Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
arxes marketingk photo

arxes marketingk photo


ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0075665          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΦΑΧΙ ΤΖΟΝ, ΤΖΟΜΠΕΡ ΝΤΕΙΒΙΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από78.00 €
μόνο70.20 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-218-929-0
Συγγραφέας: ΦΑΧΙ ΤΖΟΝ, ΤΖΟΜΠΕΡ ΝΤΕΙΒΙΝΤ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 424
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014

Ένα από τα πιο δημοφιλή εγχειρίδια για μαθήματα Μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη. Με πολλά παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, το βιβλίο δείχνει πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει την καθημερινή ζωή, όσον αφορά τόσο τις αποφάσεις μας ως καταναλωτές όσο και τις αποφάσεις που παίρνουν οι εταιρείες ανταποκρινόμενες στις ανάγκες των πελατών τους.

Το βιβλίο των John Fahy κaι David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα περιεχόμενα και η συγκροτημένη δομή του αντανακλούν τις σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία και εφαρμογή του μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς συνδέουν τη θεωρία με την πράξη με επίκαιρα παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές.

Το βιβλίο διεισδύει σε σύγχρονα θέματα της επιστήμης του μάρκετινγκ όπως:

  • Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά.
  • Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη.
  • Το μάρκετινγκ σχέσεων.
  • Το μάρκετινγκ εμπειριών.
  • Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
  • Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη.
  • Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0075665)
    arxes marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    78.00 € -10% = 70.20
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 978-960-218-929-0
    Συγγραφέας: ΦΑΧΙ ΤΖΟΝ, ΤΖΟΜΠΕΡ ΝΤΕΙΒΙΝΤ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
    Σελίδες: 424
    Διαστάσεις: 21Χ29
    Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014

    Ένα από τα πιο δημοφιλή εγχειρίδια για μαθήματα Μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη. Με πολλά παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, το βιβλίο δείχνει πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει την καθημερινή ζωή, όσον αφορά τόσο τις αποφάσεις μας ως καταναλωτές όσο και τις αποφάσεις που παίρνουν οι εταιρείες ανταποκρινόμενες στις ανάγκες των πελατών τους.

    Το βιβλίο των John Fahy κaι David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα περιεχόμενα και η συγκροτημένη δομή του αντανακλούν τις σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία και εφαρμογή του μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς συνδέουν τη θεωρία με την πράξη με επίκαιρα παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές.

    Το βιβλίο διεισδύει σε σύγχρονα θέματα της επιστήμης του μάρκετινγκ όπως:
    • Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά.
    • Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη.
    • Το μάρκετινγκ σχέσεων.
    • Το μάρκετινγκ εμπειριών.
    • Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
    • Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη.
    • Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0075665 ΦΑΧΙ ΤΖΟΝ, ΤΖΟΜΠΕΡ ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΦΑΧΙ ΤΖΟΝ, ΤΖΟΜΠΕΡ ΝΤΕΙΒΙΝΤ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    63.18 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials