Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων.Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψεως των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ενώ στο δεύτερο μέρος εξετάζονται διεξοδικά οι στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση και το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούντα διεθνώς. Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου παρατίθεται μια εφαρμογή του συστήματος σε μια συγκεκριμένη μελέτη μικρομεσαίας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης.
Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων.Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψεως των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ενώ στο δεύτερο μέρος εξετάζονται διεξοδικά οι στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση και το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούντα διεθνώς. Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου παρατίθεται μια εφαρμογή του συστήματος σε μια συγκεκριμένη μελέτη μικρομεσαίας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚBKS.0673026BKS.0673026ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΑΝΑΒΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΑΝΑΒΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΑΝΑΒΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-96-89407-3-4 Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΑΝΑΒΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 528 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2010 ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων.Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψεως των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ενώ στο δεύτερο μέρος εξετάζονται διεξοδικά οι στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση και το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούντα διεθνώς. Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου παρατίθεται μια εφαρμογή του συστήματος σε μια συγκεκριμένη μελέτη μικρομεσαίας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης. ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση