To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜ. Α
 
 
 
   
 
diethnes exagogiko marketingk tom a photo

diethnes exagogiko marketingk tom a photo


ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜ. Α

BKS.0191251      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.30.14 €
μόνο27.13 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-7306-13-9
Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 496
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

Στη σύγχρονη πραγματικότητα, που ο πλανήτης μας, σαν ένα οικουμενικό χωριό, χαρακτηρίζεται από την κυριαρχία των ανταλλαγών, το στέλεχος των επιχειρήσεων είναι σκόπιμο να είναι έτοιμο για τις επιχειρησιακές μάχες που θα πρέπει να δώσει στη νέα διαμορφούμενη κατάσταση. Απαραίτητο εφόδιο σ’ αυτήν την κατεύθυνση, είναι η καλύτερη κατανόηση των διαφόρων αγορών και η αποκρυπτογράφηση του ανταγωνισμού.

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει στις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών προτιμήσεων και τάσεων, δημιουργία στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ που θα αποβλέπουν στο διεθνή καταναλωτή και στην υπερκέραση όλων εκείνων των εμποδίων, τεχνικών ή ψυχολογικών που θα αντιμετωπίσουμε στην πορεία.

Αναλύονται διεξοδικά και με απλότητα τα γενικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχούς προσέγγισης της διεθνούς αγοράς, με έναν τρόπο, που συμβάλλει στη βελτίωση της εξαγωγικής συμπεριφοράς της Ελληνικής επιχείρησης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜ. Α (BKS.0191251)
diethnes exagogiko marketingk tom a photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 30.14 € μόνο 27.13
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-7306-13-9
Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 496
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

Στη σύγχρονη πραγματικότητα, που ο πλανήτης μας, σαν ένα οικουμενικό χωριό, χαρακτηρίζεται από την κυριαρχία των ανταλλαγών, το στέλεχος των επιχειρήσεων είναι σκόπιμο να είναι έτοιμο για τις επιχειρησιακές μάχες που θα πρέπει να δώσει στη νέα διαμορφούμενη κατάσταση. Απαραίτητο εφόδιο σ’ αυτήν την κατεύθυνση, είναι η καλύτερη κατανόηση των διαφόρων αγορών και η αποκρυπτογράφηση του ανταγωνισμού.

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει στις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών προτιμήσεων και τάσεων, δημιουργία στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ που θα αποβλέπουν στο διεθνή καταναλωτή και στην υπερκέραση όλων εκείνων των εμποδίων, τεχνικών ή ψυχολογικών που θα αντιμετωπίσουμε στην πορεία.

Αναλύονται διεξοδικά και με απλότητα τα γενικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχούς προσέγγισης της διεθνούς αγοράς, με έναν τρόπο, που συμβάλλει στη βελτίωση της εξαγωγικής συμπεριφοράς της Ελληνικής επιχείρησης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜ. Α BKS.0191251 BKS.0191251 ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-7306-13-9 Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 496 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 Στη σύγχρονη πραγματικότητα, που ο πλανήτης μας, σαν ένα οικουμενικό χωριό, χαρακτηρίζεται από την κυριαρχία των ανταλλαγών, το στέλεχος των επιχειρήσεων είναι σκόπιμο να είναι έτοιμο για τις επιχειρησιακές μάχες που θα πρέπει να δώσει στη νέα διαμορφούμενη κατάσταση. Απαραίτητο εφόδιο σ’ αυτήν την κατεύθυνση, είναι η καλύτερη κατανόηση των διαφόρων αγορών και η αποκρυπτογράφηση του ανταγωνισμού. Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει στις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών προτιμήσεων και τάσεων, δημιουργία στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ που θα αποβλέπουν στο διεθνή καταναλωτή και στην υπερκέραση όλων εκείνων των εμποδίων, τεχνικών ή ψυχολογικών που θα αντιμετωπίσουμε στην πορεία. Αναλύονται διεξοδικά και με απλότητα τα γενικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχούς προσέγγισης της διεθνούς αγοράς, με έναν τρόπο, που συμβάλλει στη βελτίωση της εξαγωγικής συμπεριφοράς της Ελληνικής επιχείρησης.
24.42
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή