To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
 
 
 
   
 
sygxrones diastaseis toy didaktikoy ergoy kai roloy toy ekpaideytikoy photo

sygxrones diastaseis toy didaktikoy ergoy kai roloy toy ekpaideytikoy photo


ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

BKS.0431324      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.31.00 €
μόνο27.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-467-063-5
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σελίδες: 360
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010

ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Βασικό ζητούμενο του παρόντος βιβλίου αποτελεί ο γενικότερος προβληματισμός σχετικά με το πώς διαμορφώνεται ο σύγχρονος διδακτικός ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό και επιστημονικό περιβάλλον, όπου η γνώση διαφοροποιείται και επαναπροσδιορίζεται σε τέτοιο βαθμό, που ο σύγχρονος άνθρωπος για να την προσεγγίσει έχει ανάγκη την ύπαρξη πολυεπίπεδης και πολύπλευρης αντίληψης.

Στη διαγραφόμενη αυτή κατάσταση απαιτείται από το σύγχρονο εκπαιδευτικό να απεκδυθεί το ρόλο του "μεταδότη", "αναμεταδότη" ή "μεταβιβαστή" μιας κοινωνικά αποδεκτής "επίσημης" και άνωθεν επιβαλλόμενης "βασικής γνώσης" και εξελικτικά να αναλάβει το ρόλο του ενεργητικού συμμέτοχου, στην προώθηση του παιδαγωγούμενου προς την απόκτηση της ικανότητας αναζήτησης και ανακάλυψης της γνώσης. Μιας γνώσης απαιτούμενης και αναγκαίας για την επίλυση ρεαλιστικών και ουσιαστικών προβλημάτων της καθημερινής ζωής του παιδαγωγούμενου.

Στη βάση αυτή το παρόν βιβλίο δεν στοχεύει στην παροχή διδακτικών δυνατοτήτων, αλλά στον ευρύτερο προβληματισμό προς το "διδακτικώς πράττειν" του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Ως εκ τούτου, ο στόχος της συγγραφής του παρόντος βιβλίου δεν είναι "υλιστικού" προσανατολισμού, αλλά "πνευματικής" αναζήτησης. Ταυτόχρονα, ο εκπαιδευτικός δεν αντιμετωπίζεται ως ο μοναδικός παράγοντας ή ως ο μόνος υπεύθυνος για την αντιμετώπιση ή επίλυση όλων των σύγχρονων κοινωνικών και εκπαιδευτικών απαιτήσεων, αλλά θεωρείται ως μια δυναμική συνιστώσα, η οποία μπορεί να συμβάλει εποικοδομητικά προς την κατεύθυνση αυτή.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ (BKS.0431324)
sygxrones diastaseis toy didaktikoy ergoy kai roloy toy ekpaideytikoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 31.00 € μόνο 27.90
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-467-063-5
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σελίδες: 360
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010

ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Βασικό ζητούμενο του παρόντος βιβλίου αποτελεί ο γενικότερος προβληματισμός σχετικά με το πώς διαμορφώνεται ο σύγχρονος διδακτικός ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό και επιστημονικό περιβάλλον, όπου η γνώση διαφοροποιείται και επαναπροσδιορίζεται σε τέτοιο βαθμό, που ο σύγχρονος άνθρωπος για να την προσεγγίσει έχει ανάγκη την ύπαρξη πολυεπίπεδης και πολύπλευρης αντίληψης.

Στη διαγραφόμενη αυτή κατάσταση απαιτείται από το σύγχρονο εκπαιδευτικό να απεκδυθεί το ρόλο του "μεταδότη", "αναμεταδότη" ή "μεταβιβαστή" μιας κοινωνικά αποδεκτής "επίσημης" και άνωθεν επιβαλλόμενης "βασικής γνώσης" και εξελικτικά να αναλάβει το ρόλο του ενεργητικού συμμέτοχου, στην προώθηση του παιδαγωγούμενου προς την απόκτηση της ικανότητας αναζήτησης και ανακάλυψης της γνώσης. Μιας γνώσης απαιτούμενης και αναγκαίας για την επίλυση ρεαλιστικών και ουσιαστικών προβλημάτων της καθημερινής ζωής του παιδαγωγούμενου.

Στη βάση αυτή το παρόν βιβλίο δεν στοχεύει στην παροχή διδακτικών δυνατοτήτων, αλλά στον ευρύτερο προβληματισμό προς το "διδακτικώς πράττειν" του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Ως εκ τούτου, ο στόχος της συγγραφής του παρόντος βιβλίου δεν είναι "υλιστικού" προσανατολισμού, αλλά "πνευματικής" αναζήτησης. Ταυτόχρονα, ο εκπαιδευτικός δεν αντιμετωπίζεται ως ο μοναδικός παράγοντας ή ως ο μόνος υπεύθυνος για την αντιμετώπιση ή επίλυση όλων των σύγχρονων κοινωνικών και εκπαιδευτικών απαιτήσεων, αλλά θεωρείται ως μια δυναμική συνιστώσα, η οποία μπορεί να συμβάλει εποικοδομητικά προς την κατεύθυνση αυτή.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ BKS.0431324 BKS.0431324 ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-467-063-5 Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ Σελίδες: 360 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010 ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ Βασικό ζητούμενο του παρόντος βιβλίου αποτελεί ο γενικότερος προβληματισμός σχετικά με το πώς διαμορφώνεται ο σύγχρονος διδακτικός ρόλος του εκπαιδευτικού σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό και επιστημονικό περιβάλλον, όπου η γνώση διαφοροποιείται και επαναπροσδιορίζεται σε τέτοιο βαθμό, που ο σύγχρονος άνθρωπος για να την προσεγγίσει έχει ανάγκη την ύπαρξη πολυεπίπεδης και πολύπλευρης αντίληψης. Στη διαγραφόμενη αυτή κατάσταση απαιτείται από το σύγχρονο εκπαιδευτικό να απεκδυθεί το ρόλο του "μεταδότη", "αναμεταδότη" ή "μεταβιβαστή" μιας κοινωνικά αποδεκτής "επίσημης" και άνωθεν επιβαλλόμενης "βασικής γνώσης" και εξελικτικά να αναλάβει το ρόλο του ενεργητικού συμμέτοχου, στην προώθηση του παιδαγωγούμενου προς την απόκτηση της ικανότητας αναζήτησης και ανακάλυψης της γνώσης. Μιας γνώσης απαιτούμενης και αναγκαίας για την επίλυση ρεαλιστικών και ουσιαστικών προβλημάτων της καθημερινής ζωής του παιδαγωγούμενου. Στη βάση αυτή το παρόν βιβλίο δεν στοχεύει στην παροχή διδακτικών δυνατοτήτων, αλλά στον ευρύτερο προβληματισμό προς το "διδακτικώς πράττειν" του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Ως εκ τούτου, ο στόχος της συγγραφής του παρόντος βιβλίου δεν είναι "υλιστικού" προσανατολισμού, αλλά "πνευματικής" αναζήτησης. Ταυτόχρονα, ο εκπαιδευτικός δεν αντιμετωπίζεται ως ο μοναδικός παράγοντας ή ως ο μόνος υπεύθυνος για την αντιμετώπιση ή επίλυση όλων των σύγχρονων κοινωνικών και εκπαιδευτικών απαιτήσεων, αλλά θεωρείται ως μια δυναμική συνιστώσα, η οποία μπορεί να συμβάλει εποικοδομητικά προς την κατεύθυνση αυτή.
25.11
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή