Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ
 
 
 
   
 
nikitis o deyteros photo
nikitis o deyteros photo


ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ

BKS.0075365          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από23.10 €
μόνο20.79 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-218-488-4
Συγγραφέας: ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Μετάφραση: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΠΩΣ ΟΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Γιατί οι μεγάλες και υγιείς επιχειρήσεις θα πρέπει να επιδιώκουν να εισέρχονται γρήγορα δεύτερες σε μια νέα αγορά, αντί να προσπαθούν να τη δημιουργήσουν καινοτομώντας.

Εάν η εταιρεία σας φιλοδοξεί να κατακτήσει τις νέες αγορές του 21ου αιώνα, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας. Οι Constantinos Markides και Paul Geroski, καταξιωμένοι σε θέματα στρατηγικής, αναλύουν:

  • Τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά των νέων αγορών και τι σημαίνουν αυτά για όσους σχεδιάζουν να εισέλθουν σ' αυτές
  • Πώς εδραιωμένες επιχειρήσεις μπορούν να εισέλθουν στις αγορές αυτές και σε ποια χρονική στιγμή
  • Τι κάνουν οι έξυπνες επιχειρήσεις για να διευρύνουν τις νέες αγορές
  • Πώς πρέπει να αποφασίσει μια επιχείρηση αν θα πρωτοπορήσει ή αν θα σπεύσει να εισέλθει δεύτερη σε μια αγορά και να την σταθεροποιήσει.

    Οι εταιρείες που καταφέρνουν να δημιουργήσουν νέες αγορές πιθανότατα δεν καταφέρνουν να τις αναπτύξουν στην συνέχεια.

    Αυτές οι εταιρείες διαθέτουν την ικανότητα να μετατρέψουν σε μαζικές αγορές τις εξειδικευμένες μικρές νησίδες της οικονομίας που έχουν ανακαλύψει άλλοι. Θα πρέπει, επομένως, να αναθέτουν τη δημιουργία των νέων, επαναστατικών προϊόντων σε μικρές καινούργιες εταιρείες (start-ups), κρατώντας για τον εαυτό τους την προσπάθεια σταθεροποίησης των νέων αγορών.

    Το βιβλίο παρουσιάζει παραδείγματα επιτυχημένων εταιρειών που εισήλθαν στην αγορά γρήγορα δεύτερες, όπως για παράδειγμα η Microsoft, η Procter & Gamble, η Amazon, η Canon, η JVC, η Heinz και πολλές άλλες, για να προτείνει ένα ριζοσπαστικό πρότυπο καινοτομίας για τις εταιρείες που φιλοδοξούν να βρουν ριζοσπαστικά νέες αγορές.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ (BKS.0075365)
    nikitis o deyteros photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    23.10 € -10% = 20.79
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 960-218-488-4
    Συγγραφέας: ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
    Μετάφραση: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ
    Σελίδες: 224
    Διαστάσεις: 17x24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

    ΠΩΣ ΟΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

    Γιατί οι μεγάλες και υγιείς επιχειρήσεις θα πρέπει να επιδιώκουν να εισέρχονται γρήγορα δεύτερες σε μια νέα αγορά, αντί να προσπαθούν να τη δημιουργήσουν καινοτομώντας.

    Εάν η εταιρεία σας φιλοδοξεί να κατακτήσει τις νέες αγορές του 21ου αιώνα, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας. Οι Constantinos Markides και Paul Geroski, καταξιωμένοι σε θέματα στρατηγικής, αναλύουν:


    • Τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά των νέων αγορών και τι σημαίνουν αυτά για όσους σχεδιάζουν να εισέλθουν σ' αυτές
    • Πώς εδραιωμένες επιχειρήσεις μπορούν να εισέλθουν στις αγορές αυτές και σε ποια χρονική στιγμή
    • Τι κάνουν οι έξυπνες επιχειρήσεις για να διευρύνουν τις νέες αγορές
    • Πώς πρέπει να αποφασίσει μια επιχείρηση αν θα πρωτοπορήσει ή αν θα σπεύσει να εισέλθει δεύτερη σε μια αγορά και να την σταθεροποιήσει.

    Οι εταιρείες που καταφέρνουν να δημιουργήσουν νέες αγορές πιθανότατα δεν καταφέρνουν να τις αναπτύξουν στην συνέχεια.

    Αυτές οι εταιρείες διαθέτουν την ικανότητα να μετατρέψουν σε μαζικές αγορές τις εξειδικευμένες μικρές νησίδες της οικονομίας που έχουν ανακαλύψει άλλοι. Θα πρέπει, επομένως, να αναθέτουν τη δημιουργία των νέων, επαναστατικών προϊόντων σε μικρές καινούργιες εταιρείες (start-ups), κρατώντας για τον εαυτό τους την προσπάθεια σταθεροποίησης των νέων αγορών.

    Το βιβλίο παρουσιάζει παραδείγματα επιτυχημένων εταιρειών που εισήλθαν στην αγορά γρήγορα δεύτερες, όπως για παράδειγμα η Microsoft, η Procter & Gamble, η Amazon, η Canon, η JVC, η Heinz και πολλές άλλες, για να προτείνει ένα ριζοσπαστικό πρότυπο καινοτομίας για τις εταιρείες που φιλοδοξούν να βρουν ριζοσπαστικά νέες αγορές.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ BKS.0075365 ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    18.71 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials