Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
i ereyna toy marketingk photo

i ereyna toy marketingk photo


Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0846545          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από20.01 €
μόνο18.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6706-46-2
Συγγραφέας: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΣΟΦΙΑ
Σελίδες: 216
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2011

Η Θεωρία και πρακτική της Έρευνας του Μάρκετινγκ. Δίνονται με τρόπο περιεκτικό και κατανοητό οι βασικές τεχνικές της έρευνας του Μάρκετινγκ και μαζί τα στάδια υλοποίησης ενός ερευνητικού προγράμματος. Παρέχει απαντήσεις στα ερωτήματα Είναι χρήσιμες οι Δημοσκοπήσεις και οι συναφείς έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις και οι αναλύσεις που βασίζονται σε πρωτογενή δεδομένα; Πολύτιμο βοήθημα για όσους σπουδάζουν Μάρκετινγκ, σε ερευνητές αλλά και σε επαγγελματίες του Μάρκετινγκ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0846545)
i ereyna toy marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
20.01 € -10% = 18.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-6706-46-2
Συγγραφέας: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΣΟΦΙΑ
Σελίδες: 216
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2011

Η Θεωρία και πρακτική της Έρευνας του Μάρκετινγκ. Δίνονται με τρόπο περιεκτικό και κατανοητό οι βασικές τεχνικές της έρευνας του Μάρκετινγκ και μαζί τα στάδια υλοποίησης ενός ερευνητικού προγράμματος. Παρέχει απαντήσεις στα ερωτήματα Είναι χρήσιμες οι Δημοσκοπήσεις και οι συναφείς έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις και οι αναλύσεις που βασίζονται σε πρωτογενή δεδομένα; Πολύτιμο βοήθημα για όσους σπουδάζουν Μάρκετινγκ, σε ερευνητές αλλά και σε επαγγελματίες του Μάρκετινγκ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0846545 ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
16.21 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials