Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
 
 
 
   
 
didaktiki ton fysikon epistimon stin prosxoliki kai proti sxoliki ilikia photo

didaktiki ton fysikon epistimon stin prosxoliki kai proti sxoliki ilikia photo


ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

BKS.0173862          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΛΑΚΙΤΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από24.46 €
μόνο22.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-162-536-2
Συγγραφέας: ΠΛΑΚΙΤΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Σελίδες: 368
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Το βιβλίο Διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία αποσκοπεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της διδακτικής των φυσικών επιστημών στη χώρα μας στην πρώιμη παιδική ηλικία (προσχολική και πρωτοσχολική, δηλαδή για παιδιά 5-9 ετών). Απευθύνεται κυρίως στους φοιτητές και στις φοιτήτριες των Παιδαγωγικών Τμημάτων Νηπιαγωγών και Δασκάλων και στους εν ενεργεία νηπιαγωγούς και δασκάλους των πρώτων τάξεων του Δημοτικού.

Στο πρώτο μέρος αναπτύσσονται ορισμένα βασικά θέματα της διδακτικής των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αυτά είναι η ανάπτυξη των βασικών εννοιών και δεξιοτήτων των φυσικών επιστημών (κεφάλαια 1 και 4). Με αυτά τα ζητήματα συναρτώνται τόσο η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για τη φύση της φυσικο-επιστημονικής γνώσης (κεφάλαιο 2) όσο και η κριτική θεώρηση των σύγχρονων θεωριών μάθησης υπό το φως της κοινωνικοπολιτισμικής προοπτικής και της διασύνδεσης επιστήμης-τεχνολογίας-κοινωνίας-περιβάλλοντος (κεφάλαιο 3).

Στο δεύτερο μέρος τεκμηριώνεται η διεπιστημονικότητα του γνωστικού αντικειμένου της διδακτικής των φυσικών επιστημών και περιγράφονται οι τρόποι συνάρτησής της με την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη μουσειοπαιδαγωγική. Στο τρίτο μέρος περιγράφονται σύγχρονες μορφές οργάνωσης-αξιολόγησης δραστηριοτήτων και ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού για την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία από τον κόσμο των φυσικών επιστημών. Σ' αυτό αναπτύσσονται τα σχέδια εργασίας και θίγονται βασικά θέματα αξιολόγησης.

Το βιβλίο αποσκοπεί στην αύξηση της ποιότητας της κατάρτισης των φοιτητών, οι οποίοι θα κληθούν στην πράξη να εφαρμόσουν στρατηγικές για τη διδασκαλία εννοιών και δεξιοτήτων των φυσικών επιστημών σε ένα σύγχρονο διευρυμένο πλαίσιο αλληλεπίδρασης τόσο στη σχολική τάξη όσο και στο περιβάλλον, αλλά και στα μουσεία/κέντρα των φυσικών επιστημών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (BKS.0173862)
didaktiki ton fysikon epistimon stin prosxoliki kai proti sxoliki ilikia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
24.46 € -10% = 22.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-162-536-2
Συγγραφέας: ΠΛΑΚΙΤΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Σελίδες: 368
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Το βιβλίο Διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία αποσκοπεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της διδακτικής των φυσικών επιστημών στη χώρα μας στην πρώιμη παιδική ηλικία (προσχολική και πρωτοσχολική, δηλαδή για παιδιά 5-9 ετών). Απευθύνεται κυρίως στους φοιτητές και στις φοιτήτριες των Παιδαγωγικών Τμημάτων Νηπιαγωγών και Δασκάλων και στους εν ενεργεία νηπιαγωγούς και δασκάλους των πρώτων τάξεων του Δημοτικού.

Στο πρώτο μέρος αναπτύσσονται ορισμένα βασικά θέματα της διδακτικής των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αυτά είναι η ανάπτυξη των βασικών εννοιών και δεξιοτήτων των φυσικών επιστημών (κεφάλαια 1 και 4). Με αυτά τα ζητήματα συναρτώνται τόσο η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για τη φύση της φυσικο-επιστημονικής γνώσης (κεφάλαιο 2) όσο και η κριτική θεώρηση των σύγχρονων θεωριών μάθησης υπό το φως της κοινωνικοπολιτισμικής προοπτικής και της διασύνδεσης επιστήμης-τεχνολογίας-κοινωνίας-περιβάλλοντος (κεφάλαιο 3).

Στο δεύτερο μέρος τεκμηριώνεται η διεπιστημονικότητα του γνωστικού αντικειμένου της διδακτικής των φυσικών επιστημών και περιγράφονται οι τρόποι συνάρτησής της με την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη μουσειοπαιδαγωγική. Στο τρίτο μέρος περιγράφονται σύγχρονες μορφές οργάνωσης-αξιολόγησης δραστηριοτήτων και ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού για την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία από τον κόσμο των φυσικών επιστημών. Σ' αυτό αναπτύσσονται τα σχέδια εργασίας και θίγονται βασικά θέματα αξιολόγησης.

Το βιβλίο αποσκοπεί στην αύξηση της ποιότητας της κατάρτισης των φοιτητών, οι οποίοι θα κληθούν στην πράξη να εφαρμόσουν στρατηγικές για τη διδασκαλία εννοιών και δεξιοτήτων των φυσικών επιστημών σε ένα σύγχρονο διευρυμένο πλαίσιο αλληλεπίδρασης τόσο στη σχολική τάξη όσο και στο περιβάλλον, αλλά και στα μουσεία/κέντρα των φυσικών επιστημών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ BKS.0173862 ΠΛΑΚΙΤΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΛΑΚΙΤΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
19.81 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials