Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
 
 
 
   
 
marketingk manatzment i elliniki proseggisi photo

marketingk manatzment i elliniki proseggisi photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

BKS.0673012          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από40.50 €
μόνο36.45 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-85749-5-1
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 664
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

ΑΡΧΕΣ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.

Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.

Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.

Συμπεριλαμβάνει:

  • Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ
  • Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ
  • 'Ιντερνετ και Προσωπικό Μάρκετινγκ

    Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:

  • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
  • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
  • Στελέχη επιχειρήσεων


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (BKS.0673012)
    marketingk manatzment i elliniki proseggisi photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    40.50 € -10% = 36.45
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 960-85749-5-1
    Συγγραφέας: ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 664
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

    ΑΡΧΕΣ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

    Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.

    Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.

    Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.

    Συμπεριλαμβάνει:
    • Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ
    • Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ
    • 'Ιντερνετ και Προσωπικό Μάρκετινγκ

    Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:
    • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
    • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
    • Στελέχη επιχειρήσεων

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BKS.0673012 ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    32.81 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials