ISBN: 978-618-5033-08-8 Συγγραφέας: ΚΑΨΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΛΚΥΩΝ Σελίδες: 116 Διαστάσεις: 14Χ20 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΔΟΠ) ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Σκοπός του βιβλίου είναι να συνδυάσει μια ανασκόπηση της σύγχρονης βιβλιογραφίας και άρθρα για τη δημόσια διοίκηση και την ποιότητα των υπηρεσιών με την εμπειρική εφαρμογή στο Υπουργείο Οικονομικών. Ο αναγνώστης (με αυτόν τον τρόπο) θα μπορούσε να πλαισιώσει μια ολοκληρωμένη άποψη για την έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας από το Υπουργείο. Ο κύριος στόχος του προγράμματος αυτού είναι να εντοπίσει τα σημεία στα οποία ο δημόσιος τομέας πρέπει να βελτιωθεί ή να διατηρηθεί, προκειμένου να προσφέρονται καλύτερες υπηρεσίες στον χώρο του Υπουργείου Οικονομικών. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός είναι να αποδειχθεί ότι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι η στρατηγική για τη συνεχή βελτίωση και την αλλαγή στον Ελληνικό δημόσιο τομέα και πιο συγκεκριμένα, το Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδας. Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει να αντιληφθούν τον πραγματικό ρόλο τους και την ευθύνη που έχουν σε ό,τι αφορά την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες.Οι χώροι εργασίας πρέπει να βελτιωθούν αισθητικά και κίνητρα θα πρέπει να δοθούν στους εργαζόμενους, έτσι ώστε η απόδοσή τους να βελτιωθεί.Μεγαλύτερη σημασία θα πρέπει να δοθεί σε θέματα εκπαίδευσης των εργαζομένων.Η διαδικασία ελέγχου θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κάθε οργάνωσης, ενώ την ίδια στιγμή ο μηχανισμός ανάδραση θα επιτρέπει σε κάθε κρατική υπηρεσία να γνωρίζει τα αποτελέσματα των ενεργειών της.Θα πρέπει να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των συναδέλφων, των τμημάτων και των διοικήσεων έτσι ώστε η συνεργασία να ενισχύεται και η επιδίωξη στόχων να επιτυγχάνεται.
|