Το βιβλίο "Σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων, 7η έκδοση" αποτελεί ένα πλήρες μεθοδολογικό εργαλείο για φοιτητές, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Επιχειρώντας να διατηρήσουν την ισορροπία ανάμεσα στη θεωρητική και την πρακτική προσέγγιση, οι συγγραφείς παρέχουν έναν ολοκληρωμένο οδηγό στους αναγνώστες, πλούσιο σε μεθόδους σχεδίασης και περιπτώσεις εφαρμογής που συνδυάζει τον σχεδιασμό, την παραγωγή, αλλά και τις προοπτικές του μάρκετινγκ, σε μια ενιαία προσέγγιση για την ανάπτυξη προϊόντων. Επιπλέον, στο βιβλίο διερευνώνται σύγχρονες μέθοδοι ανάπτυξης και αξιολόγησης, οι οποίες διασφαλίζουν ότι τα σχεδιασμένα προϊόντα ανταποκρίνονται τόσο στις προσδοκίες των χρηστών όσο και στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.
Η 7η έκδοση του βιβλίου είναι εμπλουτισμένη με ενημερωμένα παραδείγματα και δεδομένα αντλημένα από την πραγματικότητα της βιομηχανικής πρακτικής και παρουσιάζει επικαιροποιημένα στοιχεία σύγχρονων ερευνών και καινοτομιών. Τέλος, εξετάζονται ποικίλες μελέτες περίπτωσης προσδίδοντας στο βιβλίο επιπλέον ενδιαφέρον, δεδομένου ότι καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα προϊόντων.
Το βιβλίο "Σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων, 7η έκδοση" αποτελεί ένα πλήρες μεθοδολογικό εργαλείο για φοιτητές, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Επιχειρώντας να διατηρήσουν την ισορροπία ανάμεσα στη θεωρητική και την πρακτική προσέγγιση, οι συγγραφείς παρέχουν έναν ολοκληρωμένο οδηγό στους αναγνώστες, πλούσιο σε μεθόδους σχεδίασης και περιπτώσεις εφαρμογής που συνδυάζει τον σχεδιασμό, την παραγωγή, αλλά και τις προοπτικές του μάρκετινγκ, σε μια ενιαία προσέγγιση για την ανάπτυξη προϊόντων. Επιπλέον, στο βιβλίο διερευνώνται σύγχρονες μέθοδοι ανάπτυξης και αξιολόγησης, οι οποίες διασφαλίζουν ότι τα σχεδιασμένα προϊόντα ανταποκρίνονται τόσο στις προσδοκίες των χρηστών όσο και στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.
Η 7η έκδοση του βιβλίου είναι εμπλουτισμένη με ενημερωμένα παραδείγματα και δεδομένα αντλημένα από την πραγματικότητα της βιομηχανικής πρακτικής και παρουσιάζει επικαιροποιημένα στοιχεία σύγχρονων ερευνών και καινοτομιών. Τέλος, εξετάζονται ποικίλες μελέτες περίπτωσης προσδίδοντας στο βιβλίο επιπλέον ενδιαφέρον, δεδομένου ότι καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα προϊόντων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝBKS.0481413BKS.0481413ULRICH KARL, EPPINGER STEVEN, YANG MARIAULRICH KARL, EPPINGER STEVEN, YANG MARIAMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ULRICH KARL, EPPINGER STEVEN, YANG MARIA στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-221-018-5 Συγγραφέας: ULRICH KARL, EPPINGER STEVEN, YANG MARIA Εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΟΛΑΣ Σελίδες: 408 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2023 Το βιβλίο "Σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων, 7η έκδοση" αποτελεί ένα πλήρες μεθοδολογικό εργαλείο για φοιτητές, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Επιχειρώντας να διατηρήσουν την ισορροπία ανάμεσα στη θεωρητική και την πρακτική προσέγγιση, οι συγγραφείς παρέχουν έναν ολοκληρωμένο οδηγό στους αναγνώστες, πλούσιο σε μεθόδους σχεδίασης και περιπτώσεις εφαρμογής που συνδυάζει τον σχεδιασμό, την παραγωγή, αλλά και τις προοπτικές του μάρκετινγκ, σε μια ενιαία προσέγγιση για την ανάπτυξη προϊόντων. Επιπλέον, στο βιβλίο διερευνώνται σύγχρονες μέθοδοι ανάπτυξης και αξιολόγησης, οι οποίες διασφαλίζουν ότι τα σχεδιασμένα προϊόντα ανταποκρίνονται τόσο στις προσδοκίες των χρηστών όσο και στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς. Η 7η έκδοση του βιβλίου είναι εμπλουτισμένη με ενημερωμένα παραδείγματα και δεδομένα αντλημένα από την πραγματικότητα της βιομηχανικής πρακτικής και παρουσιάζει επικαιροποιημένα στοιχεία σύγχρονων ερευνών και καινοτομιών. Τέλος, εξετάζονται ποικίλες μελέτες περίπτωσης προσδίδοντας στο βιβλίο επιπλέον ενδιαφέρον, δεδομένου ότι καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα προϊόντων. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση