To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 
 
 
   
 
marketingk ypiresion photo

marketingk ypiresion photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

BKS.0673015      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.46.64 €
μόνο41.98 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7745-39-2
Συγγραφέας: ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 480
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014

Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην κερδοφορία και την επιτυχία.

Η τρίτη έκδοση συμπληρώνει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως και σήμερα πανεπιστημιακού συγγράμματος στον χώρο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, ενσωματώνει όλα τα βασικά ζητήματα και τις εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και περιλαμβάνει μια σειρά case studies, τα οποία συνοδευόμενα από ερωτήσεις και παραδείγματα, συμβάλλουν στην κατανόηση των εννοιών.

Ξεκινώντας από τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών συγκριτικά με τα αγαθά και τις επιπτώσεις αυτών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ, το βιβλίο καλύπτει σφαιρικά τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες, παρουσιάζοντας τα εξής:

  • ποιότητα υπηρεσίας,
  • εξυπηρέτηση πελάτη,
  • σημασία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών,
  • οργάνωση των διαδικασιών παραγωγής της υπηρεσίας και εξυπηρέτησης,
  • διοίκηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στις υπηρεσίες,
  • τιμολόγηση των υπηρεσιών,
  • τεχνικές επικοινωνίας,
  • διοίκηση διανομής και διαχείριση του χώρου παροχής της υπηρεσίας,
  • μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών.

    Το "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών" απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε μεσαία και ανώτερα στελέχη που ασκούν μάρκετινγκ στον ιδιαίτερα περίπλοκο και ανταγωνιστικό χώρο των υπηρεσιών.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (BKS.0673015)
    marketingk ypiresion photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 46.64 € μόνο 41.98
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-7745-39-2
    Συγγραφέας: ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 480
    Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014

    Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην κερδοφορία και την επιτυχία.

    Η τρίτη έκδοση συμπληρώνει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως και σήμερα πανεπιστημιακού συγγράμματος στον χώρο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, ενσωματώνει όλα τα βασικά ζητήματα και τις εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και περιλαμβάνει μια σειρά case studies, τα οποία συνοδευόμενα από ερωτήσεις και παραδείγματα, συμβάλλουν στην κατανόηση των εννοιών.

    Ξεκινώντας από τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών συγκριτικά με τα αγαθά και τις επιπτώσεις αυτών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ, το βιβλίο καλύπτει σφαιρικά τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες, παρουσιάζοντας τα εξής:


    • ποιότητα υπηρεσίας,
    • εξυπηρέτηση πελάτη,
    • σημασία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών,
    • οργάνωση των διαδικασιών παραγωγής της υπηρεσίας και εξυπηρέτησης,
    • διοίκηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στις υπηρεσίες,
    • τιμολόγηση των υπηρεσιών,
    • τεχνικές επικοινωνίας,
    • διοίκηση διανομής και διαχείριση του χώρου παροχής της υπηρεσίας,
    • μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών.

    Το "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών" απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε μεσαία και ανώτερα στελέχη που ασκούν μάρκετινγκ στον ιδιαίτερα περίπλοκο και ανταγωνιστικό χώρο των υπηρεσιών.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ BKS.0673015 BKS.0673015 ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7745-39-2 Συγγραφέας: ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 480 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014 Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην κερδοφορία και την επιτυχία. Η τρίτη έκδοση συμπληρώνει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως και σήμερα πανεπιστημιακού συγγράμματος στον χώρο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, ενσωματώνει όλα τα βασικά ζητήματα και τις εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και περιλαμβάνει μια σειρά case studies, τα οποία συνοδευόμενα από ερωτήσεις και παραδείγματα, συμβάλλουν στην κατανόηση των εννοιών. Ξεκινώντας από τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών συγκριτικά με τα αγαθά και τις επιπτώσεις αυτών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ, το βιβλίο καλύπτει σφαιρικά τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες, παρουσιάζοντας τα εξής: • ποιότητα υπηρεσίας, • εξυπηρέτηση πελάτη, • σημασία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, • οργάνωση των διαδικασιών παραγωγής της υπηρεσίας και εξυπηρέτησης, • διοίκηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στις υπηρεσίες, • τιμολόγηση των υπηρεσιών, • τεχνικές επικοινωνίας, • διοίκηση διανομής και διαχείριση του χώρου παροχής της υπηρεσίας, • μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών. Το "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών" απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε μεσαία και ανώτερα στελέχη που ασκούν μάρκετινγκ στον ιδιαίτερα περίπλοκο και ανταγωνιστικό χώρο των υπηρεσιών.
    37.78
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή