Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην κερδοφορία και την επιτυχία.
Η τρίτη έκδοση συμπληρώνει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως και σήμερα πανεπιστημιακού συγγράμματος στον χώρο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, ενσωματώνει όλα τα βασικά ζητήματα και τις εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και περιλαμβάνει μια σειρά case studies, τα οποία συνοδευόμενα από ερωτήσεις και παραδείγματα, συμβάλλουν στην κατανόηση των εννοιών.
Ξεκινώντας από τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών συγκριτικά με τα αγαθά και τις επιπτώσεις αυτών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ, το βιβλίο καλύπτει σφαιρικά τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες, παρουσιάζοντας τα εξής:
ποιότητα υπηρεσίας,
εξυπηρέτηση πελάτη,
σημασία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών,
οργάνωση των διαδικασιών παραγωγής της υπηρεσίας και εξυπηρέτησης,
διοίκηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στις υπηρεσίες,
τιμολόγηση των υπηρεσιών,
τεχνικές επικοινωνίας,
διοίκηση διανομής και διαχείριση του χώρου παροχής της υπηρεσίας,
μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών.
Το "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών" απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε μεσαία και ανώτερα στελέχη που ασκούν μάρκετινγκ στον ιδιαίτερα περίπλοκο και ανταγωνιστικό χώρο των υπηρεσιών.
Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην κερδοφορία και την επιτυχία.
Η τρίτη έκδοση συμπληρώνει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως και σήμερα πανεπιστημιακού συγγράμματος στον χώρο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, ενσωματώνει όλα τα βασικά ζητήματα και τις εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και περιλαμβάνει μια σειρά case studies, τα οποία συνοδευόμενα από ερωτήσεις και παραδείγματα, συμβάλλουν στην κατανόηση των εννοιών.
Ξεκινώντας από τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών συγκριτικά με τα αγαθά και τις επιπτώσεις αυτών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ, το βιβλίο καλύπτει σφαιρικά τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες, παρουσιάζοντας τα εξής:
• ποιότητα υπηρεσίας, • εξυπηρέτηση πελάτη, • σημασία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, • οργάνωση των διαδικασιών παραγωγής της υπηρεσίας και εξυπηρέτησης, • διοίκηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στις υπηρεσίες, • τιμολόγηση των υπηρεσιών, • τεχνικές επικοινωνίας, • διοίκηση διανομής και διαχείριση του χώρου παροχής της υπηρεσίας, • μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών.
Το "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών" απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε μεσαία και ανώτερα στελέχη που ασκούν μάρκετινγκ στον ιδιαίτερα περίπλοκο και ανταγωνιστικό χώρο των υπηρεσιών.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝBKS.0673015BKS.0673015ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7745-39-2 Συγγραφέας: ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 480 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014 Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην κερδοφορία και την επιτυχία. Η τρίτη έκδοση συμπληρώνει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως και σήμερα πανεπιστημιακού συγγράμματος στον χώρο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, ενσωματώνει όλα τα βασικά ζητήματα και τις εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και περιλαμβάνει μια σειρά case studies, τα οποία συνοδευόμενα από ερωτήσεις και παραδείγματα, συμβάλλουν στην κατανόηση των εννοιών. Ξεκινώντας από τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών συγκριτικά με τα αγαθά και τις επιπτώσεις αυτών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ, το βιβλίο καλύπτει σφαιρικά τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες, παρουσιάζοντας τα εξής: • ποιότητα υπηρεσίας, • εξυπηρέτηση πελάτη, • σημασία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, • οργάνωση των διαδικασιών παραγωγής της υπηρεσίας και εξυπηρέτησης, • διοίκηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στις υπηρεσίες, • τιμολόγηση των υπηρεσιών, • τεχνικές επικοινωνίας, • διοίκηση διανομής και διαχείριση του χώρου παροχής της υπηρεσίας, • μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών. Το "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών" απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε μεσαία και ανώτερα στελέχη που ασκούν μάρκετινγκ στον ιδιαίτερα περίπλοκο και ανταγωνιστικό χώρο των υπηρεσιών. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση