Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΣΧΕΣΗ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ-ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
sxesi markas katanaloti xanagrafontas to marketingk photo
sxesi markas katanaloti xanagrafontas to marketingk photo


ΣΧΕΣΗ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ-ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0151231          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΤΙΔΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από36.13 €
μόνο32.52 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-89770-0-6
Συγγραφέας: ΠΑΝΤΙΔΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Σελίδες: 508
Διαστάσεις: 24x17
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007

Η πολυπλοκότητα της επικοινωνίας της μάρκας είναι ένα από τα πιο δύσκολα στοιχεία του μάρκετινγκ. Η συνεχής εξέλιξη του καταναλωτή μας οδηγεί στη δημιουργία νέων μηνυμάτων, μεθόδων και πρακτικών. Το βιβλίο αυτό μας προσφέρει εμπειρίες από πολλά τμήματα και marketers για το πως αντέδρασαν και επικοινώνησαν στην πράξη. H ολοκλήρωση της αφήγησης μέσω των γεγονότων και των προμηθευτών καθιστά το βιβλίο ιδιαίτερα πληροφοριακό και ισχυρό.
Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Γενικός Διευθυντής ΑΒ Βασιλόπουλος

Το βιβλίο αυτό προσφέρει πρόσβαση σε πρακτικές επιλεγμένες από μερικές από τις καλύτερες εταιρίες στον κόσμο, εύκολα εφαρμόσιμες λόγω της υψηλής τους ανάλυσης.
Πέτρος Καλκάνης, Managing Director, Johnson & Johnson Hellas


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΧΕΣΗ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ-ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0151231)
sxesi markas katanaloti xanagrafontas to marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
36.13 € -10% = 32.52
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-89770-0-6
Συγγραφέας: ΠΑΝΤΙΔΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Σελίδες: 508
Διαστάσεις: 24x17
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007

Η πολυπλοκότητα της επικοινωνίας της μάρκας είναι ένα από τα πιο δύσκολα στοιχεία του μάρκετινγκ. Η συνεχής εξέλιξη του καταναλωτή μας οδηγεί στη δημιουργία νέων μηνυμάτων, μεθόδων και πρακτικών. Το βιβλίο αυτό μας προσφέρει εμπειρίες από πολλά τμήματα και marketers για το πως αντέδρασαν και επικοινώνησαν στην πράξη. H ολοκλήρωση της αφήγησης μέσω των γεγονότων και των προμηθευτών καθιστά το βιβλίο ιδιαίτερα πληροφοριακό και ισχυρό.
Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Γενικός Διευθυντής ΑΒ Βασιλόπουλος

Το βιβλίο αυτό προσφέρει πρόσβαση σε πρακτικές επιλεγμένες από μερικές από τις καλύτερες εταιρίες στον κόσμο, εύκολα εφαρμόσιμες λόγω της υψηλής τους ανάλυσης.
Πέτρος Καλκάνης, Managing Director, Johnson & Johnson Hellas

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΧΕΣΗ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ-ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0151231 ΠΑΝΤΙΔΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΤΙΔΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
29.27 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials