Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ
 
 
 
   
 
stratigikes dioikisis epixeiriseon ston dimosio tomea photo

stratigikes dioikisis epixeiriseon ston dimosio tomea photo


ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ

BKS.0301141          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΨΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από9.00 €
μόνο7.20 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5033-08-8
Συγγραφέας: ΚΑΨΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΛΚΥΩΝ
Σελίδες: 116
Διαστάσεις: 14Χ20
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΔΟΠ) ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Σκοπός του βιβλίου είναι να συνδυάσει μια ανασκόπηση της σύγχρονης βιβλιογραφίας και άρθρα για τη δημόσια διοίκηση και την ποιότητα των υπηρεσιών με την εμπειρική εφαρμογή στο Υπουργείο Οικονομικών.

Ο αναγνώστης (με αυτόν τον τρόπο) θα μπορούσε να πλαισιώσει μια ολοκληρωμένη άποψη για την έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας από το Υπουργείο.

Ο κύριος στόχος του προγράμματος αυτού είναι να εντοπίσει τα σημεία στα οποία ο δημόσιος τομέας πρέπει να βελτιωθεί ή να διατηρηθεί, προκειμένου να προσφέρονται καλύτερες υπηρεσίες στον χώρο του Υπουργείου Οικονομικών.

Πιο συγκεκριμένα, σκοπός είναι να αποδειχθεί ότι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι η στρατηγική για τη συνεχή βελτίωση και την αλλαγή στον Ελληνικό δημόσιο τομέα και πιο συγκεκριμένα, το Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδας.

  • Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει να αντιληφθούν τον πραγματικό ρόλο τους και την ευθύνη που έχουν σε ό,τι αφορά την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες.
  • Οι χώροι εργασίας πρέπει να βελτιωθούν αισθητικά και κίνητρα θα πρέπει να δοθούν στους εργαζόμενους, έτσι ώστε η απόδοσή τους να βελτιωθεί.
  • Μεγαλύτερη σημασία θα πρέπει να δοθεί σε θέματα εκπαίδευσης των εργαζομένων.
  • Η διαδικασία ελέγχου θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κάθε οργάνωσης, ενώ την ίδια στιγμή ο μηχανισμός ανάδραση θα επιτρέπει σε κάθε κρατική υπηρεσία να γνωρίζει τα αποτελέσματα των ενεργειών της.
  • Θα πρέπει να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των συναδέλφων, των τμημάτων και των διοικήσεων έτσι ώστε η συνεργασία να ενισχύεται και η επιδίωξη στόχων να επιτυγχάνεται.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ (BKS.0301141)
    stratigikes dioikisis epixeiriseon ston dimosio tomea photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    9.00 € -20% = 7.20
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 978-618-5033-08-8
    Συγγραφέας: ΚΑΨΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΑΛΚΥΩΝ
    Σελίδες: 116
    Διαστάσεις: 14Χ20
    Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013

    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΔΟΠ) ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

    Σκοπός του βιβλίου είναι να συνδυάσει μια ανασκόπηση της σύγχρονης βιβλιογραφίας και άρθρα για τη δημόσια διοίκηση και την ποιότητα των υπηρεσιών με την εμπειρική εφαρμογή στο Υπουργείο Οικονομικών.

    Ο αναγνώστης (με αυτόν τον τρόπο) θα μπορούσε να πλαισιώσει μια ολοκληρωμένη άποψη για την έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας από το Υπουργείο.

    Ο κύριος στόχος του προγράμματος αυτού είναι να εντοπίσει τα σημεία στα οποία ο δημόσιος τομέας πρέπει να βελτιωθεί ή να διατηρηθεί, προκειμένου να προσφέρονται καλύτερες υπηρεσίες στον χώρο του Υπουργείου Οικονομικών.

    Πιο συγκεκριμένα, σκοπός είναι να αποδειχθεί ότι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι η στρατηγική για τη συνεχή βελτίωση και την αλλαγή στον Ελληνικό δημόσιο τομέα και πιο συγκεκριμένα, το Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδας.
    • Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει να αντιληφθούν τον πραγματικό ρόλο τους και την ευθύνη που έχουν σε ό, τι αφορά την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες.
    • Οι χώροι εργασίας πρέπει να βελτιωθούν αισθητικά και κίνητρα θα πρέπει να δοθούν στους εργαζόμενους, έτσι ώστε η απόδοσή τους να βελτιωθεί.
    • Μεγαλύτερη σημασία θα πρέπει να δοθεί σε θέματα εκπαίδευσης των εργαζομένων.
    • Η διαδικασία ελέγχου θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κάθε οργάνωσης, ενώ την ίδια στιγμή ο μηχανισμός ανάδραση θα επιτρέπει σε κάθε κρατική υπηρεσία να γνωρίζει τα αποτελέσματα των ενεργειών της.
    • Θα πρέπει να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των συναδέλφων, των τμημάτων και των διοικήσεων έτσι ώστε η συνεργασία να ενισχύεται και η επιδίωξη στόχων να επιτυγχάνεται.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ BKS.0301141 ΚΑΨΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΨΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    5.76 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials