Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
 
 
 
   
 
texnologies pliroforias kai epikoinonion kai didaktiki methodologia photo
texnologies pliroforias kai epikoinonion kai didaktiki methodologia photo


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

BKS.0158025          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από14.90 €
μόνο13.41 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5105-67-9
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ
Σελίδες: 136
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014

Στο παρόν πόνημα μελετάται η δυναμική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδακτική διαδικασία. Κύρια επισήμανση αποτελεί ότι οι ΤΠΕ σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτελέσουν αυτοσκοπό της διδασκαλίας και κατ ? επέκταση αναγκαίο διδακτικό δεδομένο στη διδασκαλία. Αντίθετα, μπορούν να λειτουργήσουν ως ένα χρήσιμο διδακτικό και, κυρίως, ως ένα δυναμικό και πολύ-λειτουργικό εποπτικό μέσο διδασκαλίας, το οποίο μπορεί να συμβάλει εποικοδομητικά στην αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας, ελκύοντας τους μαθητές και διατηρώντας ενεργό το ενδιαφέρον τους στη διδακτική διαδικασία. Ως απόρροια των ανωτέρω αποσαφηνίζεται ότι ο προσδιορισμός του πονήματος είναι ερωτηματικός, με συχνά τα «γιατί» και τα «πώς», αλλά και το «από πού;» και «για πού;».

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι ο τρόπος αξιοποίησής των ΤΠΕ, αλλά και η τελική αποτελεσματικότητά τους εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τον εκπαιδευτικό, ο οποίος αφενός θα κάνει τις ανάλογες διδακτικές επιλογές των ΤΠΕ και, αφετέρου θα επιχειρήσει την αντίστοιχη προσαρμογή και λειτουργική τους ένταξη στο πλαίσιο της διδακτικής διαδικασίας.

Η όλη προσέγγιση στο παρόν πόνημα γίνεται από την πλευρά και την επιστημονική οπτική της Παιδαγωγικής και της Διδακτικής. Για την επιλογή αυτή, πέραν όποιας άλλης αντίληψης, λειτουργεί ως ισχυρό δεδομένο το γεγονός ότι το φαινόμενο της εξέλιξης και της ευρείας διάδοσης των ΤΠΕ δεν αποτελεί μόνο ένα τεχνικό ζήτημα- και ίσως αυτό να είναι μόνο μία επιμέρους παράμετρος- αλλά είναι εξόχως κοινωνικό ζήτημα. Ως εκ τούτου, αποφασίζοντας ο εκπαιδευτικός να τις αξιοποιήσει πρέπει να είναι ανάλογα εκπαιδευμένος και προετοιμασμένος, τόσο σε επίπεδο χειρισμού όσο και νοητικής και ηθικής διαχείρισης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ (BKS.0158025)
texnologies pliroforias kai epikoinonion kai didaktiki methodologia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
14.90 € -10% = 13.41
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-5105-67-9
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ
Σελίδες: 136
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014

Στο παρόν πόνημα μελετάται η δυναμική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδακτική διαδικασία. Κύρια επισήμανση αποτελεί ότι οι ΤΠΕ σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτελέσουν αυτοσκοπό της διδασκαλίας και κατ ? επέκταση αναγκαίο διδακτικό δεδομένο στη διδασκαλία. Αντίθετα, μπορούν να λειτουργήσουν ως ένα χρήσιμο διδακτικό και, κυρίως, ως ένα δυναμικό και πολύ-λειτουργικό εποπτικό μέσο διδασκαλίας, το οποίο μπορεί να συμβάλει εποικοδομητικά στην αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας, ελκύοντας τους μαθητές και διατηρώντας ενεργό το ενδιαφέρον τους στη διδακτική διαδικασία. Ως απόρροια των ανωτέρω αποσαφηνίζεται ότι ο προσδιορισμός του πονήματος είναι ερωτηματικός, με συχνά τα «γιατί» και τα «πώς», αλλά και το «από πού;» και «για πού;».

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι ο τρόπος αξιοποίησής των ΤΠΕ, αλλά και η τελική αποτελεσματικότητά τους εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τον εκπαιδευτικό, ο οποίος αφενός θα κάνει τις ανάλογες διδακτικές επιλογές των ΤΠΕ και, αφετέρου θα επιχειρήσει την αντίστοιχη προσαρμογή και λειτουργική τους ένταξη στο πλαίσιο της διδακτικής διαδικασίας.

Η όλη προσέγγιση στο παρόν πόνημα γίνεται από την πλευρά και την επιστημονική οπτική της Παιδαγωγικής και της Διδακτικής. Για την επιλογή αυτή, πέραν όποιας άλλης αντίληψης, λειτουργεί ως ισχυρό δεδομένο το γεγονός ότι το φαινόμενο της εξέλιξης και της ευρείας διάδοσης των ΤΠΕ δεν αποτελεί μόνο ένα τεχνικό ζήτημα- και ίσως αυτό να είναι μόνο μία επιμέρους παράμετρος- αλλά είναι εξόχως κοινωνικό ζήτημα. Ως εκ τούτου, αποφασίζοντας ο εκπαιδευτικός να τις αξιοποιήσει πρέπει να είναι ανάλογα εκπαιδευμένος και προετοιμασμένος, τόσο σε επίπεδο χειρισμού όσο και νοητικής και ηθικής διαχείρισης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ BKS.0158025 ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
12.07 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials