e-shop.gr: Όλα για όλους! Νέα στρατηγική επικοινωνίας με έμφαση σε ποικιλία και χαμηλές τιμές
Μαιος 2010
Η e-shop.gr ξεκινά δυναμικά την νέα διαφημιστική της καμπάνια με τη σφραγίδα της McCann Worldgroup και της Weber Shandwick και βασικό επικοινωνιακό μήνυμα 'Όλα για όλους'. Στο πνεύμα των ημερών, η εταιρία προτρέπει τους καταναλωτές να φωνάξουν και να διαδώσουν μια σειρά από επίκαιρα συνθήματα, που θα συζητηθούν.
Η νέα καμπάνια εστιάζει στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων που προσφέρει η e-shop.gr, καλύπτοντας κάθε ανάγκη των καταναλωτών, τονίζοντας παράλληλα την πάγια δέσμευση της εταιρίας να προσφέρει τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες.
Λαμβάνοντας υπόψη τον προβληματισμό και την ανασφάλεια του καταναλωτικού κοινού, η e-shop.gr δίνει το στίγμα της στον αγώνα κατά τις ακρίβειας με προσφορές όλο τον χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα σε ΟΛΟΥΣ να αποκτήσουν ΟΛΑ τα βασικά προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Η φιλοσοφία της e-shop.gr βασίζεται στην ταχύτατη εξυπηρέτηση και την παροχή εναλλακτικών λύσεων στους πελάτες της. Οι λιγότερο εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο, μπορούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω τηλεφωνικού κέντρου ή με την επίσκεψή τους σε ένα από τα 70 καταστήματα ενώ οι περισσότερο εξοικειωμένοι προτιμούν ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: επομένως όλοι επωφελούνται από την ίδια τιμολογιακή πολιτική των ίδιων χαμηλών τιμών είτε on line είτε off line. Λόγω της ηλεκτρονικής φύσης της εταιρείας αλλά και ανεπτυγμένου δικτύου των e-shop points, οι πελάτες μπορούν να παραλάβουν την παραγγελία τους από το e-shop point της περιοχής τους χωρίς να χρεωθούν με έξοδα αποστολής: έτσι όλοι οι κάτοικοι της χώρας, είτε σε αστικά κέντρα είτε στην επαρχία, έχουν πρόσβαση στην ίδια ποικιλία και στις ίδιες χαμηλές τιμές.
Σε μια εποχή γενικευμένης ύφεσης, το e-shop.gr συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στο μέτωπο υπέρ των χαμηλών τιμών, διατηρώντας την ταχύτητα στην εξυπηρέτηση, την ευελιξία στις υπηρεσίες του και φυσικά την ανεξάντλητη ποικιλία προϊόντων που το καθιστούν την πρώτη επιλογή των Ελλήνων.