ISBN: 978-960-6759-67-3 Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Σελίδες: 226 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2011 Η Διοίκηση του Μάρκετινγκ έχει ως αντικείμενο τη λύση σύνθετων και ποιοτικών προβλημάτων, τα οποία δεν αντιμετωπίζονται μόνο με τα χρησιμοποιούμενα μέσα του Μάρκετινγκ, αλλά συνολικά στο πλαίσιο μιας αναλυτικής -δημιουργικής πράξης, στηρίγματα της οποίας είναι: Η ΟργάνωσηΟ ΣχεδιασμόςΗ ΣτρατηγικήΟι στόχοι Στο επίκεντρο της θεωρίας του Μάρκετινγκ, συχνά όμως και της πράξης, επικρατεί συνήθως η ανάλυση των μέσων του Μάρκετινγκ, ενώ παραμελούνται οι στόχοι, η βασική κατευθυντήρια δύναμη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και κατά προέκταση της λήψης απόφασης στη Διοίκηση Μάρκετινγκ. Αυτό το κενό επιδιώκει να καλύψει αυτή η μελέτη στο επίκεντρο της οποίας βρίσκονται οι στόχοι. Σκέψεις και συμπεράσματα στηρίζονται σε προσωπικές εμπειρίες μου σε διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής και ξένης αγοράς. Πρόθεση αυτής της μελέτης είναι να αποτελέσει: Ένα συμπυκνωμένο πλαίσιο διδασκαλίας, ιδιαίτερα για τους φοιτητές/σπουδαστές του Μάρκετινγκ, οι οποίοι διαθέτουν ήδη γνώσεις σχετικά με τα κλασικά μέσα του Μάρκετινγκ. Επιπλέον: Να δώσει κίνητρα για περαιτέρω διεύρυνση του προσφερόμενου επιπέδου και τα ερεθίσματα γα μια εποικοδομητική αντιπαράθεση με τον διδάσκοντα κατά τη διάρκεια της ανάλυσης του μαθήματος. Ένα οδηγό -βοήθημα για τα στελέχη των επιχειρήσεων και οργανισμών, τα οποία έχουν την ευθύνη για την επεξεργασία ή και την υλοποίηση της πολιτικής του Μάρκετινγκ. Επιδίωξη είναι τέλος: Να συμβάλει αποτελεσματικά στην περαιτέρω εξέλιξη της διοικητικής επιστήμης στο Μάρκετινγκ με την αναζήτηση νέων μεθοδολογικών προεκτάσεων και τη διατύπωση κατευθυντήριων σχεδιασμών, οι οποίο όμως δεν αποβάλλουν τον πρακτικό τους προσανατολισμό. Να ενισχύσει την "επικοινωνία" ανάμεσα στη θεωρητική ανάλυση και την πρακτική μεθοδολογία.
|