To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
cpu amd fx 9590 47ghz 8 core box photo

cpu amd fx 9590 47ghz 8 core box photo


CPU AMD FX-9590 4.7GHZ 8-CORE BOX

PER.559663      
ΚατηγορίαΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
ΥποκατηγορίαSOCKET AM3+
Δείτε περισσότερα στην Κεντρική σελίδα Επεξεργαστών
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή

Η πολυαναμενόμενη νέα γενιά AMD FX η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη με βάση την επαναστατική μικρο-αρχιτεκτονική των 32nm, γεγονός που ενισχύει το ενσωματωμένο memory controller και μεγιστοποιεί τις επιδόσεις!

Ο AMD FX-9590 διαθέτει για πρώτη φορά 8 πυρήνες, προσφέροντας έτσι ασυναγώνιστες πολυ-πύρηνες επιδόσεις για αναβαθμισμένη multitasking απόδοση. Η συχνότητα λειτουργίας του είναι στα 4.7 GHz, ενώ είναι εξοπλισμένος με 8MB Cache, προσφέροντας άφθονη ταχύτητα και ισχύ σε κάθε εφαρμογή.

Επιδόσεις.

Ο πανίσχυρος επεξεργαστής AMD FX-9590 σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε ακόμη και την πιο απαιτητική εργασία, όπως design, video rendering, streaming ή extreme gaming. Φανταστείτε και πραγματοποιήστε χωρίς περιορισμούς κάθε εργασία.

  • Type: AMD FX.
  • Model number: FX-9590.
  • Συχνότητα (MHz): 4700MHz/5000MHz.
  • Socket: Socket AM3+.
  • Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm SOI.
  • Αριθμός πυρήνων/threads: 8/8.
  • Level 3 cache: 8 MB shared.
  • Yποστηριζόμενη μνήμη: DDR3-1866.
  • Σύστημα ψύξης: Δεν περιλαμβάνεται.
  • Thermal Design Power (W): 220.
  • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών

    Προσοχή! Χρησιμοποιείστε ψύκτρες που να υποστηρίζουν 220W TDP ή υδροψύξεις τουλάχιστο διπλού ψυγείου.

  • Σχετικά προϊόντα

    Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (47 σχόλια)    |<    >|
    Βαθμολογία 8
    Σύνολο ψήφων: 47 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από χρήστη ΣΩΤΗΡΗΣ ΧΡΥΣΟΒΕΡΗΣ - Βαθμολογία 10 στις 13-01-2018
    πολλα σχόλια και ουτε ενας δεν σκευτηκε να τρεξει μαζι με την υδροψυξη ενα σύστημα peltier μαζι με θερμαγωγιμη gallium.του δουλευω ετσι μεσα σε xclio1000 συνολικά 18 ανεμιστήρες μαζι με την υδρο.θερμοκρασια ασχολίαστη....
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 στις 09-07-2017
    κ η ιστορια ξεκιναει.Αγορα 18/04/2014 AMD FX 9590 τιμη 297,97 ομορφα ευροπουλακια.Ολα ομορφα μεχρι να περασει ενας μηνας να σφυξουν οι ζεστες στην ωραια μας Ελλαδα.Τον Μαιο του ιδιου ετους εκει που παιζω το συνιθησμενο μου παιχνιδι ξαφνικα παγωνουν ολα κ εκει ξεκιναει η ολη ιστορια.Για να μην πολυλογο.Αν θελετε να εχετε τον 9590 οποσδηποτε θα παρετε υδροψηξη διπλη κ με θερμοκρασιες δωματιου 29-30 θα εχετε με υδροψηξη 30-40 βαθμους ειδαλως καλυτερα μην τον κοιτατε καθολου.Ειμαι χρηστης εδω κ 3 χρονια κ δυστυχως μπορω να πω μονο τα χειροτερα απο θεμα θερμοκρασιων.Εχω cpu amd fx-9590,Corsair Carbide 500R Black Midi Tower,Hydro Series™ H100i,CX750M — 750 Watt 80 PLUS,R7 260X 2G D5.Αν δε θελετε να εχετε θερμοκρασιες προτιμηστε κατι αλλο οχι αυτον τον μικρο γιγαντα επεξεργαστη
    Από χρήστη ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - Βαθμολογία 1 στις 16-10-2016
    Οποιος χρειάζεται επεξεργαστή για gaming ας δώσει 20€ παραπάνω και ας πάρει τον 6600k.
    Οποιος χρειάζεται επεξεργαστή για video rendering ας δώσει 120€ παραπάνω και ας πάρει τον 6700k.
    Amd σε αυτά τα λεφτά είναι έγκλημα,εκτος και αν έχετε πολύ κρύο δωμάτιο.
    Από χρήστη ΔΕΡΒΙΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 10 στις 12-07-2016
    Στον ανώνυμο χρήστη που έβαλε βαθμολογία 7, συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα εκτός από το κόστος. Έχω υδρόψηξη zalmar reserator 3 max και μπου κόστησε 59 ευρό καθώς ο επεξεργαστής 224, σύνολο 283. Ο i7 6700 κοστίζει 308 και η στοκ ψύκτρα αλλάζετε μονο και μονο λόγο θορύβου με μια καλή σχετικά στα 30 ευρό άρα 338. Έχω και τους δύο επεξεργαστές και μπορώ να πω οτι ζόρισμα απο κάποιο παιχνίδι δεν βλέπω σε κανένα από τους δύο... για τον KONSTANTIOS MERAKOS VANIAS η συγκεκριμενη μητρική θέλει αναβάθμηση στα bios ενώ είναι επιλεκτική και με τις ram της καθώς δεν πέρνει όλους τους τύπους ούτε χρονίζεται σωστά με auto ρυθμήσεις...σε αντίθεση με τα intel chips...να δούμε οι zen πως θα είναι
    Από χρήστη AΡΓΥΡΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΥΛΟΣ - Βαθμολογία 10 στις 18-05-2016
    Δοκιμασμενος με ΜΗΤΡΙΚΗ ASROCK 990FX EXTREME9 RETAIL - Τερας λεμε,απο 4.7 σε 5.8 για πλακα με τη συγκεκριμενη Μητρικη..Οσο για θερμοκρασιες που αναφερουν μερικοι χρηστες,το οτι εχετε βαλει υδροψυξη πχ δε σημενει οτι θα εχετε κ καλυτερη απαγωγη ψυξης..Συνιστω THERMALTAKE NIC C5 CPU COOLER 4000+ rpm συνεχωμενα πιστευω θα σας καλυψουν κ οπωσηποτε τροφοδοτικο πανω απο 1100W

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Last viewed
    CPU AMD FX-9590 4.7GHZ 8-CORE BOX (PER.559663)
    cpu amd fx 9590 47ghz 8 core box photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
    AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Η πολυαναμενόμενη νέα γενιά AMD FX η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη με βάση την επαναστατική μικρο-αρχιτεκτονική των 32nm, γεγονός που ενισχύει το ενσωματωμένο memory controller και μεγιστοποιεί τις επιδόσεις!

    Ο AMD FX-9590 διαθέτει για πρώτη φορά 8 πυρήνες, προσφέροντας έτσι ασυναγώνιστες πολυ-πύρηνες επιδόσεις για αναβαθμισμένη multitasking απόδοση. Η συχνότητα λειτουργίας του είναι στα 4.7 GHz, ενώ είναι εξοπλισμένος με 8MB Cache, προσφέροντας άφθονη ταχύτητα και ισχύ σε κάθε εφαρμογή.

    Επιδόσεις.

    Ο πανίσχυρος επεξεργαστής AMD FX-9590 σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε ακόμη και την πιο απαιτητική εργασία, όπως design, video rendering, streaming ή extreme gaming. Φανταστείτε και πραγματοποιήστε χωρίς περιορισμούς κάθε εργασία.


    Type: AMD FX.
    Model number: FX-9590.
    Συχνότητα (MHz): 4700MHz/5000MHz.
    Socket: Socket AM3+.
    Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm SOI.
    Αριθμός πυρήνων/threads: 8/8.
    Level 3 cache: 8 MB shared.
    Yποστηριζόμενη μνήμη: DDR3-1866.
    Σύστημα ψύξης: Δεν περιλαμβάνεται.
    Thermal Design Power (W): 220.
    Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών

    Προσοχή! Χρησιμοποιείστε ψύκτρες που να υποστηρίζουν 220W TDP ή υδροψύξεις τουλάχιστο διπλού ψυγείου.
    8/10 από 47 χρήστες
    Από χρήστη ΣΩΤΗΡΗΣ ΧΡΥΣΟΒΕΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 13-01-2018
    πολλα σχόλια και ουτε ενας δεν σκευτηκε να τρεξει μαζι με την υδροψυξη ενα σύστημα peltier μαζι με θερμαγωγιμη gallium.του δουλευω ετσι μεσα σε xclio1000 συνολικά 18 ανεμιστήρες μαζι με την υδρο.θερμοκρασια ασχολίαστη....
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 - 09-07-2017
    κ η ιστορια ξεκιναει.Αγορα 18/04/2014 AMD FX 9590 τιμη 297,97 ομορφα ευροπουλακια.Ολα ομορφα μεχρι να περασει ενας μηνας να σφυξουν οι ζεστες στην ωραια μας Ελλαδα.Τον Μαιο του ιδιου ετους εκει που παιζω το συνιθησμενο μου παιχνιδι ξαφνικα παγωνουν ολα κ εκει ξεκιναει η ολη ιστορια.Για να μην πολυλογο.Αν θελετε να εχετε τον 9590 οποσδηποτε θα παρετε υδροψηξη διπλη κ με θερμοκρασιες δωματιου 29-30 θα εχετε με υδροψηξη 30-40 βαθμους ειδαλως καλυτερα μην τον κοιτατε καθολου.Ειμαι χρηστης εδω κ 3 χρονια κ δυστυχως μπορω να πω μονο τα χειροτερα απο θεμα θερμοκρασιων.Εχω cpu amd fx-9590,Corsair Carbide 500R Black Midi Tower,Hydro Series™ H100i,CX750M — 750 Watt 80 PLUS,R7 260X 2G D5.Αν δε θελετε να εχετε θερμοκρασιες προτιμηστε κατι αλλο οχι αυτον τον μικρο γιγαντα επεξεργαστη
    Από χρήστη ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - Βαθμολογία 1 - 16-10-2016
    Οποιος χρειάζεται επεξεργαστή για gaming ας δώσει 20€ παραπάνω και ας πάρει τον 6600k.
    Οποιος χρειάζεται επεξεργαστή για video rendering ας δώσει 120€ παραπάνω και ας πάρει τον 6700k.
    Amd σε αυτά τα λεφτά είναι έγκλημα,εκτος και αν έχετε πολύ κρύο δωμάτιο.
    Από χρήστη ΔΕΡΒΙΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 12-07-2016
    Στον ανώνυμο χρήστη που έβαλε βαθμολογία 7, συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα εκτός από το κόστος. Έχω υδρόψηξη zalmar reserator 3 max και μπου κόστησε 59 ευρό καθώς ο επεξεργαστής 224, σύνολο 283. Ο i7 6700 κοστίζει 308 και η στοκ ψύκτρα αλλάζετε μονο και μονο λόγο θορύβου με μια καλή σχετικά στα 30 ευρό άρα 338. Έχω και τους δύο επεξεργαστές και μπορώ να πω οτι ζόρισμα απο κάποιο παιχνίδι δεν βλέπω σε κανένα από τους δύο... για τον KONSTANTIOS MERAKOS VANIAS η συγκεκριμενη μητρική θέλει αναβάθμηση στα bios ενώ είναι επιλεκτική και με τις ram της καθώς δεν πέρνει όλους τους τύπους ούτε χρονίζεται σωστά με auto ρυθμήσεις...σε αντίθεση με τα intel chips...να δούμε οι zen πως θα είναι
    Από χρήστη AΡΓΥΡΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΥΛΟΣ - Βαθμολογία 10 - 18-05-2016
    Δοκιμασμενος με ΜΗΤΡΙΚΗ ASROCK 990FX EXTREME9 RETAIL - Τερας λεμε,απο 4.7 σε 5.8 για πλακα με τη συγκεκριμενη Μητρικη..Οσο για θερμοκρασιες που αναφερουν μερικοι χρηστες,το οτι εχετε βαλει υδροψυξη πχ δε σημενει οτι θα εχετε κ καλυτερη απαγωγη ψυξης..Συνιστω THERMALTAKE NIC C5 CPU COOLER 4000+ rpm συνεχωμενα πιστευω θα σας καλυψουν κ οπωσηποτε τροφοδοτικο πανω απο 1100W
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 04-05-2016
    Προς τον κ. ΚΑΡΑΚΕΙΣΟΓΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
    Αυτά που γράφεται δεν ισχύουν. Το tdp δεν αναφέρεται στην ενέργεια που τραβάει ένας επεξεργαστής, αλλά στην ισχύ της παραγόμενης θερμότητας που παράγει ένας επεξεργαστής (thermal design power). Μετριέται στην περίπτωση που o επεξεργαστής τρέχει κανονικές εφαρμογές, ενώ στην πράξη μπορεί να ξεπεραστεί ακόμα και κατά +50%. Αν ο χρήστης του κάνει και λίγο overclocking (ειδικότερα πειράζοντας την τάση), τότε αυτό το νούμερο μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερο.
    Σε κάθε περίπτωση είναι ένας δυνατός επεξέργαστής (όχι πολύ δυνατός σε σχέση με τους i7 της σειράς 4ΧΧΧ ή 6ΧΧΧ), αλλά η κατανάλωσή του είναι τραγική γιατί το μεγαλύτερο ποσό της ενέργειας χάνεται με τη μορφή θερμότητας, αφού ο συγκεκριμένος είναι ένα καλό (κατασκευαστικά) κομμάτι FX 8370, με ανεβασμένη συχνότητα, χωρίς σύστημα ψύξης. Αν δεν αγοράσεις ένα ακριβό σύστημα ψύξης (+80 με 100€) έχεις προβλήματα υπερθέρμανσης. Με την αγορά του συστήματος ψύξης φτάνει την τιμή ενός i7, οπότε είναι και ακριβός. Απότελεί καλή λύση για όσους θα χρησιμοποιήσουν τους πυρήνες του. Για gamers και casual χρήστες δεν κάνει.

    κ. KONSTANTINOS MERAKOS VANIAS
    για να μην έχετε προβλήματα υπερθέρμανσης θα πρέπει εξέγξετε αρχικά ότι η ψύκτρα έχει τοποθετηθεί σωστά με την κατάλληλη ποιότητα και ποσότητα θερμαγώγιμης πάστας. Επίσης θα πρέπει να καταλάβετε ότι μιλάμε για έναν επεξεργαστή που με σύνηθες φορτίο παράγει 220W θερμότητας και έχετε μια ψύκτρα που μπορεί να απάγει 250W θερμότητα μέγιστο. Μέσα σε αυτά μετράει η θερμοκρασία περιβάλλοντος, το μέγεθος και οαεξαερισμός του κουτιού κ.α.
    Από χρήστη KONSTANTINOS MERAKOS VANIAS - Βαθμολογία 7 - 19-04-2016
    Εχω την asus crosshari v formula -z με αυτον τον επεξεργαστη εχω σοβαρο προβλημα μου freezari sta παιχνιδια μετα απο λιγη ωρα δεν ξερω τι να κανω εχω αλλαξει αρκετα πραγματα στα bios με κανενα αποτελεσμα εχω την be quiet dark rock pro 3 για ψυξη αλλα και παλι τιποτα ..... παραξενευομαι που και αλλοι δεν το γραφουν το προβλημα με το freezarisma
    Από χρήστη ΚΕΡΤΣΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Βαθμολογία 9 - 28-03-2016
    Value For Money με
    990FX EXTREME9 RETAIL η ASUS CROSSHAIR V FORMULA-Z για χαμηλες θερμοκρασιες στω μητρικη
    και οτι λεει ο προλαλήσαντας εχεις απολυτα δικιο ...ΚΑΡΑΚΕΙΣΟΓΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ.Eιμαι ιντελακιας αλλα το πραγμα αρχισε να βρωμαει καθε εξαμηνο και νεο cpu.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 22-03-2016
    Μην γράφεται ότι θέλετε

    http://mixanikos-ypologistwn.blogspot.gr/2013/08/thermal-design-power-tdp.html

    Thermal Design Power (W): 220.watt
    Το TDP αναφέρεται η μέγιστη θερμική ισχύ που πρέπει να απάγεται από την CPU ή τη GPU όταν λειτούργει στο 100% για να μην καεί
    Δεν σημαίνει ότι καταναλώνει 220watt, αν γινόταν αυτό που λέτε
    Τότε ο πυρήνας του επεξεργαστή λειτούργει περίπου 1,35volt
    I=220W/1,35V= 162Ampere θα είχε κατανάλωση σε ρεύμα στο μέγιστο
    ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ
    Επίσης να γνωρίζεται ότι η INTEL το TDP το μετράει στο 80-85%
    Γι αυτό να υπολογίζεται άλλο 15-20% περισσότερο από ότι αναφέρει
    Εδώ αναφέρεται η μέγιστη επιτρεπόμενη θερμοκρασία του επεξεργαστή 57C

    http://products.amd.com/en-us/search/CPU/AMD-FX-Series/AMD-FX-8-Core-Black-Edition/FX-9590/98
    Από χρήστη ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ - Βαθμολογία 9 - 09-02-2016
    πολλή καλή ειδικά με υδροψυξη
    Από χρήστη LALIOTIS VASILIS - Βαθμολογία 7 - 10-01-2016
    Μην σας συγκινει το γεγονος 8 core 5GHz! Σε πληρη λειτουργια καταναλωνει 220w! Το μονο που μου αρεσει με την AMD ειναι το εξυπηρετει σε δυο σκοπους. Εναι επεξεργαστης και αεροθερμο μαζι. Αν θελετε αξιοπιστια και ταχυτητα πηγενετε με intel αλλα για φτηνο gaming η λυση ειναι AMD.
    Από χρήστη ΜΥΛΩΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ - Βαθμολογία 5 - 07-12-2015
    Ναι μπορεί να έχει 8 πυρήνες αλλά σε πλήρη λειτουργία τρώει 220W! Άσε που η αρχιτεκτονική του είναι αρχαία. Απλά δεν μπορεί να συγκριθεί με τον νέο i5-6600Κ σε οτιδήποτε, καθώς χρειάζεται maximum 95W, έχει καλύτερες επιδόσεις και είναι στα ίδια λεφτά. Άσε που με τον i5 πας για DDR4. Όποιος θέλει οπωσδήποτε AMD ας περιμένει για τους Zen που θα βγουν το φθινόπωρο του 2016.
    Από χρήστη NIKOS FEGGIS - Βαθμολογία 10 - 31-10-2015
    Απλα αριστος.
    με αεροψυξη 30-48 σε rendering.
    με μητρικη gigabyte 990fxa-ud5 με 16gb μνημη.
    ευτηχως που ειναι και η AMD και εχουμε και 64bit και πολυπυρηνους επεξεργαστες.
    απλα μπραβο της.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 06-09-2015
    εχω δοκιμασει τον i5 σε επεξεργασια βιντεο θα συνιστουσα να κανετε αυτο πρωτα και οχι τα παιχνιδια η την μετατροπη πχ mkv σε avi η vob...Εκει φαινεται η πραγματικη δυναμη του επεξεργαστη φυσικα με καλες μνημες και καλο τροφοδοτικο εαν θελετε καποιο βαρυ παιχνιδι βαλτε το gta5 η το rage το οποιο απαιτει πολυπηρυνο επεξεργαστη ο phenom 965x4 για παραδειγμα τα παει καλα αλλα ζοριζεται ειδικα στο rage.Εαν ενας i7 κανει για επεξεργασια βιντεο 3gb η μετατροπη αρχειου περισοτερο απο 1 ωρα τοτε δεν αξιζει τα λεφτα του.Ενημερωστε με εαν κανετε το τεστ.
    Από χρήστη ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ - Βαθμολογία 8 - 31-08-2015
    Για να τελειώνει το παραμύθι, πραγματικές μετρήσεις από χρήστες.
    http://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-4690K-vs-AMD-FX-9590/2432vs1812
    πρώτον ο ίντελ έχει ενσωματωμένη GPU και δεύτερον λιγότερη κατανάλωση-θερμοκρασία με μαμά ψύχτρα. στα ίδια λεφτά παίρνεις μία τοστιέρα 220 watt χωρίς κάρτα γραφικών συν after Market ψύχτρα. Στο μέλλον όταν θα αξιοποιούντε πλήρως οι 8 πυρήνες πιστέψτε με θα πάμε όλοι μαζί για ομαδική αλλαγή hardware είτε οι τις ίντελ είτε οι τις AMD.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 - 06-07-2015
    κανενας δεν ειπε οτι η amd ειναι ο κακος κ η intel ο καλος, η amd ειναι ο υποδεεστερος κ θα μινει ετσι για πολυυυυ καιρο ακομα
    Από χρήστη ΠΑΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 05-07-2015
    Οτι να ναι. Ο επεξεργαστης εχει 8 πυρινες για τον λογο του multitasking. Ο επεξεργαστης αυτος ειναι για record editing rendering. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ GAMES. Και αν νομιζεται το παιχνιδι ειναι μονο intel κανετε λαθος γιατι η intel ξεκινισε τον διαγωνισμο αυτον. Δεν ειναι η ΑΜD ο κακος της ιστοριας αλλα η intel
    Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ MΑΚΡΙΔΗΣ - Βαθμολογία 8 - 12-06-2015
    Καλος επεξεργαστής δεν λέω όμως θέλει και καλή μητρική για να φτάσει επιδόσεις i5 3.5 1150k ...Που λένε οι πιο κάτω οι ΑΜD είναι καλύτεροι και χίλια δυο ...Ειδικά αυτοί οι τεχνικοί ! Πρώτα πρώτα δεν χρησιμοποιεί όλους τους πυρήνες τους στα games.Βλέπει κανεις 8 πυρήνες και λέει WOW ..Οχι δεν υπάρχει game Που να χρειάζεται τόσους πυρήνες και δεν είναι και απαραίτητοι.. Ναι έχει πολύ καλή ταχύτητα όμως δεν είναι το ίδιο με i5 πόσο μάλλον με i7 .Εκεί άστο δεν πλησιάζει καν....Ναι είναι κάλος,αντέχει και με μια καλή ψήκτρα και Funs και ενα κάλο κουτάκι τον κάνεις ακόμη ανθεκτικό/γρήγορο..Όμως η AMD Πλέον δεν είναι όπως ήταν...Tην πρωτιά την Έχουν οι i core ..Για i5 μιλάω και i7...Και για το Crysis που έγραψε κάποιος...Το έπαιζα με Paintium g3258GHZ Και Ζ97-D3 μητρική σε (O.C.) Που τον πήγα στα 4.5 και πετούσε πραγματικά full high gafs... Ας μην λέμε οτι νάνε και ας μην συγκρίνουμε πράγματα που δεν μπορούν να συγκριθούν μετάξι τους....Ειμουν AMD για πολλά χρονια και στο ενα μου PC Εχω αυτόν... Στο άλλο μου PC Έχω Το i5k με την ίδια μητρική που είπα και ποιο πάνω και δεν μπορεί να το ακουμπησει...Αν θέλουμε επιδόσεις πάνω απ όλα και δεν μας ενδιαφέρει να δώσουμε αρκετά χρήματα, οι επεξεργαστές της Intel είναι μακράν η καλύτερη λύση.........Ταυτόχρονα, αν το budget μας είναι εξαιρετικά χαμηλό, και η Intel υπερτερεί στους πολύ οικονομικούς επεξεργαστές, αυτή τη στιγμή.Από την άλλη μεριά, όσον αφορά τη μεσαία κατηγορία, η υπεροχή της AMD είναι σαφής.........Αν μας ενδιαφέρει περισσότερο το gaming, η αλήθεια είναι πως τα περισσότερα παιχνίδια δεν εκμεταλλεύονται στο μέγιστο βαθμό τους πολλαπλούς πυρήνες......Με αυτό το κριτήριο, λοιπόν, οι επεξεργαστές της Intel, οι οποίοι δείχνουν σταθερά ανώτερες επιδόσεις στο single core, είναι καλύτερη επιλογή.
    Από την άλλη, αν μας ενδιαφέρει περισσότερο το Internet surfing, το multitasking ή να τρέχουμε εφαρμογές όπως οι virtual machines, οι επεξεργαστές της AMD έχουν συνήθως περισσότερους πυρήνες για την ίδια κατηγορία τιμής.
    Ζυγίστε λοιπόν τις ανάγκες σας, υπολογίστε το budget σας....
    Από χρήστη ΚΑΠΕΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 7 - 12-06-2015
    Οι μισοι απο εδω γραφουν οτι ναναι και οι αλλοι μισοι οτι θελουν... για γελια. Δυνατος επεξεργαστης για εφαρμογες που απετουν πολληπυρινη επεξεργασια ,μεγαλη καταναλωση και πολυ θερμος λογω του υψηλου χρονισμου. Ο καθε ενας αναζητα κατι που να ταιριαζει στις αναγκες του και στα λεφτα του ,ποιος ειναι καλυτερος και ποιος χειροτερος ειναι υποκειμενικο... Ο ι7 5960χ ειναι φοβερος επεξεργστης αλλα δεν εχω να δωσω 1000 φευγα ευρω...
    Από χρήστη ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ - Βαθμολογία 1 - 06-06-2015
    Ραφαηλ επειδή ασχολούμε χρόνια απο αυτά και ειμαι πολύ ψαγμένος ο 8350 άμα δεις στα games συγκρίνετε με τον i3 4370 και έχει πολλά παραπάνω fps απο τον 8350 ένας i5 ο 4690κ μπορεί να φτάσει και τα 5.5 ghz με υδρόψυκτο σύστημα ειναι δοκιμασμένο των εχω τον συγκεκριμένο και ειναι πολύ ανώτερος απο αυτόν ψάξτε και σε κανένα τεστ σοβαρό και θα δείτε.Και η ίδια amd το έχει δήλωση οτι ήταν λάθος η σειρά fx 9 και δεν έπρεπε να βγει καν στην παράγωγη ασε που τα chip της μητρικής ειναι αρχαία...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 04-06-2015
    Πάτε και δέστε single-core performance με τον ι3 4160 για να καταλάβετε τι εννοώ όταν λέω οτι η αρχιτεκτονική vishera είναι 60% πιο αργή από την haswell
    Από χρήστη ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ - Βαθμολογία 0 - 24-05-2015
    Άρη ο i5 4690Κ ειναι πολύ ανώτερος απο αυτόν γιατι η ιντελ έχουνε πιο γρήγορους πυρήνες και πολύ καλύτερη τεχνολογίας chip και δεν ανεβάζουμε θερμοκρασίες όπως οι amd και στα παιχνιδια θα έχεις πόλλοι χαμηλότερα FPS παρόλου που έχει 8 πυρήνες.Ακομα και ένας i3 4330 που έχει 130 ευρο ειναι καλύτερος απο αυτόν σε παιχνιδια και εκκίνηση των windows.χιλιες φορές να πας σε εναν i5 4690k που έχει και τα ίδια λεφτά και ειναι και πολύ καλύτερος γενικά απο όλους τους amd.Αποτυχια μεγάλη της amd η σειρά9
    Από χρήστη ΑΡΗΣ ΛΙΟΝΤΑΣ - Βαθμολογία 10 - 21-05-2015
    παιδια καταρχας ο επεξεργαστης κοστιζει λιγοτερα απο εναν i7 και επισης ειναι 8πυρηνος τι αλλο θελετε???? δν μπορω να κτλβ για ποιον λογο λενε οτι ο i3-i5 ειναι καλυτεροι :|
    Από χρήστη ΔΡΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 9 - 20-05-2015
    Είμαι κάτοχος 8320 κ τον συνεστησα σε φίλο το 9 γιατί καταναλώνει πολύ οι οχτώ πυρήνες είναι future proof καθαρά οι επόμενες γενιές games όμως θα θέλουν παραπάνω πυρήνες να δω τι θα κάνει κάποιος τον i5 του επίσης καλό είναι να μην μπενουν βαθμολογίες ή να μη μετράνε όσων δεν τον έχουν δει καν τον επεξεργαστή και το φωνάζουν κιόλας
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-05-2015
    Έχω ήδη διατυπώσει την προσωπική μου εμπείρία , εάν δεις το post πιο κάτω που αναφέρω την λύση με το cooling (CoolerMaster Nepton 280L), αλλά απότι φαίνεται είσαι λιγάκι δύσπιστος. Λοιπόν, αφού προτιμάς CPU BOSS , ορίστε το comparing http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i7-4770-vs-AMD-FX-9590, που όπως αναφέρω στο 1ο post μου, ο FX-9590 δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τον i7 4770. Απλά πράγματα φίλε μου.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 - 03-05-2015
    το σχολιο του ανονοιμου τα λεει ολλα... αντι να γραφει δικες του εμπιριες γραφει τα σκορ του cpu bench... τα σκορ δεν εχουν καμια αξια διοτι μετριουντε μονο τα ghz & cores, το ΜΟΝΟ αντικειμενικο site ειναι το cpuboss που αξιολογει τα παντα
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 01-05-2015
    Λοιπόν, όταν σχολιάζετε κάποιο προϊόν, επειδή τα διαβάζουνε και άτομα που τον έχουν αυτον τον CPU, δείτε το συνολικό σκορ του επεξέργαστη πρώτα, και μετά λέτε ότι θέλετε https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html . Και επίσης να δω με τα DirectX12, αυτοί που έχουν 4 πυρήνες, τι θα λένε http://wccftech.com/microsoft-directx-12-api-helps-amd-apus-perform-close-intel-core-i3-counterparts-performance-previewed/
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 2 - 13-04-2015
    Παιδιά σοβαρά είναι waste of money 4.7 ghz μεγάλη κατανάλωση, και απόδοση 0, ακόμα και ένας ακριβός i3 θα μπορούσε να τον περάσει ΑΝΕΤΑ με τους μισούς πυρήνες και 30% λιγότερα ghz
    Από χρήστη ΜΥΛΩΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ - Βαθμολογία 6 - 09-03-2015
    Για gaming δεν αξίζει τα λεφτά του. Παίρνεις τον i5 και έχεις καλύτερες επιδόσεις σε παιχνίδια τελευταίας γενιάς. Πέρα από το ότι είναι κατώτερος αρχιτεκτονικά κανένα παιχνίδι δεν εκμεταλλεύεται πάνω από 4 πυρήνες. Μη σας ξεγελάνε τα GHz και οι 8 πυρήνες. Συν και το ότι καίει πολύ ρεύμα σε 100% λειτουργία και ζεσταίνεται πολύ. Η AMD δυστυχώς έχει μείνει πίσω σε αυτή τη κατηγορία. Αυτή τη στιγμή έχω έναν phenom II x3 που αρχίζει να ζορίζεται σιγά σιγά και η επόμενη αναβάθμιση θα είναι ο i5 της γενιά broadwell (κάπου μέσα στην άνοιξη) ή ο εντελώς καινούριος της γενιάς skylake που θα βγει τέλη του 2015 με αρχές του 2016.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 09-02-2015
    KOΡΥΦΑΙΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ!!! ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΝΑ ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΕΙ CPU 220W! EAN H MHΤΡΙΚΗ ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΕΙ CPU 140W, H O ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ ΘΑ ΚΟΛΑΕΙ, Η Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΘΑ ΚΑΕΙ. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 24-01-2015
    Λοιπόν για το θέμα της ψύξης, τον έχω με μια CoolerMaster Nepton 280L και βρήκα την υγειά μου. 23C idle, 40C όταν παίζω BF4. Πρίν είχα μια Corsair H110 και μπορώ να πω ότι είναι πολύ χειρότερη σε temps (στον συγκεκριμένο επεξεργαστή). Πάντος ο FX-9590 είναι τούμπανο, σε όλα τα games με μια ASUS MATRIX 280X PLATINUM και ASUS CROSSHAIR V FORMULA Z, έχω 50-60 FPS (Vsync on) σε 1080p. Σε ταχύτητα ο 9590 δεν εχει να ζηλέψει τίποτα από τον i7-4770K. 10 με τόνο για μένα και όσο για το 220w TDP, έκανα μέτρηση από την πρίζα και τα συνολικά watts ήτανε περίπου 630 watts (έχω ένα CORSAIR 1000 Watt Gold PSU)
    Από χρήστη ΑΝΑΠΛΙΩΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ - Βαθμολογία 7 - 06-12-2014
    Πολύ γρήγορος επεξεργαστής,το μόνο πρόβλημα πού έχω είναι οτι ενώ έχω υδρόψυξη μου κολλάει λόγω θερμοκρασίας.Εάν γνωρίζει κάποια λύση κάποιος ας μου το πεί!
    Από χρήστη ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ - Βαθμολογία 10 - 29-11-2014
    πεταει δεν τρεχει απλα .... απλα το πακετο ειναι πολυ φτωχο για 240 ευρω
    Από χρήστη ΣΩΤΗΡΗΣ ΧΡΥΣΟΒΕΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 15-11-2014
    παιζει το Call of Duty Advanced Warfare πολυ ανετα μονο οταν διχνει τα video στο παιχνιδι βαραει 99% χρονισμενος στα 4950 220fr..
    Από χρήστη ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΠΙΚΑΚΗΣ - Βαθμολογία 10 - 07-11-2014
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΦΟΡΑΩ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ ΕΧΩ ΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΑ VIDEO,KATEBAZA,ΕΠΑΙΖΑ,ΜΙΛΟΥΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΟΥΣΕ.ΑΝΟΙΧΤΑ ANTIVIROUS ME ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΤΑΤΟΣ..ΟΠΟΙΟΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙ ΚΟΥΜΠΩΣΕΙ ΣΤΟ PC ΤΟΥ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ:)
    Από χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ - Βαθμολογία 10 - 04-07-2014
    Πολύ καλός!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 20-06-2014
    Καταπληκτικός! Φτιάχνει τόστ σε 1 - 1,5 λεπτό καταναλώνοντας τα μισά watts από την τοστιέρα. Αν το θες έξτρα τραγανό του τρέχεις και benchmarks στο παρασκήνιο... Φοβερός και σε πολύ καλή τιμή αν σκεφτεί κανείς ότι είναι απλά ένας 8320 με άλλη συχνότητα ΚΑΙ ψήνει τοστ και όλα αυτά μόνο με 220 Watts όταν άλλοι επεξεργαστές κάνουν τα διπλάσια στα ίδια χρήματα, αλλά δεν ψήνουν τόστ... Η επιλογή δική σας... Α! Στην τιμή του +100€ μια καλή υδρόψυξη. Σύνολο περίπου 400€... Ακριβή για τοστιέρα, αλλά κάνει δουλειά...
    Από χρήστη ΣΤΡΑΤΟΣ ΦΩΤΑΚΗΣ - Βαθμολογία 10 - 01-06-2014
    Δεν εχει να ζηλέψει τίποτα από τους πιο καλούς της Intel.Με μια σωστή υδρόψηξη άνετα κάποιος τον φτάνει σε άλλο επίπεδο!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 1 - 20-05-2014
    ειμαι πολυ απογοητευμενος δεν θα επαιρνα ποτε ξανα amd τσαμπα τα λεφτα οταν εκανα την ιδια επεξεργασια video με τον Intel Core 2 E8600 η διαφορα αποθηκευσης 20 λεπτα σε mpeg 2games δυστυχως δεν παιζω κ ισως μονο εκει να κανει δουλεια αλλα οχι για επαγγελματικο σκοπο και για να μην πει κανεις τιποτα για ρευμα η υδροψυξη ολα αυτα υπαρχουν με το παραπανω
    Από χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ - Βαθμολογία 6 - 20-03-2014
    220 tdp... εκει κολλησα, ναι ισως να επαιρνα ξανα τον 3550 που εχω τωρα, αν καιγοτανε... κατα τα αλλα, πρακτικα δεν χρειαζομαστε ακομη τοσους πυρηνες(για χρηση των παντων εκτος απο σερβερς ή κεντρικους υπολογιστες που σηκώνουν καμια 15 σκληρους και δουλευουν σε εργοστασιο) επισης οι πολλοι πυρηνες δεν ειναι πανακια, ειδικα την στιγμη που αποδυκνυεται εμπρακτα πως η αλλαγη αρχιτεκτονικης ειναι μονοδρομος και στην πτωση του tdp και στα πιο efficient hz. επισης η ιντελ δινει περισοτερη εμφαση στη ομαλη λειτουργεια σε ολο το ευρος συχνοτητων που μπορει να παιζει ο επεξεργαστης. βαθμολογω τυχαια γιατι δεν εχω δοκιμασει.και ναι αν ηταν καποιος μονοπωλιο θα πουλουσε με οποια τιμη τον συμφερε περισσοτερο και φυσικα θα πουλουσε για απειρα χρονια 1 ή 2 σκουπιδια γιατι ποιος δινει λεφτα για RnD, αλλα οχι μονο η ιντελ, ολοι...
    Από χρήστη ΣΩΤΗΡΗΣ ΧΡΥΣΟΒΕΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 08-02-2014
    10 με τονο!παντα ημουν της intel μεγαλο λαθος.τον δοκιμασα με custom υδροψυξη και πλακετα peltier 0 βαθμους.παντα στην μητρικη asus 990 r2.0
    Από χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΟΥΛΟΚΕΦΑΛΟΣ - Βαθμολογία 10 - 29-12-2013
    Νταξει πεταει, η καλυτερη αγορα μου μεχρι σημερα!
    Από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ - Βαθμολογία 10 - 29-12-2013
    Για να πειται την γνωμη σας εσεις που λετε για την Intel μαλλον δεν ξερετε τιποτα δεστε τα benchmark η amd τον παταει στα αυτια τον i7 και εχουν ελαχιστες διαφορες γιαυτο ξεστραβοθητε και πραξτε σωστα
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 12-11-2013
    Για τον φίλο Παναγιώτη.. Η τοστιέρα αυτή είναι 8 ολόκληρες θέσεις πάνω από τον 4771 που ανέφερες. Μπορεί να καίει και να μην έχει stock ψύκτρα αλλά ο επόμενος ι7 είναι 210 ευρώ ακριβότερος. Καιρός να ξεκολλήσει λίγο η intel από το marketing. Αν έκανε μονοπώλιο επεξεργαστή θα παίρναμε με 2 χιλιάρικα.
    Από χρήστη ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ - Βαθμολογία 9 - 10-11-2013
    Απευθύνεται σε overclockers και προγραμματιστές, όχι τόσο για gamers. Και βέβαια δεν έχει stock ψύκτρα γιατί βγάζει μέχρι και 220 TDP θερμότητα για να τρέχει ομαλά σε αυτά τα hertz, και θέλει σίγουρα υδρόψυξη (έτοιμα πχ: corsair, nzxt, cm, thermaltake) και κατάλληλη μητρική (συνήθως 990FX). Τα περισσότερα παιχνίδια είναι γραμμένα για intel επεξεργαστές και τρέχουνε σε 2 πυρήνες, όπου εκεί παίρνει η εταιρία αυτή προβάδισμα γιατί οι πυρήνες της κάνουν περισσότερες λειτουργίες ανά hertz από αυτούς της AMD. Το θέμα όμως είναι ότι με αυτόν τον επεξεργαστή παίζεις ένα παιχνίδι και έχεις άλλους 6 πυρήνες να κάθονται και μπορείς να κάνεις περισσότερα πράγματα ή να περιμένεις οι προγραμματιστές να αρχίζουν να χρησιμοποιούν όλη την δύναμη των επεξεργαστών της AMD για τα παιχνίδια που κάνουν. Επίσης αν έχεις καλή υδρόψυξη κάνεις τρελό overlock. Μην συγκρίνετε 8350 oc ~5ghz επειδή παίζει να βγαίνει πιο φθηνά, είναι πιό αργός άσχετα με τα περίπου ίδια hertz. Kudos για το price drop απο τα 800 στα 321 ευρώ, αν η intel είχε τα @@ να κάνει 5ghz επεξεργαστή τώρα με 8 πραγματικούς πυρήνες θα έφτιαχνε 2 χιλιάδες ευρώ.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 17-10-2013
    Δεν έχει stock ψύκτρα
    Από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΡΕΝΤΖΑΣ - Βαθμολογία 2 - 17-10-2013
    Την μάχη στους φορητούς, η AMD την έχει χάσει εδώ και πολύ καιρό. Το ίδιο και στα φτηνά συστήματα, μετά την εμφάνιση των εξαιρετικών Celeron G1610/20. Στα high end, αυτός ο επεξεργαστής δίνει ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις από τον φτηνότερο i7-4771 (αλλά και αρκετά χειρότερες σε single threaded λειτουργία!), ενώ καίει/ ζεσταίνεται απίστευτα, για την ακρίβεια δεν νομίζω ότι είναι λογικό να τον εμπιστευτεί κανείς με την stock ψύκτρα της AMD με 220W TDP. Επιπλέον, ο 4771 διαθέτει και ενσωματωμένα γραφικά, για όποιον τα χρειάζεται- οπότε.... sorry AMD, αλλά νομίζω ότι μπορώ να βρω και φτηνότερες τοστιέρες.
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    CPU AMD FX-9590 4.7GHZ 8-CORE BOX PER.559663 PER.559663 AMD AMD ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU •AMD στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Η πολυαναμενόμενη νέα γενιά AMD FX η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη με βάση την επαναστατική μικρο-αρχιτεκτονική των 32nm, γεγονός που ενισχύει το ενσωματωμένο memory controller και μεγιστοποιεί τις επιδόσεις! Ο AMD FX-9590 διαθέτει για πρώτη φορά 8 πυρήνες, προσφέροντας έτσι ασυναγώνιστες πολυ-πύρηνες επιδόσεις για αναβαθμισμένη multitasking απόδοση. Η συχνότητα λειτουργίας του είναι στα 4.7 GHz, ενώ είναι εξοπλισμένος με 8MB Cache, προσφέροντας άφθονη ταχύτητα και ισχύ σε κάθε εφαρμογή. Επιδόσεις. Ο πανίσχυρος επεξεργαστής AMD FX-9590 σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε ακόμη και την πιο απαιτητική εργασία, όπως design, video rendering, streaming ή extreme gaming. Φανταστείτε και πραγματοποιήστε χωρίς περιορισμούς κάθε εργασία. • Type: AMD FX. • Model number: FX-9590.• Συχνότητα (MHz): 4700MHz/5000MHz.• Socket: Socket AM3+.• Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm SOI.• Αριθμός πυρήνων/threads: 8/8.• Level 3 cache: 8 MB shared.• Yποστηριζόμενη μνήμη: DDR3-1866.• Σύστημα ψύξης: Δεν περιλαμβάνεται. • Thermal Design Power (W): 220. • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών Προσοχή! Χρησιμοποιείστε ψύκτρες που να υποστηρίζουν 220W TDP ή υδροψύξεις τουλάχιστο διπλού ψυγείου.
    0
    8 47 47

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή