Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
toyristiko marketingk photo

toyristiko marketingk photo


ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0674011          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.44 €
μόνο22.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-390-139-3
Συγγραφέας: ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 368
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

Είναι γεγονός είναι ότι ο ρόλος του μάρκετινγκ άλλαξε βαθμιαία, έτσι ώστε να βλέπει αυτό πια σήμερα τον καταναλωτή ή χρήστη από εντελώς διαφορετική σκοπιά.

Συγκεκριμένα το σύγχρονο μάρκετινγκ δεν αποβλέπει μόνο στην ικανοποίηση των ατομικών αναγκών ή επιθυμιών του καταναλωτή ή χρήστη, αλλά λαμβάνει υπόψη του την ευρύτερη κοινωνία, της οποίας αποτελεί μέλος, καθώς επίσης το περιβάλλον. Με άλλα λόγια, το σύγχρονο μάρκετινγκ καταλαβαίνει πολύ καλά και εξυπηρετεί τον πελάτη στο διττό ρόλο του: σε αυτόν του καταναλωτή ή χρήστη και ταυτόχρονα, το μέλος ενός οργανωμένου κοινοτικού συνόλου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0674011)
toyristiko marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
25.44 € -10% = 22.90
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-390-139-3
Συγγραφέας: ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 368
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

Είναι γεγονός είναι ότι ο ρόλος του μάρκετινγκ άλλαξε βαθμιαία, έτσι ώστε να βλέπει αυτό πια σήμερα τον καταναλωτή ή χρήστη από εντελώς διαφορετική σκοπιά.

Συγκεκριμένα το σύγχρονο μάρκετινγκ δεν αποβλέπει μόνο στην ικανοποίηση των ατομικών αναγκών ή επιθυμιών του καταναλωτή ή χρήστη, αλλά λαμβάνει υπόψη του την ευρύτερη κοινωνία, της οποίας αποτελεί μέλος, καθώς επίσης το περιβάλλον. Με άλλα λόγια, το σύγχρονο μάρκετινγκ καταλαβαίνει πολύ καλά και εξυπηρετεί τον πελάτη στο διττό ρόλο του: σε αυτόν του καταναλωτή ή χρήστη και ταυτόχρονα, το μέλος ενός οργανωμένου κοινοτικού συνόλου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0674011 ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
20.61 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials