Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
montelo systimikoy didaktikoy sxediasmoy me basi tis arxes toy koinonikoy marketingk photo

montelo systimikoy didaktikoy sxediasmoy me basi tis arxes toy koinonikoy marketingk photo


ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0158165          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από18.50 €
μόνο16.65 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-599-074-9
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2016

ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟ επιχειρείται η διεπιστημονική προσέγγιση της Διδακτικής και του Κοινωνικού Μάρκετινγκ (Social Marketing), σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης μιας εναλλακτικής προοπτικής του Διδακτικού Σχεδιασμού, μέσω της δόμησης ενός νέου Μοντέλου ?ιδακτικού Σχεδιασμού, του «Μοντέλου Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» (ΜΣ?Σ).

Το «Μοντέλο Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» αναδεικνύει τη διδασκαλία ως ένα ενδογενώς και εξωγενώς αλληλοτροφοδοτούμενο ενέργημα. Στο πλαίσιο αυτό αναζητούνται και αξιοποιούνται τα «Δυνατά σημεία» του διδακτικού μικρο- περιβάλλοντος προς βελτίωση των «Αδυνάτων σημείων» του, εντοπίζοντας τις «Ευκαιρίες» του διδακτικού μακρο- περιβάλλοντος, με σκοπό την αντιμετώπιση των πιθανών «Απειλών». Κύριο χαρακτηριστικό του νέου αυτού μοντέλου αποτελεί ο συστημικός μετασχηματισμός των ενδοσχολικών και εξωσχολικών διδακτικών παραμέτρων για την προαγωγή της συνεργείας μεταξύ τους προς την επίτευξη αποτελεσματικότερης διδασκαλίας.

Στο πλαίσιο λειτουργικότητας του μοντέλου αυτού ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει τον ρόλο του εναλλακτικού μετασχηματιστή, υποκινητή και προωθητή, χωρίς να αδρανοποιείται ο ρόλος του μαθητή. Ο μαθητής γίνεται αντιληπτός ως συν- υποκινητής, συν- επίκουρος και συν- προωθητής της διδασκαλίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0158165)
montelo systimikoy didaktikoy sxediasmoy me basi tis arxes toy koinonikoy marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
18.50 € -10% = 16.65
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-599-074-9
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2016

ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟ επιχειρείται η διεπιστημονική προσέγγιση της Διδακτικής και του Κοινωνικού Μάρκετινγκ (Social Marketing), σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης μιας εναλλακτικής προοπτικής του Διδακτικού Σχεδιασμού, μέσω της δόμησης ενός νέου Μοντέλου ?ιδακτικού Σχεδιασμού, του «Μοντέλου Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» (ΜΣ?Σ).

Το «Μοντέλο Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» αναδεικνύει τη διδασκαλία ως ένα ενδογενώς και εξωγενώς αλληλοτροφοδοτούμενο ενέργημα. Στο πλαίσιο αυτό αναζητούνται και αξιοποιούνται τα «Δυνατά σημεία» του διδακτικού μικρο- περιβάλλοντος προς βελτίωση των «Αδυνάτων σημείων» του, εντοπίζοντας τις «Ευκαιρίες» του διδακτικού μακρο- περιβάλλοντος, με σκοπό την αντιμετώπιση των πιθανών «Απειλών». Κύριο χαρακτηριστικό του νέου αυτού μοντέλου αποτελεί ο συστημικός μετασχηματισμός των ενδοσχολικών και εξωσχολικών διδακτικών παραμέτρων για την προαγωγή της συνεργείας μεταξύ τους προς την επίτευξη αποτελεσματικότερης διδασκαλίας.

Στο πλαίσιο λειτουργικότητας του μοντέλου αυτού ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει τον ρόλο του εναλλακτικού μετασχηματιστή, υποκινητή και προωθητή, χωρίς να αδρανοποιείται ο ρόλος του μαθητή. Ο μαθητής γίνεται αντιληπτός ως συν- υποκινητής, συν- επίκουρος και συν- προωθητής της διδασκαλίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0158165 ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
14.99 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials