Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
 
 
 
   
 
kyriarxia kai antistasi photo

kyriarxia kai antistasi photo


ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

BKS.0050089          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΕΧΤΕΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7651-89-1
Συγγραφέας: ΠΕΧΤΕΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΚΡΕΜΕΣ
Σελίδες: 270
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

ΜΕΤΑΔΟΜΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ποιος τύπος εξουσίας ασκείται στα παιδιά μέσω της σχολικής εκπαίδευσης; Τι είδους αντιστάσεις αναπτύσσονται από μαθητές και εκπαιδευτικούς στο επίπεδο της σχολικής καθημερινής ζωής και τι μας διδάσκουν οι αντιστάσεις; Πώς μπορεί να επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος του σχολείου με βάση τις δημοκρατικές αρχές της ισότητας και της ελευθερίας; Στα ερωτήματα αυτά επιχειρούν να αποκριθούν τα κείμενα του βιβλίου.

Αντικείμενο της συζήτησης αποτελούν οι ποικίλες όψεις του εκπαιδευτικού θεσμού, οι πραγματικές λειτουργίες και τα αποτελέσματα των σχολικών πρακτικών, καθώς και οι εναλλακτικές παιδαγωγικές δυνατότητες υπό το θεωρητικό και μεθοδολογικό πρίσμα του μεταδομισμού, όπως αυτός εκφράστηκε κυρίως από τους Michel Foucault, Ernesto Laclau, Chantal Mouffe, Jacques Derrida, και Judith Butler, και της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης.

Τα δοκίμια του βιβλίου αμφισβητούν τις παραδοσιακές αντιλήψεις για το υποκείμενο και τη γνώση, και εξετάζουν τη μορφολογία, τις δυνατότητες αλλά και τους περιορισμούς της έννοιας της αντίστασης στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον. Θέτουν σε πρακτική εφαρμογή ποικίλα εννοιολογικά εργαλεία με στόχο τη διερεύνηση των ορίων της σχολικής και κοινωνικής κυριαρχίας στο τοπικό επίπεδο της σχολικής καθημερινής ζωής. Επιπλέον, εξετάζεται η άσκηση βίας ανάμεσα σε συνομήλικα παιδιά στο σχολικό περιβάλλον και η σύνδεσή της με τους κυρίαρχους έμφυλους και σεξουαλικούς λόγους.

Στο επίκεντρο αυτής της διερεύνησης βρίσκεται η συγκρότηση υποκειμενικοτήτων σε αντιδιαστολή με την υποκειμενικότητα του «κανονικού μαθητή» όπως παράγεται και επιβάλλεται από την επίσημη σχολική κουλτούρα. Επίσης, με αφορμή τη συμμετοχή των μαθητών και γενικότερα των νέων στα γεγονότα του Δεκέμβρη του 2008, αναδεικνύεται ο ενεργητικός τους ρόλος στην κοινωνική και πολιτική ζωή. Συγκεκριμένα, δίνεται ιδιαίτερη σημασία στη διαπραγμάτευση και επανασημασιοδότηση καθολικών εννοιών, όπως της παιδείας, της δημοκρατίας, της παιδικής ηλικίας κ.λπ., στο πλαίσιο της καθημερινής τους εμπειρίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ (BKS.0050089)
kyriarxia kai antistasi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
15.00 € -10% = 13.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-7651-89-1
Συγγραφέας: ΠΕΧΤΕΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΚΡΕΜΕΣ
Σελίδες: 270
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

ΜΕΤΑΔΟΜΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ποιος τύπος εξουσίας ασκείται στα παιδιά μέσω της σχολικής εκπαίδευσης; Τι είδους αντιστάσεις αναπτύσσονται από μαθητές και εκπαιδευτικούς στο επίπεδο της σχολικής καθημερινής ζωής και τι μας διδάσκουν οι αντιστάσεις; Πώς μπορεί να επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος του σχολείου με βάση τις δημοκρατικές αρχές της ισότητας και της ελευθερίας; Στα ερωτήματα αυτά επιχειρούν να αποκριθούν τα κείμενα του βιβλίου.

Αντικείμενο της συζήτησης αποτελούν οι ποικίλες όψεις του εκπαιδευτικού θεσμού, οι πραγματικές λειτουργίες και τα αποτελέσματα των σχολικών πρακτικών, καθώς και οι εναλλακτικές παιδαγωγικές δυνατότητες υπό το θεωρητικό και μεθοδολογικό πρίσμα του μεταδομισμού, όπως αυτός εκφράστηκε κυρίως από τους Michel Foucault, Ernesto Laclau, Chantal Mouffe, Jacques Derrida, και Judith Butler, και της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης.

Τα δοκίμια του βιβλίου αμφισβητούν τις παραδοσιακές αντιλήψεις για το υποκείμενο και τη γνώση, και εξετάζουν τη μορφολογία, τις δυνατότητες αλλά και τους περιορισμούς της έννοιας της αντίστασης στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον. Θέτουν σε πρακτική εφαρμογή ποικίλα εννοιολογικά εργαλεία με στόχο τη διερεύνηση των ορίων της σχολικής και κοινωνικής κυριαρχίας στο τοπικό επίπεδο της σχολικής καθημερινής ζωής. Επιπλέον, εξετάζεται η άσκηση βίας ανάμεσα σε συνομήλικα παιδιά στο σχολικό περιβάλλον και η σύνδεσή της με τους κυρίαρχους έμφυλους και σεξουαλικούς λόγους.

Στο επίκεντρο αυτής της διερεύνησης βρίσκεται η συγκρότηση υποκειμενικοτήτων σε αντιδιαστολή με την υποκειμενικότητα του «κανονικού μαθητή» όπως παράγεται και επιβάλλεται από την επίσημη σχολική κουλτούρα. Επίσης, με αφορμή τη συμμετοχή των μαθητών και γενικότερα των νέων στα γεγονότα του Δεκέμβρη του 2008, αναδεικνύεται ο ενεργητικός τους ρόλος στην κοινωνική και πολιτική ζωή. Συγκεκριμένα, δίνεται ιδιαίτερη σημασία στη διαπραγμάτευση και επανασημασιοδότηση καθολικών εννοιών, όπως της παιδείας, της δημοκρατίας, της παιδικής ηλικίας κ.λπ., στο πλαίσιο της καθημερινής τους εμπειρίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ BKS.0050089 ΠΕΧΤΕΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΧΤΕΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
12.15 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials