To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
i ereyna toy marketingk photo

i ereyna toy marketingk photo


Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0846545      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.01 €
μόνο18.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6706-46-2
Συγγραφέας: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΣΟΦΙΑ
Σελίδες: 216
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2011

Η Θεωρία και πρακτική της Έρευνας του Μάρκετινγκ. Δίνονται με τρόπο περιεκτικό και κατανοητό οι βασικές τεχνικές της έρευνας του Μάρκετινγκ και μαζί τα στάδια υλοποίησης ενός ερευνητικού προγράμματος. Παρέχει απαντήσεις στα ερωτήματα Είναι χρήσιμες οι Δημοσκοπήσεις και οι συναφείς έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις και οι αναλύσεις που βασίζονται σε πρωτογενή δεδομένα; Πολύτιμο βοήθημα για όσους σπουδάζουν Μάρκετινγκ, σε ερευνητές αλλά και σε επαγγελματίες του Μάρκετινγκ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0846545)
i ereyna toy marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.01 € μόνο 18.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-6706-46-2
Συγγραφέας: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΣΟΦΙΑ
Σελίδες: 216
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2011

Η Θεωρία και πρακτική της Έρευνας του Μάρκετινγκ. Δίνονται με τρόπο περιεκτικό και κατανοητό οι βασικές τεχνικές της έρευνας του Μάρκετινγκ και μαζί τα στάδια υλοποίησης ενός ερευνητικού προγράμματος. Παρέχει απαντήσεις στα ερωτήματα Είναι χρήσιμες οι Δημοσκοπήσεις και οι συναφείς έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις και οι αναλύσεις που βασίζονται σε πρωτογενή δεδομένα; Πολύτιμο βοήθημα για όσους σπουδάζουν Μάρκετινγκ, σε ερευνητές αλλά και σε επαγγελματίες του Μάρκετινγκ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0846545 BKS.0846545 ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-6706-46-2 Συγγραφέας: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Εκδοτικός οίκος: ΣΟΦΙΑ Σελίδες: 216 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2011 Η Θεωρία και πρακτική της Έρευνας του Μάρκετινγκ. Δίνονται με τρόπο περιεκτικό και κατανοητό οι βασικές τεχνικές της έρευνας του Μάρκετινγκ και μαζί τα στάδια υλοποίησης ενός ερευνητικού προγράμματος. Παρέχει απαντήσεις στα ερωτήματα Είναι χρήσιμες οι Δημοσκοπήσεις και οι συναφείς έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις και οι αναλύσεις που βασίζονται σε πρωτογενή δεδομένα; Πολύτιμο βοήθημα για όσους σπουδάζουν Μάρκετινγκ, σε ερευνητές αλλά και σε επαγγελματίες του Μάρκετινγκ.
16.21
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή