To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Φιλοσοφία > ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΤΕΙΟ ΑΓΧΙΒΑΣΙΗΝ
 
 
 
   
 
to irakleiteio agxibasiin photo

to irakleiteio agxibasiin photo


ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΤΕΙΟ ΑΓΧΙΒΑΣΙΗΝ

BKS.0358992      
ΚατηγορίαΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.01 €
μόνο15.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-615-331-0
Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ
Σελίδες: 446
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020

ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ

Μέχρι και την αττική τραγωδία, ο «αρχαίος κόσμος» προβάλλεται ως επί το πλείστον στον ορίζοντα των όρων ενός μεγάλου συμπαραδηλωτικού έμμυθου στερεώματος συμμετρικά αντινομιμένου. Στο περιβάλλον αυτού του στερεώματος, το ηρακλείτειο αγχιβασίην συγκεφαλαιώνει μιαν από τις βασικότερες δυναμικές της επιγνωστικής δυνητικότητας ως εαυτογνωσίας και ετερογνωσίας του ανθρώπινου όντος. Υπό την αίρεση αυτής της μετέπειτα απρόσιτης και ξεχασμένης ιδιότητας, το αγχιβασίην ομιλεί την εκ του φαίνειν και του βαίνειν κεκραμένη ισορροπία του έκκοσμου και έγχρονου σύμ.παν.τος κατά το οικειωμένο και εδραιωμένο στην ανθρώπινη αντίληψη «άγχι.». Μέσα στην αντιληπτική επικράτεια του επίκοσμου και επί χρονου «άγχι.». Στην αντιληπτική όσμωση του επίκοσμου και επίχρονου «άγχι.» ό,τι διακυβερνά την μορφή και την μοίρα των όντων είναι το φαίνεσθαι και το γίγνεσθαι της απαρεμφατικής ουσιαστικότητας της όψης (της εικόνας) και της οδού (της κίνησης). Έννοιες όπως το «είναι» και το «μηδέν», συμμετρικά αντινομιμένες επίσης, αποτελούν παράγωγα εννοιακά προϊόντα καίριας σημασίας στην λειτουργία της παραγωγικής αντινομικής αντίληψης και των αλγοριθμικών αρμογών της στην μαθηματική και κυβερνητική επιστήμη. Γνωρίζουμε ότι η μεταφυσικά εκφρασμένη γλώσσα της φιλοσοφίας, στην επικράτεια της μετατραγικής ιστορίας της Εσπερίας, θήτευσε επί μακρόν στην θεμελιώδη αντινόμιση «είναι.μηδέν» που ο Παρμενίδης και η ελεατική σχολή έφεραν στο προσκήνιο της λογικής συγκρότησης της αντιληπτικής λειτουργίας. Αυτό εντούτοις επουδενί σημαίνει ότι το «είναι.μηδέν» δύναται να εκπορθήσει το «φαίνεσθαι.γίγνεσθαι» από την ηγεμονεύουσα σημασιακά αρμογή του με τα πράγματα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΤΕΙΟ ΑΓΧΙΒΑΣΙΗΝ (BKS.0358992)
to irakleiteio agxibasiin photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.01 € μόνο 15.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ISBN: 978-960-615-331-0
Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ
Σελίδες: 446
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020

ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ

Μέχρι και την αττική τραγωδία, ο «αρχαίος κόσμος» προβάλλεται ως επί το πλείστον στον ορίζοντα των όρων ενός μεγάλου συμπαραδηλωτικού έμμυθου στερεώματος συμμετρικά αντινομιμένου. Στο περιβάλλον αυτού του στερεώματος, το ηρακλείτειο αγχιβασίην συγκεφαλαιώνει μιαν από τις βασικότερες δυναμικές της επιγνωστικής δυνητικότητας ως εαυτογνωσίας και ετερογνωσίας του ανθρώπινου όντος. Υπό την αίρεση αυτής της μετέπειτα απρόσιτης και ξεχασμένης ιδιότητας, το αγχιβασίην ομιλεί την εκ του φαίνειν και του βαίνειν κεκραμένη ισορροπία του έκκοσμου και έγχρονου σύμ.παν.τος κατά το οικειωμένο και εδραιωμένο στην ανθρώπινη αντίληψη «άγχι.». Μέσα στην αντιληπτική επικράτεια του επίκοσμου και επί χρονου «άγχι.». Στην αντιληπτική όσμωση του επίκοσμου και επίχρονου «άγχι.» ό, τι διακυβερνά την μορφή και την μοίρα των όντων είναι το φαίνεσθαι και το γίγνεσθαι της απαρεμφατικής ουσιαστικότητας της όψης (της εικόνας) και της οδού (της κίνησης). Έννοιες όπως το «είναι» και το «μηδέν», συμμετρικά αντινομιμένες επίσης, αποτελούν παράγωγα εννοιακά προϊόντα καίριας σημασίας στην λειτουργία της παραγωγικής αντινομικής αντίληψης και των αλγοριθμικών αρμογών της στην μαθηματική και κυβερνητική επιστήμη. Γνωρίζουμε ότι η μεταφυσικά εκφρασμένη γλώσσα της φιλοσοφίας, στην επικράτεια της μετατραγικής ιστορίας της Εσπερίας, θήτευσε επί μακρόν στην θεμελιώδη αντινόμιση «είναι.μηδέν» που ο Παρμενίδης και η ελεατική σχολή έφεραν στο προσκήνιο της λογικής συγκρότησης της αντιληπτικής λειτουργίας. Αυτό εντούτοις επουδενί σημαίνει ότι το «είναι.μηδέν» δύναται να εκπορθήσει το «φαίνεσθαι.γίγνεσθαι» από την ηγεμονεύουσα σημασιακά αρμογή του με τα πράγματα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΤΕΙΟ ΑΓΧΙΒΑΣΙΗΝ BKS.0358992 BKS.0358992 ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-615-331-0 Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ Σελίδες: 446 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020 ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ Μέχρι και την αττική τραγωδία, ο «αρχαίος κόσμος» προβάλλεται ως επί το πλείστον στον ορίζοντα των όρων ενός μεγάλου συμπαραδηλωτικού έμμυθου στερεώματος συμμετρικά αντινομιμένου. Στο περιβάλλον αυτού του στερεώματος, το ηρακλείτειο αγχιβασίην συγκεφαλαιώνει μιαν από τις βασικότερες δυναμικές της επιγνωστικής δυνητικότητας ως εαυτογνωσίας και ετερογνωσίας του ανθρώπινου όντος. Υπό την αίρεση αυτής της μετέπειτα απρόσιτης και ξεχασμένης ιδιότητας, το αγχιβασίην ομιλεί την εκ του φαίνειν και του βαίνειν κεκραμένη ισορροπία του έκκοσμου και έγχρονου σύμ.παν.τος κατά το οικειωμένο και εδραιωμένο στην ανθρώπινη αντίληψη «άγχι.». Μέσα στην αντιληπτική επικράτεια του επίκοσμου και επί χρονου «άγχι.». Στην αντιληπτική όσμωση του επίκοσμου και επίχρονου «άγχι.» ό, τι διακυβερνά την μορφή και την μοίρα των όντων είναι το φαίνεσθαι και το γίγνεσθαι της απαρεμφατικής ουσιαστικότητας της όψης (της εικόνας) και της οδού (της κίνησης). Έννοιες όπως το «είναι» και το «μηδέν», συμμετρικά αντινομιμένες επίσης, αποτελούν παράγωγα εννοιακά προϊόντα καίριας σημασίας στην λειτουργία της παραγωγικής αντινομικής αντίληψης και των αλγοριθμικών αρμογών της στην μαθηματική και κυβερνητική επιστήμη. Γνωρίζουμε ότι η μεταφυσικά εκφρασμένη γλώσσα της φιλοσοφίας, στην επικράτεια της μετατραγικής ιστορίας της Εσπερίας, θήτευσε επί μακρόν στην θεμελιώδη αντινόμιση «είναι.μηδέν» που ο Παρμενίδης και η ελεατική σχολή έφεραν στο προσκήνιο της λογικής συγκρότησης της αντιληπτικής λειτουργίας. Αυτό εντούτοις επουδενί σημαίνει ότι το «είναι.μηδέν» δύναται να εκπορθήσει το «φαίνεσθαι.γίγνεσθαι» από την ηγεμονεύουσα σημασιακά αρμογή του με τα πράγματα.
11.26
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή