To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
 
 
 
   
 
marketingk manatzment i elliniki proseggisi photo

marketingk manatzment i elliniki proseggisi photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

BKS.0673012      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-85749-5-1
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 664
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

ΑΡΧΕΣ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.

Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.

Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.

Συμπεριλαμβάνει:

  • Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ
  • Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ
  • 'Ιντερνετ και Προσωπικό Μάρκετινγκ

    Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:

  • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
  • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
  • Στελέχη επιχειρήσεων


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (BKS.0673012)
    marketingk manatzment i elliniki proseggisi photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 960-85749-5-1
    Συγγραφέας: ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 664
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

    ΑΡΧΕΣ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

    Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.

    Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.

    Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.

    Συμπεριλαμβάνει:
    • Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ
    • Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ
    • 'Ιντερνετ και Προσωπικό Μάρκετινγκ

    Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:
    • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
    • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
    • Στελέχη επιχειρήσεων

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BKS.0673012 BKS.0673012 ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-85749-5-1 Συγγραφέας: ΠΕΤΡΩΦ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 664 Ημερομηνία Έκδοσης: 2001 ΑΡΧΕΣ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο. Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων. Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων. Συμπεριλαμβάνει: • Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ• Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ• 'Ιντερνετ και Προσωπικό Μάρκετινγκ Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για: • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ• Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ• Στελέχη επιχειρήσεων
    0
    10 1 1


    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή