Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
ymnontas to ethnos photo

ymnontas to ethnos photo


ΥΜΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ

BKS.0885186          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΚΟΛΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από30.00 €
μόνο27.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-458-296-9
Συγγραφέας: ΓΚΟΛΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 456
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ 1924-2010

Η συγγραφέας εξετάζει τον ρόλο των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση των μαθητών του ελληνικού δημοτικού σχολείου.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η συγγραφέας: «Οι σχολικές γιορτές αποτυπώνουν με τον πιο παραστατικό τρόπο το βαθμό εθνοκεντρισμού του εθνικού σχολικού συστήματος, αντανακλώντας τις αναπαραστάσεις με τις οποίες οι κοινωνίες αντιλαμβάνονται τα έθνη. Σ αυτή τη διάσταση, αποτελούν προνομιακό πεδίο για να ανιχνεύσει κανείς τις αναπαραστάσεις του εθνικού «εαυτού», την αποτύπωση οποιασδήποτε αντίθεσης ή σύγκρουσης, τη φιγούρα του «Έλληνα», που εμπεριέχει και συνενώνει διαφορετικές ιστορικές πραγματικότητες.

Ο εορτασμός των εθνικών επετείων συμπληρώνει την ιστορική παιδεία των μαθητών και των μαθητριών του ελληνικού δημοτικού σχολείου, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στην εθνική διαπαιδαγώγηση. Οι σχολικές εορτές εστιάζουν σε αξίες, στάσεις, πεποιθήσεις και στερεότυπα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες κατανοούν την ιστορία ως αλληλουχία παρελθοντικών γεγονότων, που απολήγουν στο παρόν με την έννοια της ανθρώπινης πορείας και ως διαδικασία κατανόησης και εξήγησης αυτής της αλληλουχίας με την έννοια της επιστήμης.

Οι γιορτές στην προσχολική εκπαίδευση αποτελούν επίσης μια από τις μορφές αγωγής του παιδιού. Μεταβάλλουν σε πράξεις και βιώματα τη γνώση, συμβάλλουν στην ανάπτυξη του κοινωνικού συναισθήματος και της κοινωνικής συμμετοχής των νηπίων και αποβλέπουν στην πνευματική και ηθική ανάπτυξη καθώς και στην αισθητική τους αγωγή. Διαφοροποιούνται ανάλογα με το είδος τους και αποτελούν «ισχυρά κίνητρα διαφέροντος και κέντρα έλξης του νηπίου».»


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΥΜΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ (BKS.0885186)
ymnontas to ethnos photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
30.00 € -10% = 27.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-458-296-9
Συγγραφέας: ΓΚΟΛΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 456
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ 1924-2010

Η συγγραφέας εξετάζει τον ρόλο των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση των μαθητών του ελληνικού δημοτικού σχολείου.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η συγγραφέας: «Οι σχολικές γιορτές αποτυπώνουν με τον πιο παραστατικό τρόπο το βαθμό εθνοκεντρισμού του εθνικού σχολικού συστήματος, αντανακλώντας τις αναπαραστάσεις με τις οποίες οι κοινωνίες αντιλαμβάνονται τα έθνη. Σ αυτή τη διάσταση, αποτελούν προνομιακό πεδίο για να ανιχνεύσει κανείς τις αναπαραστάσεις του εθνικού «εαυτού», την αποτύπωση οποιασδήποτε αντίθεσης ή σύγκρουσης, τη φιγούρα του «Έλληνα», που εμπεριέχει και συνενώνει διαφορετικές ιστορικές πραγματικότητες.

Ο εορτασμός των εθνικών επετείων συμπληρώνει την ιστορική παιδεία των μαθητών και των μαθητριών του ελληνικού δημοτικού σχολείου, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στην εθνική διαπαιδαγώγηση. Οι σχολικές εορτές εστιάζουν σε αξίες, στάσεις, πεποιθήσεις και στερεότυπα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες κατανοούν την ιστορία ως αλληλουχία παρελθοντικών γεγονότων, που απολήγουν στο παρόν με την έννοια της ανθρώπινης πορείας και ως διαδικασία κατανόησης και εξήγησης αυτής της αλληλουχίας με την έννοια της επιστήμης.

Οι γιορτές στην προσχολική εκπαίδευση αποτελούν επίσης μια από τις μορφές αγωγής του παιδιού. Μεταβάλλουν σε πράξεις και βιώματα τη γνώση, συμβάλλουν στην ανάπτυξη του κοινωνικού συναισθήματος και της κοινωνικής συμμετοχής των νηπίων και αποβλέπουν στην πνευματική και ηθική ανάπτυξη καθώς και στην αισθητική τους αγωγή. Διαφοροποιούνται ανάλογα με το είδος τους και αποτελούν «ισχυρά κίνητρα διαφέροντος και κέντρα έλξης του νηπίου».»

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΥΜΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ BKS.0885186 ΓΚΟΛΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΚΟΛΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
24.3 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials