Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΣΧΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
 
 
 
   
 
sxesi sxoleioy oikogeneias kai anaptyxi toy paidioy photo

sxesi sxoleioy oikogeneias kai anaptyxi toy paidioy photo


ΣΧΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

BKS.0071031          
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από20.01 €
μόνο18.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-954-178-7
Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 240
Διαστάσεις: 15Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

"Θεωρητικά, γονείς και δάσκαλοι έχουν πολλά κοινά, αφού και οι δυο προσπαθούν για το καλώς νοούμενο συμφέρον του παιδιού. Όμως, στην πραγματικότητα γονείς και δάσκαλοι ζουν σε συνθήκες αμοιβαίας δυσπιστίας και εχθρότητας. Θέλουν και οι δυο το καλό του παιδιού, αλλά είναι τόσο διαφορετική η έννοια του καλού που ο καθένας τους έχει στο μυαλό του, που η σύγκρουση τους είναι αναπόφευκτη. Οι γονείς και οι δάσκαλοι είναι φυσικοί εχθροί (natural enemies) που ο καθένας προσπαθεί να φέρει σε αμηχανία τον άλλο" (Waller, 1932).

Σήμερα, 80 χρόνια μετά, πόσο ισχύουν τα λόγια του πιο πάνω συγγραφέα; Η ύπαρξη του παιδιού, που "ανήκει" κατά κάποιο τρόπο και στους δύο, υποχρεώνει τους δασκάλους και τους γονείς να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όμως, εκτός και αν καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια, αυτή η επαφή θα καταλήξει σε προστριβή μεταξύ των δύο μερών. Από τη μια πλευρά, οι δάσκαλοι ανησυχούν για πιθανή απειλή της επαγγελματικής τους αρμοδιότητας και εξειδίκευσης σε εκπαιδευτικά θέματα.

Έτσι, κρατούν αποστάσεις ασφαλείας όταν επικοινωνούν με τους γονείς. Οι γονείς, από την άλλη πλευρά, είναι πολύ λιγότερο μονολιθικοί στην αντίδραση τους. Ανάλογα με την κοινωνικο-οικονομική τους κατάσταση, κάποιοι απ' αυτούς, οι λιγότερο μορφωμένοι, πιθανόν να νιώθουν αδύναμοι και φοβισμένοι μπροστά στους "διανοούμενους" και πολιτισμικά ανώτερους δασκάλους των παιδιών τους. Κάποιοι άλλοι γονείς, όμως, πιθανόν να υποτιμούν τους εκπαιδευτικούς όχι μόνο επειδή οι ίδιοι είναι πιο εύποροι, έχουν πιο καλοπληρωμένα επαγγέλματα και υψηλότερη κοινωνική εκτίμηση, αλλά και επειδή ίσως έχουν υψηλότερα ακαδημαϊκά προσόντα από εκείνους. Οι μέρες που ο δάσκαλος ήταν το πιο μορφωμένο και το πιο σεβάσμιο άτομο της κοινότητας (εκτός από τον ιερέα) έχουν περάσει!

Το βιβλίο αυτό έχει στόχο να παρουσιάσει τις σύγχρονες αντιλήψεις και τα ερευνητικά δεδομένα που αφορούν την επίδραση που ασκούν πάνω στο αναπτυσσόμενο άτομο, η οικογένεια και το σχολείο, αλλά κυρίως η σχέση που τα δυο αυτά βασικά μικροσυστήματα διατηρούν μεταξύ τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΣΧΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (BKS.0071031)
sxesi sxoleioy oikogeneias kai anaptyxi toy paidioy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
20.01 € -10% = 18.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-954-178-7
Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 240
Διαστάσεις: 15Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

"Θεωρητικά, γονείς και δάσκαλοι έχουν πολλά κοινά, αφού και οι δυο προσπαθούν για το καλώς νοούμενο συμφέρον του παιδιού. Όμως, στην πραγματικότητα γονείς και δάσκαλοι ζουν σε συνθήκες αμοιβαίας δυσπιστίας και εχθρότητας. Θέλουν και οι δυο το καλό του παιδιού, αλλά είναι τόσο διαφορετική η έννοια του καλού που ο καθένας τους έχει στο μυαλό του, που η σύγκρουση τους είναι αναπόφευκτη. Οι γονείς και οι δάσκαλοι είναι φυσικοί εχθροί (natural enemies) που ο καθένας προσπαθεί να φέρει σε αμηχανία τον άλλο" (Waller, 1932).

Σήμερα, 80 χρόνια μετά, πόσο ισχύουν τα λόγια του πιο πάνω συγγραφέα; Η ύπαρξη του παιδιού, που "ανήκει" κατά κάποιο τρόπο και στους δύο, υποχρεώνει τους δασκάλους και τους γονείς να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όμως, εκτός και αν καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια, αυτή η επαφή θα καταλήξει σε προστριβή μεταξύ των δύο μερών. Από τη μια πλευρά, οι δάσκαλοι ανησυχούν για πιθανή απειλή της επαγγελματικής τους αρμοδιότητας και εξειδίκευσης σε εκπαιδευτικά θέματα.

Έτσι, κρατούν αποστάσεις ασφαλείας όταν επικοινωνούν με τους γονείς. Οι γονείς, από την άλλη πλευρά, είναι πολύ λιγότερο μονολιθικοί στην αντίδραση τους. Ανάλογα με την κοινωνικο-οικονομική τους κατάσταση, κάποιοι απ' αυτούς, οι λιγότερο μορφωμένοι, πιθανόν να νιώθουν αδύναμοι και φοβισμένοι μπροστά στους "διανοούμενους" και πολιτισμικά ανώτερους δασκάλους των παιδιών τους. Κάποιοι άλλοι γονείς, όμως, πιθανόν να υποτιμούν τους εκπαιδευτικούς όχι μόνο επειδή οι ίδιοι είναι πιο εύποροι, έχουν πιο καλοπληρωμένα επαγγέλματα και υψηλότερη κοινωνική εκτίμηση, αλλά και επειδή ίσως έχουν υψηλότερα ακαδημαϊκά προσόντα από εκείνους. Οι μέρες που ο δάσκαλος ήταν το πιο μορφωμένο και το πιο σεβάσμιο άτομο της κοινότητας (εκτός από τον ιερέα) έχουν περάσει!

Το βιβλίο αυτό έχει στόχο να παρουσιάσει τις σύγχρονες αντιλήψεις και τα ερευνητικά δεδομένα που αφορούν την επίδραση που ασκούν πάνω στο αναπτυσσόμενο άτομο, η οικογένεια και το σχολείο, αλλά κυρίως η σχέση που τα δυο αυτά βασικά μικροσυστήματα διατηρούν μεταξύ τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΧΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ BKS.0071031 ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
16.21 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials