλέον και ειδικά με το DX11 όλη η δουλειά γίνεται στη GPU. Άρα ο συγκεκριμένος επεξεργαστής αναμένεται να κρατήσει για χρόνια, με μόνη ανάγκη την αναβάθμιση της GPU, αν προορίζεται για βιντεοπαιχνίδια. Φυσικά αυτός ο επεξεργαστής καλό είναι να πλαισιωθεί με ποιοτική και σβέλτη ram, άνω των 8GB, αφού κάτι τέτοιο θα εξασφαλίσει τη μακροβιότητά του. Ο λόγος που ο επεξεργαστής αυτός δε κάνει για 10, είναι γιατί είναι ξεπερασμένης αρχιτεκτονικής, γιατί η εντολές του ανά κύκλο ρολογιού είναι χαμηλότερα του ανταγωνισμού, και γιατί έχει 125W TDP, που σημαίνει πως θέλει θορυβώδη ψύξη και θα καίει αρκετούτσικα.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 - 15-10-2010
    …Συμφωνώ ότι οι 6πύρηνοι της Intel είναι πανάκριβοι, πραγματικά απλησίαστοι για την πλειονότητα των χρηστών. Όμως, θεωρώ ότι οι 6πύρηνοι, για τον απλό χρήστη, είναι μια περιττή αγορά. Η πληθώρα των προγραμμάτων βλέπουν μέχρι 4πύρηνους. Σε 2 χρόνια, πιθανολογώ (βάσει της εμπειρίας μου), θα αρχίσουν να εκμεταλλεύονται τους 6 πυρήνες. Καλύτερη και πιο συμφέρουσα αγορά είναι οι 4πύρηνοι. Γιατί να αγοράσω 6πύρηνο cpu που για τα επόμενα 2 χρόνια θα λειτουργεί ως 4πύρηνος και όταν τελικά αρχίσουν να τον εκμεταλλεύονται τα προγράμματα να έχει χαμηλομεσαίες επιδόσεις, λόγω ξεπερασμένης αρχιτεκτονικής; Εκτός αυτού σε 2 χρόνια οι 6πύρηνοι θα κοστίζουν τα μισά χρήματα απ’ ότι τώρα και θα είναι πραγματικά χρήσιμοι. Επίσης οι 6πύρηνοι της AMD είναι ήδη παλαιότερης αρχιτεκτονικής (phenomII x4 + 2 επιπλέον πυρήνες, όπως γράφεται και σε παρακάτω σχόλιο), γι αυτό είναι και φθηνοί και έχουν αρκετά ως πολύ χαμηλότερες επιδόσεις από τους Intel x6, ενώ οι Intel είναι πανάκριβοι με πολύ καλές, αλλά άχρηστες για τον απλό χρήστη, επιδόσεις (καινούριας αρχιτεκτονικής). Θεωρώ ότι η AMD έβγαλε την σειρά x6 βεβιασμένα μόνο και μόνο για να μην θεωρηθεί τεχνολογικά πίσω…Λυπάμαι, αλλά αυτό είναι πολύ «χοντρό» για να το «χωνέψω» ως αγοραστής που θεωρώ τον εαυτό μου συνειδητοποιημένο. Του βάζω 5, το 10, εφόσον το αξίζει, θα το βάλω στους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ x6 της AMD στην επόμενη γενιά επεξεργαστών της. Δε μπαίνω στη λογική να συγκρίνω ποια από τις 2 εταιρείες με εξαπατά περισσότερο στα συγκεκριμένα προϊόντα, μου φτάνει και μόνο το γεγονός ότι προσπαθούν να το κάνουν!.. Τουλάχιστον η Intel προσφέρει και κάτι καινούριο, όχι ένα «ξαναζεσταμένο πιάτο», είναι βέβαια ακριβό…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 14-10-2010
    Μπραβο πολυ καλός άριστος επεξεργαστής και δεν χρειάζεται να πουλήσεις το σπίτι σου για να τον αγοράσεις.....
    Από χρήστη ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 08-10-2010
    Πολυ Καλος!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 01-10-2010
    Υπάρχει και κάτι που λέγεται μικροαρχιτεκτονική επεξεργαστή. Αυτό που λες ισχύει για cpu με ίδιους πυρήνες τεχνολογικά (ίδια μικροαρχιτεκτονική). Από την AMD περίμενα περισσότερα, καινούρια σειρά είναι οι 6πύρηνοι, ενώ οι 945,955,965 υπάρχουν ήδη αρκετό καιρό…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 01-10-2010
    Στο πρώτο κομμάτι της απάντησής σου δεν διαφωνώ, εκεί στηρίζω και την απάντησή μου : είναι πολύ νωρίς για 6πύρηνους, εκτός κι αν χρησιμοποιείς κατά κανόνα εφαρμογές που εκμεταλλεύονται τους πυρήνες του, γι αυτό πρότεινα στο παρακάτω σχόλιο την αγορά ενός 955 στη περίπτωση που κάποιος παίζει games και έχει ΑΜ2/ΑΜ2+ ή AM3 μητρική, στο (μακρινό) μέλλον, βέβαια, θα υπάρξει διαφορά, όχι όμως τώρα. Ο ενσωματωμένος memory controller της AMD είναι για κλάματα, αφού οποιοσδήποτε i5/i7 έχει πολύ υψηλότερες τίμες για memory read και write. Οι χαμηλές τιμές της AMD οφείλονται στο γεγονός ότι έχει μείνει πίσω τεχνολογικά και όχι επειδή μας αγαπάει! Θυμάμαι την εποχή που είχα πάρει τον 3800x2 305€ και σε ένα μήνα έπεσε στα 165€! Συμπτωματικά ήταν η εποχή που βγήκαν οι Core2Duo, αν αυτό σου λέει κάτι…Τότε ένοιωσα πραγματικά κορόιδο… Η τεχνολογία Turbo Core ήταν ιδέα της Intel (με άλλο όνομα) και το SSE 4 το κέρδισε από την Intel δικαστικά…Με 0,07 € κόστος της KWh κάνε τους υπολογισμούς και θα δεις ότι η διαφορά στη ΔΕΗ είναι της τάξης του 1 € στον 1,5 χρόνο με normal χρήση (3-4 ώρες την ημέρα) σε full load (σε idle δεν έχουν διαφορά κατανάλωσης). Στο ΑΜ2/ΑΜ2+ παίζουν με DDR2 και επιδόσεις πολύ διαφορετικές από αυτές των AM3…Τι πιο εύκολο στο overclocking από το να αυξάνεις μόνο το FSB και τη τάση του cpu (Intel) και να επιτυγχάνεις 30%-40% αύξηση με αερόψυξη; Οι μητρικές των i7 είναι ανώτερες τεχνολογικά (triple channel κτλ) οπότε δεν υπάρχει άμεση σύγκριση τιμής. Αυτοί είναι κάποιοι από τους λόγους που μετάνιωσα την αγορά του 1075Τ. Ποντάρω στην επόμενη γενιά της εταιρείας, γιατί αυτή με απογοήτευσε συνολικά…Οι τιμές τους είναι καλές, αλλά σε επιδόσεις χρειάζεται δουλειά από την AMD…
    Από χρήστη ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - Βαθμολογία 10 - 30-09-2010
    Προς τον προηγούμενο που έβαλε βαθμολογία 6 σε τέτοιον επεξεργαστή.
    Αν πάρεις έναν διπύρηνο phenom ii με συχνότητα λειτουργίας στα 3,2Ghz, έναν τετραπύρηνο phenom με συχνότητα λειτουργίας στα 3.0Ghz και έναν εξαπύρηνο phenom με συχνότητα λειτουργίας στα 2,8Ghz και τρέξεις μια εφαρμογή που δεν εκμεταλλεύεται πολλούς πυρήνες, τότε ο διπύρηνος θα είναι πιο γρήγορος από τον τετραπύρηνο και ο τετραπύρηνος πιο γρήγορος από τον εξαπύρηνο αφού το πρόγραμμα θα τρέχει σε ένα πυρήνα του κάθε επεξεργαστή με τον πυρήνα του διπύρηνου να είναι υψηλότερα χρονισμένος.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ο διπύρηνος είναι δυνατότερος από τον εξαπύρηνο αφού τα +200Μhz διαφορά του κάθε πυρήνα του διπύρηνου δεν μπορούν να αντισταθμίσουν με τίποτα του 2 παραπάνω πυρήνες των 3Ghz του τετραπύρηνου και το ίδιο ισχύει και για τους τέσσερεις παραπάνω πυρήνες του 6-πύρηνου στα 2,8Ghz . Το ίδιο λοιπόν γίνεται και σε σύγκριση μεταξύ των επεξεργαστών των δυο εταιριών . Όταν βλέπεις ένα πρόγραμμα να τρέχει σε έναν phenom ii x4 ή σε έναν ι7 800 καλύτερα από ότι σε έναν phenom x6 να σκέφτεσαι πως δεν είναι θέμα αδυναμίας του εξαπύρηνου αλλά εφαρμογή που δεν μπορεί να τον εκμεταλλευτεί 100% !

    Για εμένα είναι ο καλύτερος επεξεργαστής που κυκλοφορεί στην αγορά αυτή την στιγμή!!
    Έξι πραγματικοί πυρήνες στα 3.0Ghz με ενσωματωμένο ελεγκτή μνήμης και HYPERTRANSPORT ελεγκτή, λειτουργία TURBO CORE που ανεβάζει την συχνότητα των πυρήνων σε λειτουργία όταν δεν λειτουργούν όλοι ταυτόχρονα, ξεκλείδωτο multi για πανεύκολο κλοκάρισμα (o/cing) και στις πιο φτηνές μητρικές, πολύ καλή τιμή, ενώ προσφέρει μεγάλη αναβαθμισιμότητα σε παλιά συστήματα με μητρικές ΑΜ2/ ΑΜ2+ αφού τοποθετείται σε πολλές από αυτές με ένα απλό bios update ! Από ενεργειακή άποψη καταναλώνει λιγότερο από έναν τετραπύρηνο I7 870 ή έναν I7 920 και σε idle και σε full load.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 28-09-2010
    Όχι, δεν κάνω καθόλου το ίδιο. Ασχολούμαι από το 1995 με τους υπολογιστές και από τους 8 επεξεργαστές που έχω αλλάξει από τότε οι 3 ήταν AMD( ο τελευταίος είναι ο 1075Τ και ένας φίλος μου αγόρασε τον 870 και τα συστήματά μας είναι ίδια κατά τα άλλα, οπότε δεν χρειάζομαι benchmark για να δω ποιος είναι καλύτερος στα games). Δεν υποστηρίζω καμία εταιρεία από τις δύο, γιατί έχω καταλάβει ότι στην αγορά ενός προϊόντος δεν χωρούν συναισθηματισμοί, αφού από καμία εταιρεία δεν πληρώνομαι για να την υποστηρίζω δεν υπάρχει λόγος να το κάνω. Επίσης δεν κάνω το λάθος να προσπαθώ να υποστηρίξω ότι ο 1075Τ είναι ο καλύτερος μόνο και μόνο επειδή τον αγόρασα εγώ, λάθος που κάνουν οι περισσότεροι αγοραστές. Απλά πίστευα ότι είναι καλύτερος απ’ ότι πραγματικά είναι, γι αυτό και του έβαλα 6. Θεωρώ ότι η AMD έχει μείνει πίσω, από την εποχή των Core2Duo, πιο πριν κρατούσε τα σκήπτρα. Δε θεωρώ ότι είναι κακή εταιρεία και πιστεύω ότι στο επόμενο socket θα πάρει το πάνω χέρι στις επιδόσεις. Δε μπορώ όμως να κλείσω τα μάτια μου και να ψάχνω στο internet να βρω τα 1-2 sites που την ευνοούν, για να δικαιολογήσω στον εαυτό μου ότι έκανα την καλύτερη αγορά. Το συγκεκριμένο site υποστηρίζει κατάφορα τους AMD και μόνο οι οπαδοί της εταιρείας το λαμβάνουν υπόψη (οι μετρήσεις στο everest ειδικά είναι πολύ ανεβασμένες, το λέω γιατί έχω την ίδια έκδοση και εμένα βγάζει αρκετά πιο κάτω). Ο 980Χ είναι, με μεγάλη διαφορά, ο καλύτερος επεξεργαστής στον πλανήτη (σε μαζική παραγωγή) αυτή τη στιγμή…Αν δε χρειάζεσαι τα 100+ frames, τότε πραγματικά έκανες πολύ κακή αγορά: τον phenom II 955 έπρεπε να πάρεις για να γλυτώσεις και 100+ €…
    Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 27-09-2010
    Συγγνώμη για πριν, αλλά δε θυμόμουν καλά το σάιτ... Αυτό είναι: http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=603&Itemid=63&limit=1&limitstart=10

    Έχει 12 σελίδες. Δείτε και τις 12 για ν αποκτήσετε μια σφαιρική άποψη για τον επεξεργαστή. Μπορείτε να δείτε πως σε μερικές εφαρμογές κερδίζει για λίγο τον Core i7 980x! Και στον φίλο που βάζει τα 6άρια: "Γιατί ρε φίλε, κι εσύ το ίδιο δεν κάνεις; Υποστηρίζεις την Intel χωρίς να το αξίζει! Δε λέω, ο 860 στα παιχνίδια είναι καλύτερος απ τον 1075Τ, αλλά δε νομίζω κανείς να χρειάζεται πάνω από 100 fps..."
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 27-09-2010
    ...η διεύθυνση benchmarks.com δεν υπάρχει καν, είναι μια μηχανή αναζήτησης! Είναι ενδιαφέρον να βλέπεις που μπορεί να φτάσει κάποιος για να υποστηρίξει την άποψή του!..Επίσης δεν υπάρχει κανένα benchmark το οποίο να υποστηρίζει πολυεπεξεργασία και οι phenom II x6 να ξεπερνάνε τον i980X, πράγμα λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι ο τελευταίος υποστηρίζει Hyper-threating, οπότε ουσιαστικά αποκτάει άλλους 6 εικονικούς πυρήνες!Οι καλύτεροι 6πύρηνοι από την AMD θα βγούνε σε καινούριο socket και όχι στο AM3, σύμφωνα με δηλώσεις της υπεύθυνων της εταιρείας...Όπως γράφεται και σε παρακάτω σχόλιο, είναι σωστό να μιλάμε με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στοιχεία και όχι με ανακρίβειες, που μπορούν να μπερδέψουν τον υποψήφιο αγοραστή, ο οποίος θα τον αγοράσει και νομίζοντας ότι έχει πάρει, σύμφωνα με τα παρακάτω σχόλια, τον καλύτερο επεξεργαστή του κόσμου, θα απογοητευτεί και θα του βάλει κανένα 6 (και πολύ του είναι), όπως στη δική μου περίπτωση...Ειδικά στα games είναι ίδιος με τον phenom II 965 που είχα πριν...Είναι πολύ νωρίς για 6 πυρήνες...
    Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 25-09-2010
    Είναι τρομερός! Είδα πως σε μερικές εφαρμογές, με Overclock φτάνει τον Intel Core i7 980x που κάνει 800 Ευρώ παραπάνω!!! Έλεος! Και στα παιχνίδια είναι πολύ καλύτερος του Phenom II X4 965... Μπράβο AMD!
    Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 25-09-2010
    Απ όσα είδα στο Benchmarks.com, ο επεξεργαστής είναι τρομερός!!! Σε μερικές περιπτώσεις, με Overclock, νικάει τον Intel Core i7 980Χ που κοστίζει 3,5 φορές περισσότερο!!! Έλεος! Μπράβο στην AMD!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 24-09-2010
    Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί τόσο παραλήρημα γι αυτούς τους επεξεργαστές. Είναι οι phenom II με 2 επιπλέον πυρήνες. Οι περισσότερες εφαρμογές δεν πρόκειται να τους αξιοποιήσουν, άρα ουσιαστικά είναι 4πύρηνοι σε εφαρμογές πραγματικής ζωής, οι οποίοι χρησιμοποιούν και την αρχιτεκτονική κατασκευής των phenom II. Είναι πραγματικά αστείο να προσπαθεί κάποιος να τους συγκρίνει με τους i7, αφού σε πολλές εφαρμογές δεν καταφέρνουν να ξεπεράσουν τον phenom II 965(που κοστίζει 80-90€ λιγότερα και είναι της ΙΔΙΑΣ εταιρείας).Τα games ειδικά θα χρειαστούν 1-2 χρόνια, όπως φαίνεται, για να τους εκμεταλλευτούν. Άρα απευθύνονται σε επαγγελματίες, που αναζητούν έναν οικονομικό επεξεργαστή (και χρησιμοποιούν εφαρμογές που υποστηρίζουν ΠΟΛΛΟΥΣ πυρήνες) και όχι σε απλούς χρήστες, προς το παρόν. Η σύγκρισή του με τον i7 980Χ είναι πραγματικό αστείο, αφού ακόμα και με overclock στα 4,2GHz, ο phenom II 1075T, υπολείπεται και με μεγάλη διαφορά (40%-100%) από αυτόν. Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ σύγκριση μεταξύ τους λοιπόν…Θα παρακαλούσα να μην γράφεται ανακρίβειες και μπερδεύεται και τους άλλους αγοραστές. Δικαίωμα του καθενός είναι να υποστηρίζει μια εταιρεία, αλλά να το κάνει με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στοιχεία…
    Από χρήστη ΝΤΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 23-09-2010
    Δώστε πυρήνες στο λαό μέσα στη κρίση!! 6 πυρήνες στα 3 Ghz, overclocking ACC, στα 260 Ευρώ!? Πόσο είχε ο intel ?? 930 Ευρώ?? Αν είναι δυνατόν πια!... Ελεος!
    1000 Μπράβο στους ανθρώπους της AMD για τη σωστή τους πολιτική κ γιατί φαίνεται οτι ξέρουν να στηρίζουν καλύτερα τον κόσμο τον υπολογιστών σε δύσκολες στιγμές!!
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    AMD PHENOM II X6 1075T 3.0GHZ SIX-CORE PER.559614 PER.559614 AMD AMD ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU •AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU H AMD παρουσιάζει το νέο επεξεργαστή AMD PHENOM II X6 1075T χρονισμένο στα 3.0 GHZ, o οποίος φέρει πληθώρα νέων χαρακτηριστικών όπως ο νέος πυρήνας στα 45nm SOI και το AMD Cool and Quiet για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Οι έξι πυρήνες που διαθέτει σας παρέχουν την απαραίτητη επεξεργαστική ισχύ τόσο σε εφαρμογές γραφείου όσο και σε παιχνίδια, καθιστώντας το μια πολύ καλή λύση για όσους ψάχνουν την απόδοση μέσα από την ποιότητα που μπορούν να προσφέρουν η νέας γενιάς Six - Core της AMD. • CPU Socket Type: Socket AM3. • Πυρήνας: Six-Core. • Συχνότητα λειτουργίας: 3.0 GHZ. • L2 Cache: 3 MB (6x 512 KB). • Process Type: 45 nm. • Operating Mode: 32 / 64 bit. • Wattage: 125W. • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών Προσοχή: Για την εγκατάσταση και την ορθή λειτουργία των επεξεργαστών, απαιτείται η τοποθέτηση από έμπειρο προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες της AMD. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πιθανό να προκληθεί βλάβη, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγκατάστασης ή ζητήστε την τοποθέτηση των επεξεργαστών από τους τεχνικούς μας.
    0
    9 21 21

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή