To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
to sxoliko biblio photo

to sxoliko biblio photo


ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ

BKS.0377467      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.26.00 €
μόνο23.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-852-9
Συγγραφέας: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ.
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 342
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρία είναι τα κομβικά στάδια στη ζωή ενός σχολικού βιβλίου:

1. Το στάδιο της δημιουργίας, δηλαδή του σχεδιασμού

2. Το στάδιο της εφαρμογής, δηλαδή της χρήσης του ως μέσου διδασκαλίας και μάθησης, και

3. Το στάδιο της αξιολόγησης (διαμορφωτικής ή τελικής). Αυτά τα τρία στάδια συνθέτουν τον σκελετό επί του οποίου εξελίσσεται η μελέτη των σχολικών βιβλίων στον παρόντα τόμο.

Στο πρώτο μέρος, τον «Σχεδιασμό», παρουσιάζουμε τη διαδικασία σχεδιασμού, τους φορείς και τις προοπτικές στην παραγωγή των σχολικών βιβλίων και εν γένει των μέσων διδασκαλίας. Επισημαίνεται ότι η τεχνολογία των σχολικών βιβλίων, συμβατική ή ψηφιακή, καλείται να καλύψει ανάγκες και γι αυτό πρέπει να γνωρίζουμε τα όρια και τις δυνατότητές της, για να την αξιοποιήσουμε με τον πιο πρόσφορο παιδαγωγικά τρόπο. Τον πρόσφορο παιδαγωγικό τρόπο, τον οποίο υιοθετούν οι εκπαιδευτικοί κατά τη χρήση των σχολικών βιβλίων στη σχολική τάξη, εξετάζουμε στο δεύτερο μέρος αυτού του τόμου, τη «Διδασκαλία». Παρουσιάζουμε ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα από έρευνα στο πεδίο που διεξήχθη σε 3 δημοτικά σχολεία του κέντρου της Αθήνας το 2009-2010. Υποστηρίζουμε ότι, προκειμένου να αξιοποιούνται παιδαγωγικά τα σχολικά βιβλία επ ωφελεία των μαθητών και της μάθησης, απαιτείται συντονισμένος και στρατηγικής φύσεως μακρο-πρόθεσμος προγραμματισμός για μια «Παιδαγωγική του Σχολικού Βιβλίου», με κυριότερες προϋποθέσεις: α. την αναθεώρηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων και την περικοπή της ύλης, β. την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού με παιδαγωγικούς όρους, γ. τη διαχρονική έρευνα στον τρόπο παιδαγωγικής αξιοποίησης και αποτελεσματικότητας των σχολικών βιβλίων και εν γένει των εκπαιδευτικών μέσων, κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Στο τρίτο μέρος, στη θεματική της «Αξιολόγησης» των σχολικών βιβλίων ο αναγνώστης θα βρει κείμενα των Κυριάκου Μπονίδη, Όθωνα Μπουραντά, Ηλία Γ. Ματσαγγούρα, Ευτυχίας Αντωνίου, Ντίας Γαλανοπούλου, Ειρήνης Πετράτου και Αλεξάνδρας Χ. Κουλουμπαρίτση, τα οποία επικεντρώνονται στις διαδικασίες και τα εργαλεία έρευνας και αξιολόγησης των σχολικών βιβλίων.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: σχολικό βιβλίο, έρευνα και αξιολόγηση σχολικών βιβλίων, παιδαγωγική του σχολικού βιβλίου, σχεδιασμός σχολικών βιβλίων, Μοντέλο για την Παιδαγωγική των Εκπαιδευτικών Μέσων και του Σχολικού Βιβλίου, αξιολόγηση εικόνων σχολικών βιβλίων, σχολικό βιβλίο και ιδεολογία, αναγνωσιμότητα, διδαξιμότητα σχολικών βιβλίων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ (BKS.0377467)
to sxoliko biblio photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 26.00 € μόνο 23.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-333-852-9
Συγγραφέας: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ.
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 342
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρία είναι τα κομβικά στάδια στη ζωή ενός σχολικού βιβλίου:

1. Το στάδιο της δημιουργίας, δηλαδή του σχεδιασμού

2. Το στάδιο της εφαρμογής, δηλαδή της χρήσης του ως μέσου διδασκαλίας και μάθησης, και

3. Το στάδιο της αξιολόγησης (διαμορφωτικής ή τελικής). Αυτά τα τρία στάδια συνθέτουν τον σκελετό επί του οποίου εξελίσσεται η μελέτη των σχολικών βιβλίων στον παρόντα τόμο.

Στο πρώτο μέρος, τον «Σχεδιασμό», παρουσιάζουμε τη διαδικασία σχεδιασμού, τους φορείς και τις προοπτικές στην παραγωγή των σχολικών βιβλίων και εν γένει των μέσων διδασκαλίας. Επισημαίνεται ότι η τεχνολογία των σχολικών βιβλίων, συμβατική ή ψηφιακή, καλείται να καλύψει ανάγκες και γι αυτό πρέπει να γνωρίζουμε τα όρια και τις δυνατότητές της, για να την αξιοποιήσουμε με τον πιο πρόσφορο παιδαγωγικά τρόπο. Τον πρόσφορο παιδαγωγικό τρόπο, τον οποίο υιοθετούν οι εκπαιδευτικοί κατά τη χρήση των σχολικών βιβλίων στη σχολική τάξη, εξετάζουμε στο δεύτερο μέρος αυτού του τόμου, τη «Διδασκαλία». Παρουσιάζουμε ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα από έρευνα στο πεδίο που διεξήχθη σε 3 δημοτικά σχολεία του κέντρου της Αθήνας το 2009-2010. Υποστηρίζουμε ότι, προκειμένου να αξιοποιούνται παιδαγωγικά τα σχολικά βιβλία επ ωφελεία των μαθητών και της μάθησης, απαιτείται συντονισμένος και στρατηγικής φύσεως μακρο-πρόθεσμος προγραμματισμός για μια «Παιδαγωγική του Σχολικού Βιβλίου», με κυριότερες προϋποθέσεις: α. την αναθεώρηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων και την περικοπή της ύλης, β. την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού με παιδαγωγικούς όρους, γ. τη διαχρονική έρευνα στον τρόπο παιδαγωγικής αξιοποίησης και αποτελεσματικότητας των σχολικών βιβλίων και εν γένει των εκπαιδευτικών μέσων, κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Στο τρίτο μέρος, στη θεματική της «Αξιολόγησης» των σχολικών βιβλίων ο αναγνώστης θα βρει κείμενα των Κυριάκου Μπονίδη, Όθωνα Μπουραντά, Ηλία Γ. Ματσαγγούρα, Ευτυχίας Αντωνίου, Ντίας Γαλανοπούλου, Ειρήνης Πετράτου και Αλεξάνδρας Χ. Κουλουμπαρίτση, τα οποία επικεντρώνονται στις διαδικασίες και τα εργαλεία έρευνας και αξιολόγησης των σχολικών βιβλίων.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: σχολικό βιβλίο, έρευνα και αξιολόγηση σχολικών βιβλίων, παιδαγωγική του σχολικού βιβλίου, σχεδιασμός σχολικών βιβλίων, Μοντέλο για την Παιδαγωγική των Εκπαιδευτικών Μέσων και του Σχολικού Βιβλίου, αξιολόγηση εικόνων σχολικών βιβλίων, σχολικό βιβλίο και ιδεολογία, αναγνωσιμότητα, διδαξιμότητα σχολικών βιβλίων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ BKS.0377467 BKS.0377467 ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-333-852-9 Συγγραφέας: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 342 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Τρία είναι τα κομβικά στάδια στη ζωή ενός σχολικού βιβλίου: 1. Το στάδιο της δημιουργίας, δηλαδή του σχεδιασμού 2. Το στάδιο της εφαρμογής, δηλαδή της χρήσης του ως μέσου διδασκαλίας και μάθησης, και 3. Το στάδιο της αξιολόγησης (διαμορφωτικής ή τελικής). Αυτά τα τρία στάδια συνθέτουν τον σκελετό επί του οποίου εξελίσσεται η μελέτη των σχολικών βιβλίων στον παρόντα τόμο. Στο πρώτο μέρος, τον «Σχεδιασμό», παρουσιάζουμε τη διαδικασία σχεδιασμού, τους φορείς και τις προοπτικές στην παραγωγή των σχολικών βιβλίων και εν γένει των μέσων διδασκαλίας. Επισημαίνεται ότι η τεχνολογία των σχολικών βιβλίων, συμβατική ή ψηφιακή, καλείται να καλύψει ανάγκες και γι αυτό πρέπει να γνωρίζουμε τα όρια και τις δυνατότητές της, για να την αξιοποιήσουμε με τον πιο πρόσφορο παιδαγωγικά τρόπο. Τον πρόσφορο παιδαγωγικό τρόπο, τον οποίο υιοθετούν οι εκπαιδευτικοί κατά τη χρήση των σχολικών βιβλίων στη σχολική τάξη, εξετάζουμε στο δεύτερο μέρος αυτού του τόμου, τη «Διδασκαλία». Παρουσιάζουμε ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα από έρευνα στο πεδίο που διεξήχθη σε 3 δημοτικά σχολεία του κέντρου της Αθήνας το 2009-2010. Υποστηρίζουμε ότι, προκειμένου να αξιοποιούνται παιδαγωγικά τα σχολικά βιβλία επ ωφελεία των μαθητών και της μάθησης, απαιτείται συντονισμένος και στρατηγικής φύσεως μακρο-πρόθεσμος προγραμματισμός για μια «Παιδαγωγική του Σχολικού Βιβλίου», με κυριότερες προϋποθέσεις: α. την αναθεώρηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων και την περικοπή της ύλης, β. την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού με παιδαγωγικούς όρους, γ. τη διαχρονική έρευνα στον τρόπο παιδαγωγικής αξιοποίησης και αποτελεσματικότητας των σχολικών βιβλίων και εν γένει των εκπαιδευτικών μέσων, κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Στο τρίτο μέρος, στη θεματική της «Αξιολόγησης» των σχολικών βιβλίων ο αναγνώστης θα βρει κείμενα των Κυριάκου Μπονίδη, Όθωνα Μπουραντά, Ηλία Γ. Ματσαγγούρα, Ευτυχίας Αντωνίου, Ντίας Γαλανοπούλου, Ειρήνης Πετράτου και Αλεξάνδρας Χ. Κουλουμπαρίτση, τα οποία επικεντρώνονται στις διαδικασίες και τα εργαλεία έρευνας και αξιολόγησης των σχολικών βιβλίων. ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: σχολικό βιβλίο, έρευνα και αξιολόγηση σχολικών βιβλίων, παιδαγωγική του σχολικού βιβλίου, σχεδιασμός σχολικών βιβλίων, Μοντέλο για την Παιδαγωγική των Εκπαιδευτικών Μέσων και του Σχολικού Βιβλίου, αξιολόγηση εικόνων σχολικών βιβλίων, σχολικό βιβλίο και ιδεολογία, αναγνωσιμότητα, διδαξιμότητα σχολικών βιβλίων.
21.06
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή