Το σύγγραμμα γράφηκε για να εξυπηρετήσει τις αυξανόμενες και επείγουσες πλέον ανάγκες των συναδέλφων φυσικών κλπ. καθηγητών, υποψήφιων των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ.
Αποτελείται από τέσσερα τμήματα:
ένα εκτεταμένο τυπολόγιο με στοιχεία θεωρίας,
δέκα ερωτηματολόγια πολλαπλής επιλογής (τεστ) με πενήντα ερωτήσεις το καθένα,
τις απαντήσεις τους με επεξήγηση,
τα θέματα των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ.
Προσπαθήσαμε να συμπεριλάβουμε στο τυπολόγιο όσο το δυνατό περισσότερους τύπους και να αναδείξουμε κάποιες μεταξύ τους σχέσεις, ακόμη να συμπεριλάβουμε και κάποιες απλές αποδείξεις, οι οποίες όμως είναι ενδιαφέρουσες ως μεθοδολογία αντιμετώπισης ασκήσεων, ώστε να βοηθήσουμε και στην απομνημόνευση και στην κατανόηση των βασικών τύπων. Το τυπολόγιο δηλαδή υπέχει, ως ένα βαθμό, θέση συνοπτικής θεωρίας, με έμφαση στα σημεία στα οποία παρουσιάζονται οι περισσότερες δυσκολίες, δηλαδή στα σημεία που αντιστοιχούν στην ύλη μεταξύ πανεπιστημίου και λυκείου.
Στο δεύτερο και κυρίως μέρος έχουμε 10 ερωτηματολόγια (τεστ) των 50 ερωτήσεων το καθένα. Σε κάθε τεστ οι ερωτήσεις είναι κατανεμημένες ως εξής:
1 ως 12 από την ύλη της Μηχανικής,
13 ως 17 από την ύλη της Θερμοδυναμικής,
18 ως 35 από την ύλη του Ηλεκτρομαγνητισμού,
36 ως 38 από την ύλη της Πυρηνικής Φυσικής και
39 ως 50 από την ύλη της Σύγχρονης Φυσικής.
Η κατανομή των ερωτήσεων στα επιμέρους κεφάλαια της Φυσικής έγινε με βάση περίπου την αντίστοιχη κατανομή των ερωτήσεων στους τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Στις απαντήσεις, αντί της ξερής παράθεσης των σωστών απαντήσεων, συνήθως αιτιολογούμε, είτε αποδεικνύουμε τις απαντήσεις μας και ενίοτε συγκρίνουμε μεταξύ παρεμφερών περιπτώσεων.
Το επίπεδο των ερωτήσεων είναι κατά τι δυσκολότερο από το αντίστοιχο επίπεδο των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Και τούτο, διότι στόχος μας δεν ήταν απλά να επαναλάβουμε τη σχολική ύλη με τη μορφή θεμάτων πολλαπλής επιλογής, ούτε βέβαια και να συνοψίσουμε μια τεράστια ποσότητα ύλης των πρώτων πανεπιστημιακών ετών -«άχρηστη σε μεγάλο βαθμό στην προετοιμασία για το συγκεκριμένο διαγωνισμό»- αλλά
να επιμείνουμε κυρίως σε κάποια θέματα επιπέδου 1ου ή και 2ου έτους του πανεπιστημίου, τα οποία παρουσιάζουν κάποιες δυσκολίες κατανόησης και αντιμετώπισης και τα οποία είναι στο πνεύμα των εξετάσεων του ΑΣΕΠ,
να γεφυρώσουμε το χάσμα ανάμεσα στη λυκειακή ύλη και στην ύλη των πρώτων πανεπιστημιακών ετών και
να αποκαλύψουμε διάφορες παγίδες τις οποίες κρύβει και η λυκειακή ύλη και οι οποίες γενικά διαφεύγουν της προσοχής.
Θεωρώντας αυτονόητο ότι κάθε υπόδειξη για οποιοδήποτε σφάλμα εκ παραδρομής, όπως και οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση, είναι ευπρόσδεκτη, ευχόμαστε στους συναδέλφους των φυσικών επιστημών καλή επιτυχία στους επερχόμενους διαγωνισμούς και καλή μετέπειτα σταδιοδρομία.
Το σύγγραμμα γράφηκε για να εξυπηρετήσει τις αυξανόμενες και επείγουσες πλέον ανάγκες των συναδέλφων φυσικών κλπ. καθηγητών, υποψήφιων των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ.
Αποτελείται από τέσσερα τμήματα: • ένα εκτεταμένο τυπολόγιο με στοιχεία θεωρίας, • δέκα ερωτηματολόγια πολλαπλής επιλογής (τεστ) με πενήντα ερωτήσεις το καθένα, • τις απαντήσεις τους με επεξήγηση, • τα θέματα των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ.
Προσπαθήσαμε να συμπεριλάβουμε στο τυπολόγιο όσο το δυνατό περισσότερους τύπους και να αναδείξουμε κάποιες μεταξύ τους σχέσεις, ακόμη να συμπεριλάβουμε και κάποιες απλές αποδείξεις, οι οποίες όμως είναι ενδιαφέρουσες ως μεθοδολογία αντιμετώπισης ασκήσεων, ώστε να βοηθήσουμε και στην απομνημόνευση και στην κατανόηση των βασικών τύπων. Το τυπολόγιο δηλαδή υπέχει, ως ένα βαθμό, θέση συνοπτικής θεωρίας, με έμφαση στα σημεία στα οποία παρουσιάζονται οι περισσότερες δυσκολίες, δηλαδή στα σημεία που αντιστοιχούν στην ύλη μεταξύ πανεπιστημίου και λυκείου.
Στο δεύτερο και κυρίως μέρος έχουμε 10 ερωτηματολόγια (τεστ) των 50 ερωτήσεων το καθένα. Σε κάθε τεστ οι ερωτήσεις είναι κατανεμημένες ως εξής: • 1 ως 12 από την ύλη της Μηχανικής, • 13 ως 17 από την ύλη της Θερμοδυναμικής, • 18 ως 35 από την ύλη του Ηλεκτρομαγνητισμού, • 36 ως 38 από την ύλη της Πυρηνικής Φυσικής και • 39 ως 50 από την ύλη της Σύγχρονης Φυσικής.
Η κατανομή των ερωτήσεων στα επιμέρους κεφάλαια της Φυσικής έγινε με βάση περίπου την αντίστοιχη κατανομή των ερωτήσεων στους τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Στις απαντήσεις, αντί της ξερής παράθεσης των σωστών απαντήσεων, συνήθως αιτιολογούμε, είτε αποδεικνύουμε τις απαντήσεις μας και ενίοτε συγκρίνουμε μεταξύ παρεμφερών περιπτώσεων.
Το επίπεδο των ερωτήσεων είναι κατά τι δυσκολότερο από το αντίστοιχο επίπεδο των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Και τούτο, διότι στόχος μας δεν ήταν απλά να επαναλάβουμε τη σχολική ύλη με τη μορφή θεμάτων πολλαπλής επιλογής, ούτε βέβαια και να συνοψίσουμε μια τεράστια ποσότητα ύλης των πρώτων πανεπιστημιακών ετών -«άχρηστη σε μεγάλο βαθμό στην προετοιμασία για το συγκεκριμένο διαγωνισμό»- αλλά
• να επιμείνουμε κυρίως σε κάποια θέματα επιπέδου 1ου ή και 2ου έτους του πανεπιστημίου, τα οποία παρουσιάζουν κάποιες δυσκολίες κατανόησης και αντιμετώπισης και τα οποία είναι στο πνεύμα των εξετάσεων του ΑΣΕΠ, • να γεφυρώσουμε το χάσμα ανάμεσα στη λυκειακή ύλη και στην ύλη των πρώτων πανεπιστημιακών ετών και • να αποκαλύψουμε διάφορες παγίδες τις οποίες κρύβει και η λυκειακή ύλη και οι οποίες γενικά διαφεύγουν της προσοχής.
Θεωρώντας αυτονόητο ότι κάθε υπόδειξη για οποιοδήποτε σφάλμα εκ παραδρομής, όπως και οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση, είναι ευπρόσδεκτη, ευχόμαστε στους συναδέλφους των φυσικών επιστημών καλή επιτυχία στους επερχόμενους διαγωνισμούς και καλή μετέπειτα σταδιοδρομία.
ΦΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠBKS.0410082BKS.0410082ΠΡΙΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΠΡΙΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΑ.Σ.Ε.Π.Κατηγορία: Α.Σ.Ε.Π. •ΠΡΙΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στην κατηγορία Α.Σ.Ε.Π. ISBN: 960-431-998-1 Συγγραφέας: ΠΡΙΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σελίδες: 264 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ 04 ΦΥΣΙΚΩΝ-ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το σύγγραμμα γράφηκε για να εξυπηρετήσει τις αυξανόμενες και επείγουσες πλέον ανάγκες των συναδέλφων φυσικών κλπ. καθηγητών, υποψήφιων των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Αποτελείται από τέσσερα τμήματα: • ένα εκτεταμένο τυπολόγιο με στοιχεία θεωρίας, • δέκα ερωτηματολόγια πολλαπλής επιλογής (τεστ) με πενήντα ερωτήσεις το καθένα, • τις απαντήσεις τους με επεξήγηση, • τα θέματα των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Προσπαθήσαμε να συμπεριλάβουμε στο τυπολόγιο όσο το δυνατό περισσότερους τύπους και να αναδείξουμε κάποιες μεταξύ τους σχέσεις, ακόμη να συμπεριλάβουμε και κάποιες απλές αποδείξεις, οι οποίες όμως είναι ενδιαφέρουσες ως μεθοδολογία αντιμετώπισης ασκήσεων, ώστε να βοηθήσουμε και στην απομνημόνευση και στην κατανόηση των βασικών τύπων. Το τυπολόγιο δηλαδή υπέχει, ως ένα βαθμό, θέση συνοπτικής θεωρίας, με έμφαση στα σημεία στα οποία παρουσιάζονται οι περισσότερες δυσκολίες, δηλαδή στα σημεία που αντιστοιχούν στην ύλη μεταξύ πανεπιστημίου και λυκείου. Στο δεύτερο και κυρίως μέρος έχουμε 10 ερωτηματολόγια (τεστ) των 50 ερωτήσεων το καθένα. Σε κάθε τεστ οι ερωτήσεις είναι κατανεμημένες ως εξής:• 1 ως 12 από την ύλη της Μηχανικής, • 13 ως 17 από την ύλη της Θερμοδυναμικής, • 18 ως 35 από την ύλη του Ηλεκτρομαγνητισμού, • 36 ως 38 από την ύλη της Πυρηνικής Φυσικής και • 39 ως 50 από την ύλη της Σύγχρονης Φυσικής. Η κατανομή των ερωτήσεων στα επιμέρους κεφάλαια της Φυσικής έγινε με βάση περίπου την αντίστοιχη κατανομή των ερωτήσεων στους τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Στις απαντήσεις, αντί της ξερής παράθεσης των σωστών απαντήσεων, συνήθως αιτιολογούμε, είτε αποδεικνύουμε τις απαντήσεις μας και ενίοτε συγκρίνουμε μεταξύ παρεμφερών περιπτώσεων. Το επίπεδο των ερωτήσεων είναι κατά τι δυσκολότερο από το αντίστοιχο επίπεδο των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Και τούτο, διότι στόχος μας δεν ήταν απλά να επαναλάβουμε τη σχολική ύλη με τη μορφή θεμάτων πολλαπλής επιλογής, ούτε βέβαια και να συνοψίσουμε μια τεράστια ποσότητα ύλης των πρώτων πανεπιστημιακών ετών -«άχρηστη σε μεγάλο βαθμό στην προετοιμασία για το συγκεκριμένο διαγωνισμό»- αλλά • να επιμείνουμε κυρίως σε κάποια θέματα επιπέδου 1ου ή και 2ου έτους του πανεπιστημίου, τα οποία παρουσιάζουν κάποιες δυσκολίες κατανόησης και αντιμετώπισης και τα οποία είναι στο πνεύμα των εξετάσεων του ΑΣΕΠ, • να γεφυρώσουμε το χάσμα ανάμεσα στη λυκειακή ύλη και στην ύλη των πρώτων πανεπιστημιακών ετών και• να αποκαλύψουμε διάφορες παγίδες τις οποίες κρύβει και η λυκειακή ύλη και οι οποίες γενικά διαφεύγουν της προσοχής. Θεωρώντας αυτονόητο ότι κάθε υπόδειξη για οποιοδήποτε σφάλμα εκ παραδρομής, όπως και οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση, είναι ευπρόσδεκτη, ευχόμαστε στους συναδέλφους των φυσικών επιστημών καλή επιτυχία στους επερχόμενους διαγωνισμούς και καλή μετέπειτα σταδιοδρομία. ΦΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση