ISBN: 960-390-175-Χ Συγγραφέας: ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS Μετάφραση: ΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Σελίδες: 55 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 20 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗ-ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Η κλασική μέθοδος πωλήσεων που στηρίζεται στα «χαρακτηριστικά και στα πλεονεκτήματα» έχει σβήσει. Σήμερα για να πουλήσεις πρέπει να προσθέσεις αξία, να δώσεις προοπτική, και να δείξεις στους πελάτες πώς το προϊόν σου θα ικανοποιήσει γρήγορα και με συνέπεια τις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Φυσικά πρώτα απ' όλα πρέπει να ακούσεις προσεκτικά τους πελάτες σου για να ανακαλύψεις ποιες ακριβώς είναι αυτές οι συγκεκριμένες ανάγκες τους. Το Εγχειρίδιο της Επιτυχημένης Πώλησης περιγράφει ένα δοκιμασμένο στην πράξη πρόγραμμα έξι φάσεων για να ακούτε και να καταλαβαίνετε τι ακριβώς έχουν να πουν οι πελάτες σας και να πουλάτε λύσεις αντί μόνο προϊόντα. Η θρυλική εκπαιδεύτρια και συγγραφέας Linda Richardson παρουσιάζει 20 συγκλονιστικά μαθήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να: Μάθετε από τους πελάτες σαςΑναπτύξετε μια στρατηγική για υποβολή ερωτήσεων Διεισδύσετε στην πηγή των αναγκών Ακούσετε προσεκτικά το νόημα των ερωτήσεωνΕντοπίσετε λύσεις Χρησιμοποιήσετε τις αντιρρήσεις για να κερδίζετε λογαριασμούςΑποφεύγετε τις τακτικές του κλεισίματοςΑξιοποιείτε τους πόρους σαςΔημιουργείτε δικούς σας διάλογους Η πώληση ποτέ άλλοτε δεν ήταν πιο δύσκολη από ό,τι σήμερα. Οι έμπειροι σε θέματα Διαδικτύου πελάτες γνωρίζουν ήδη ποιο είναι το προϊόν σας. Εκείνο που θέλουν να γνωρίζουν είναι το τι μπορεί να κάνει γι' αυτούς. Το Εγχειρίδιο της Επιτυχημένης Πώλησης θα σας δείξει πώς να πουλάτε στους πελάτες του σήμερα όχι με αυτά που τους λέτε, αλλά με το πόσο καλά ακούτε αυτά που έχουν εκείνοι να πουν, και με το να χωροθετήσετε πειστικά την αξία που φέρνετε για να ικανοποιήσετε τις προσωπικές και τις επιχειρηματικές ανάγκες τους.
|