To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
 
 
 
   
 
to egxeiridio tis epityximenis polisis photo

to egxeiridio tis epityximenis polisis photo


ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

BKS.0674194      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-390-175-Χ
Συγγραφέας: ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Μετάφραση: ΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Σελίδες: 55
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

20 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗ-ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ


Η κλασική μέθοδος πωλήσεων που στηρίζεται στα «χαρακτηριστικά και στα πλεονεκτήματα» έχει σβήσει. Σήμερα για να πουλήσεις πρέπει να προσθέσεις αξία, να δώσεις προοπτική, και να δείξεις στους πελάτες πώς το προϊόν σου θα ικανοποιήσει γρήγορα και με συνέπεια τις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Φυσικά πρώτα απ' όλα πρέπει να ακούσεις προσεκτικά τους πελάτες σου για να ανακαλύψεις ποιες ακριβώς είναι αυτές οι συγκεκριμένες ανάγκες τους. Το Εγχειρίδιο της Επιτυχημένης Πώλησης περιγράφει ένα δοκιμασμένο στην πράξη πρόγραμμα έξι φάσεων για να ακούτε και να καταλαβαίνετε τι ακριβώς έχουν να πουν οι πελάτες σας και να πουλάτε λύσεις αντί μόνο προϊόντα. Η θρυλική εκπαιδεύτρια και συγγραφέας Linda Richardson παρουσιάζει 20 συγκλονιστικά μαθήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να:

  • Μάθετε από τους πελάτες σας
  • Αναπτύξετε μια στρατηγική για υποβολή ερωτήσεων
  • Διεισδύσετε στην πηγή των αναγκών
  • Ακούσετε προσεκτικά το νόημα των ερωτήσεων
  • Εντοπίσετε λύσεις
  • Χρησιμοποιήσετε τις αντιρρήσεις για να κερδίζετε λογαριασμούς
  • Αποφεύγετε τις τακτικές του κλεισίματος
  • Αξιοποιείτε τους πόρους σας
  • Δημιουργείτε δικούς σας διάλογους

    Η πώληση ποτέ άλλοτε δεν ήταν πιο δύσκολη από ό,τι σήμερα. Οι έμπειροι σε θέματα Διαδικτύου πελάτες γνωρίζουν ήδη ποιο είναι το προϊόν σας. Εκείνο που θέλουν να γνωρίζουν είναι το τι μπορεί να κάνει γι' αυτούς. Το Εγχειρίδιο της Επιτυχημένης Πώλησης θα σας δείξει πώς να πουλάτε στους πελάτες του σήμερα όχι με αυτά που τους λέτε, αλλά με το πόσο καλά ακούτε αυτά που έχουν εκείνοι να πουν, και με το να χωροθετήσετε πειστικά την αξία που φέρνετε για να ικανοποιήσετε τις προσωπικές και τις επιχειρηματικές ανάγκες τους.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (BKS.0674194)
    to egxeiridio tis epityximenis polisis photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 960-390-175-Χ
    Συγγραφέας: ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ
    Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
    Μετάφραση: ΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
    Σελίδες: 55
    Διαστάσεις: 17x24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

    20 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗ-ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ


    Η κλασική μέθοδος πωλήσεων που στηρίζεται στα «χαρακτηριστικά και στα πλεονεκτήματα» έχει σβήσει. Σήμερα για να πουλήσεις πρέπει να προσθέσεις αξία, να δώσεις προοπτική, και να δείξεις στους πελάτες πώς το προϊόν σου θα ικανοποιήσει γρήγορα και με συνέπεια τις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Φυσικά πρώτα απ' όλα πρέπει να ακούσεις προσεκτικά τους πελάτες σου για να ανακαλύψεις ποιες ακριβώς είναι αυτές οι συγκεκριμένες ανάγκες τους. Το Εγχειρίδιο της Επιτυχημένης Πώλησης περιγράφει ένα δοκιμασμένο στην πράξη πρόγραμμα έξι φάσεων για να ακούτε και να καταλαβαίνετε τι ακριβώς έχουν να πουν οι πελάτες σας και να πουλάτε λύσεις αντί μόνο προϊόντα. Η θρυλική εκπαιδεύτρια και συγγραφέας Linda Richardson παρουσιάζει 20 συγκλονιστικά μαθήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να:


    • Μάθετε από τους πελάτες σας
    • Αναπτύξετε μια στρατηγική για υποβολή ερωτήσεων
    • Διεισδύσετε στην πηγή των αναγκών
    • Ακούσετε προσεκτικά το νόημα των ερωτήσεων
    • Εντοπίσετε λύσεις
    • Χρησιμοποιήσετε τις αντιρρήσεις για να κερδίζετε λογαριασμούς
    • Αποφεύγετε τις τακτικές του κλεισίματος
    • Αξιοποιείτε τους πόρους σας
    • Δημιουργείτε δικούς σας διάλογους

    Η πώληση ποτέ άλλοτε δεν ήταν πιο δύσκολη από ό, τι σήμερα. Οι έμπειροι σε θέματα Διαδικτύου πελάτες γνωρίζουν ήδη ποιο είναι το προϊόν σας. Εκείνο που θέλουν να γνωρίζουν είναι το τι μπορεί να κάνει γι' αυτούς. Το Εγχειρίδιο της Επιτυχημένης Πώλησης θα σας δείξει πώς να πουλάτε στους πελάτες του σήμερα όχι με αυτά που τους λέτε, αλλά με το πόσο καλά ακούτε αυτά που έχουν εκείνοι να πουν, και με το να χωροθετήσετε πειστικά την αξία που φέρνετε για να ικανοποιήσετε τις προσωπικές και τις επιχειρηματικές ανάγκες τους.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ BKS.0674194 BKS.0674194 ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-390-175-Χ Συγγραφέας: ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ ΛΙΝΤΑ Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS Μετάφραση: ΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Σελίδες: 55 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 20 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗ-ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Η κλασική μέθοδος πωλήσεων που στηρίζεται στα «χαρακτηριστικά και στα πλεονεκτήματα» έχει σβήσει. Σήμερα για να πουλήσεις πρέπει να προσθέσεις αξία, να δώσεις προοπτική, και να δείξεις στους πελάτες πώς το προϊόν σου θα ικανοποιήσει γρήγορα και με συνέπεια τις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Φυσικά πρώτα απ' όλα πρέπει να ακούσεις προσεκτικά τους πελάτες σου για να ανακαλύψεις ποιες ακριβώς είναι αυτές οι συγκεκριμένες ανάγκες τους. Το Εγχειρίδιο της Επιτυχημένης Πώλησης περιγράφει ένα δοκιμασμένο στην πράξη πρόγραμμα έξι φάσεων για να ακούτε και να καταλαβαίνετε τι ακριβώς έχουν να πουν οι πελάτες σας και να πουλάτε λύσεις αντί μόνο προϊόντα. Η θρυλική εκπαιδεύτρια και συγγραφέας Linda Richardson παρουσιάζει 20 συγκλονιστικά μαθήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να: • Μάθετε από τους πελάτες σας• Αναπτύξετε μια στρατηγική για υποβολή ερωτήσεων • Διεισδύσετε στην πηγή των αναγκών • Ακούσετε προσεκτικά το νόημα των ερωτήσεων• Εντοπίσετε λύσεις • Χρησιμοποιήσετε τις αντιρρήσεις για να κερδίζετε λογαριασμούς• Αποφεύγετε τις τακτικές του κλεισίματος• Αξιοποιείτε τους πόρους σας• Δημιουργείτε δικούς σας διάλογους Η πώληση ποτέ άλλοτε δεν ήταν πιο δύσκολη από ό, τι σήμερα. Οι έμπειροι σε θέματα Διαδικτύου πελάτες γνωρίζουν ήδη ποιο είναι το προϊόν σας. Εκείνο που θέλουν να γνωρίζουν είναι το τι μπορεί να κάνει γι' αυτούς. Το Εγχειρίδιο της Επιτυχημένης Πώλησης θα σας δείξει πώς να πουλάτε στους πελάτες του σήμερα όχι με αυτά που τους λέτε, αλλά με το πόσο καλά ακούτε αυτά που έχουν εκείνοι να πουν, και με το να χωροθετήσετε πειστικά την αξία που φέρνετε για να ικανοποιήσετε τις προσωπικές και τις επιχειρηματικές ανάγκες τους.
    0
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή