Η ταχύτατη πρόοδος της γλωσσικής επιστήμης, που συντελέστηκε κυρίως κατά τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, και η συνακόλουθη δημιουργία ποικίλων συναφών διεπιστημονικών γλωσσικών κλάδων, οδήγησαν σταδιακά στην αποκάλυψη της τεράστιας σημασίας και της αξίας του λεξιλογίου το οποίο, πολύ πρόσφατα, άρχισε να προσλαμβάνει, αργά και σταθερά, ισότιμη θέση με τη γραμματική στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας και της διδακτικής αντιμετώπισης.
Όμως, οι αποκαλύψεις και τα πορίσματα της σύγχρονης γλωσσικής επιστήμης που μας έδωσαν τη δυνατότητα να κινηθούμε σε βάθος και να αποκτήσουμε πληρέστερη γνώση του λεξιλογικού τομέα, δημιούργησαν, όπως ήταν φυσικό, μια νέα σειρά ερωτημάτων, παιδαγωγικού και διδακτικού κυρίως χαρακτήρα, στα οποία η εφαρμοσμένη γλωσσολογία οφείλει να δώσει τεκμηριωμένες και επαρκείς απαντήσεις, για να καταντήσει με τον τρόπο αυτόν περισσότερο σύγχρονη και πιο αποτελεσματική τη διδακτική παρέμβαση στο γλωσσικό μάθημα.
Προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση κινείται η παρούσα μελέτη με την οποία οι συγγραφείς επιχειρούν να εξετάσουν τα κυριότερα ζητήματα που θέτει, σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, ο διδακτικός χειρισμός του λεξιλογικού τομέα και αναζητούν νέους τρόπους για ουσιαστική ένταξη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπισή του στο πλαίσιο του γλωσσικού μαθήματος.
Η ταχύτατη πρόοδος της γλωσσικής επιστήμης, που συντελέστηκε κυρίως κατά τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, και η συνακόλουθη δημιουργία ποικίλων συναφών διεπιστημονικών γλωσσικών κλάδων, οδήγησαν σταδιακά στην αποκάλυψη της τεράστιας σημασίας και της αξίας του λεξιλογίου το οποίο, πολύ πρόσφατα, άρχισε να προσλαμβάνει, αργά και σταθερά, ισότιμη θέση με τη γραμματική στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας και της διδακτικής αντιμετώπισης.
Όμως, οι αποκαλύψεις και τα πορίσματα της σύγχρονης γλωσσικής επιστήμης που μας έδωσαν τη δυνατότητα να κινηθούμε σε βάθος και να αποκτήσουμε πληρέστερη γνώση του λεξιλογικού τομέα, δημιούργησαν, όπως ήταν φυσικό, μια νέα σειρά ερωτημάτων, παιδαγωγικού και διδακτικού κυρίως χαρακτήρα, στα οποία η εφαρμοσμένη γλωσσολογία οφείλει να δώσει τεκμηριωμένες και επαρκείς απαντήσεις, για να καταντήσει με τον τρόπο αυτόν περισσότερο σύγχρονη και πιο αποτελεσματική τη διδακτική παρέμβαση στο γλωσσικό μάθημα.
Προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση κινείται η παρούσα μελέτη με την οποία οι συγγραφείς επιχειρούν να εξετάσουν τα κυριότερα ζητήματα που θέτει, σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, ο διδακτικός χειρισμός του λεξιλογικού τομέα και αναζητούν νέους τρόπους για ουσιαστική ένταξη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπισή του στο πλαίσιο του γλωσσικού μαθήματος.
ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟBKS.0542820BKS.0542820ΜΗΤΣΗΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝ, ΠΑΡΑΔΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΜΗΤΣΗ ΑΝΤΩΝΙΑΜΗΤΣΗΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝ, ΠΑΡΑΔΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΜΗΤΣΗ ΑΝΤΩΝΙΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΗΤΣΗΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝ, ΠΑΡΑΔΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΜΗΤΣΗ ΑΝΤΩΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-01-1539-0 Συγγραφέας: ΜΗΤΣΗΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝ, ΠΑΡΑΔΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΜΗΤΣΗ ΑΝΤΩΝΙΑ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σειρά: ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Σελίδες: 455 Διαστάσεις: 15Χ22 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2012 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η ταχύτατη πρόοδος της γλωσσικής επιστήμης, που συντελέστηκε κυρίως κατά τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, και η συνακόλουθη δημιουργία ποικίλων συναφών διεπιστημονικών γλωσσικών κλάδων, οδήγησαν σταδιακά στην αποκάλυψη της τεράστιας σημασίας και της αξίας του λεξιλογίου το οποίο, πολύ πρόσφατα, άρχισε να προσλαμβάνει, αργά και σταθερά, ισότιμη θέση με τη γραμματική στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας και της διδακτικής αντιμετώπισης. Όμως, οι αποκαλύψεις και τα πορίσματα της σύγχρονης γλωσσικής επιστήμης που μας έδωσαν τη δυνατότητα να κινηθούμε σε βάθος και να αποκτήσουμε πληρέστερη γνώση του λεξιλογικού τομέα, δημιούργησαν, όπως ήταν φυσικό, μια νέα σειρά ερωτημάτων, παιδαγωγικού και διδακτικού κυρίως χαρακτήρα, στα οποία η εφαρμοσμένη γλωσσολογία οφείλει να δώσει τεκμηριωμένες και επαρκείς απαντήσεις, για να καταντήσει με τον τρόπο αυτόν περισσότερο σύγχρονη και πιο αποτελεσματική τη διδακτική παρέμβαση στο γλωσσικό μάθημα. Προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση κινείται η παρούσα μελέτη με την οποία οι συγγραφείς επιχειρούν να εξετάσουν τα κυριότερα ζητήματα που θέτει, σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, ο διδακτικός χειρισμός του λεξιλογικού τομέα και αναζητούν νέους τρόπους για ουσιαστική ένταξη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπισή του στο πλαίσιο του γλωσσικού μαθήματος. ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση