Από τον Αντιφώντα και τον Επίκουρο -στην εύφορη σχολή και την ευφορική διδασκαλία του οποίου παραπέμπει ευθέως ο τίτλος του βιβλίου- ως τις μέρες μας. Ενδιαμέσως, ιστορικές αναδιφήσιες και αναφορές στη διαδικαστική πορεία του δυτικού πολιτισμού. Η έμφαση ωστόσο παραμένει στις μέρες μας.
Το παρόν εγχειρίδιο φιλοδοξεί, πράγματι, να σχολιάσει αποσπασματικά μια σύγχρονη οικουμενική αισθητική και ηθική τάξη πραγμάτων, η οποία συνεπάγεται φυσικά νέους τρόπους «καλής συμπεριφοράς» και αποτελεσματικής επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους. Ηθική είναι η νέα αυτή τάξη, επειδή ακριβώς είναι ως επί το πλείστον καλόγουστη κι επειδή στηρίζεται στη φροντίδα για πρακτικά αποτελέσματα χωρίς μεγαλοϊδεατισμούς ή, ακριβέστερα, ιδεοπληξίες. Είναι ήδη, ή θα γίνει γρήφορα, φανερό στον αναγνώστη πως το ανά χείρας βιβλίο διάκειται ευμενώς προς το σύγχρονο ευδαιμονισμό, ή, τουλάχιστον, δεν ξεκινά με αρνητική προκατάληψη απέναντί του.
Οι καταναλωτικές μας πρακτικές, οι ιδιωτικές φροντίδες, η προσήλωσή μας στις μόδες και στα λογής λογής «μαζικά» αναγνώσματα, θεάματα κι ακροάματα, η εκ των πραγμάτων αρμονικότερη πλέον συμβίωσή μας με την ευρηματική τεχνολογία αλλά και με τη διαφήμιση, την τηλεόραση και τόσα άλλα φίλτρα της πραγματικής ή εικονικής ζωής, η κατάφαση, εντέλει, στο χιούμορ και στην ανέμελη διάθεση, μέσα στο πλαίσιο πάντα της κοσμιότητας, δεν αντιμετωπίζονται σαν «μάστιγες της σύγχρονης κοινωνίας», αλλά αντιθέτως ως θεμιτά εφαλτήρια για την κατάκτηση της ευτυχίας, ανάλογα με το προσωπικό ύφος και το ρυθμό του καθενός από μας.
Από τον Αντιφώντα και τον Επίκουρο -στην εύφορη σχολή και την ευφορική διδασκαλία του οποίου παραπέμπει ευθέως ο τίτλος του βιβλίου- ως τις μέρες μας. Ενδιαμέσως, ιστορικές αναδιφήσιες και αναφορές στη διαδικαστική πορεία του δυτικού πολιτισμού. Η έμφαση ωστόσο παραμένει στις μέρες μας.
Το παρόν εγχειρίδιο φιλοδοξεί, πράγματι, να σχολιάσει αποσπασματικά μια σύγχρονη οικουμενική αισθητική και ηθική τάξη πραγμάτων, η οποία συνεπάγεται φυσικά νέους τρόπους «καλής συμπεριφοράς» και αποτελεσματικής επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους. Ηθική είναι η νέα αυτή τάξη, επειδή ακριβώς είναι ως επί το πλείστον καλόγουστη κι επειδή στηρίζεται στη φροντίδα για πρακτικά αποτελέσματα χωρίς μεγαλοϊδεατισμούς ή, ακριβέστερα, ιδεοπληξίες. Είναι ήδη, ή θα γίνει γρήφορα, φανερό στον αναγνώστη πως το ανά χείρας βιβλίο διάκειται ευμενώς προς το σύγχρονο ευδαιμονισμό, ή, τουλάχιστον, δεν ξεκινά με αρνητική προκατάληψη απέναντί του.
Οι καταναλωτικές μας πρακτικές, οι ιδιωτικές φροντίδες, η προσήλωσή μας στις μόδες και στα λογής λογής «μαζικά» αναγνώσματα, θεάματα κι ακροάματα, η εκ των πραγμάτων αρμονικότερη πλέον συμβίωσή μας με την ευρηματική τεχνολογία αλλά και με τη διαφήμιση, την τηλεόραση και τόσα άλλα φίλτρα της πραγματικής ή εικονικής ζωής, η κατάφαση, εντέλει, στο χιούμορ και στην ανέμελη διάθεση, μέσα στο πλαίσιο πάντα της κοσμιότητας, δεν αντιμετωπίζονται σαν «μάστιγες της σύγχρονης κοινωνίας», αλλά αντιθέτως ως θεμιτά εφαλτήρια για την κατάκτηση της ευτυχίας, ανάλογα με το προσωπικό ύφος και το ρυθμό του καθενός από μας.
ΣΤΟΝ ΚΗΠΟBKS.0307876BKS.0307876ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣΚατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 960-03-1691-0 Συγγραφέας: ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Σελίδες: 504 Ημερομηνία Έκδοσης: 1996 ΔΟΚΙΜΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Από τον Αντιφώντα και τον Επίκουρο -στην εύφορη σχολή και την ευφορική διδασκαλία του οποίου παραπέμπει ευθέως ο τίτλος του βιβλίου- ως τις μέρες μας. Ενδιαμέσως, ιστορικές αναδιφήσιες και αναφορές στη διαδικαστική πορεία του δυτικού πολιτισμού. Η έμφαση ωστόσο παραμένει στις μέρες μας. Το παρόν εγχειρίδιο φιλοδοξεί, πράγματι, να σχολιάσει αποσπασματικά μια σύγχρονη οικουμενική αισθητική και ηθική τάξη πραγμάτων, η οποία συνεπάγεται φυσικά νέους τρόπους «καλής συμπεριφοράς» και αποτελεσματικής επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους. Ηθική είναι η νέα αυτή τάξη, επειδή ακριβώς είναι ως επί το πλείστον καλόγουστη κι επειδή στηρίζεται στη φροντίδα για πρακτικά αποτελέσματα χωρίς μεγαλοϊδεατισμούς ή, ακριβέστερα, ιδεοπληξίες. Είναι ήδη, ή θα γίνει γρήφορα, φανερό στον αναγνώστη πως το ανά χείρας βιβλίο διάκειται ευμενώς προς το σύγχρονο ευδαιμονισμό, ή, τουλάχιστον, δεν ξεκινά με αρνητική προκατάληψη απέναντί του. Οι καταναλωτικές μας πρακτικές, οι ιδιωτικές φροντίδες, η προσήλωσή μας στις μόδες και στα λογής λογής «μαζικά» αναγνώσματα, θεάματα κι ακροάματα, η εκ των πραγμάτων αρμονικότερη πλέον συμβίωσή μας με την ευρηματική τεχνολογία αλλά και με τη διαφήμιση, την τηλεόραση και τόσα άλλα φίλτρα της πραγματικής ή εικονικής ζωής, η κατάφαση, εντέλει, στο χιούμορ και στην ανέμελη διάθεση, μέσα στο πλαίσιο πάντα της κοσμιότητας, δεν αντιμετωπίζονται σαν «μάστιγες της σύγχρονης κοινωνίας», αλλά αντιθέτως ως θεμιτά εφαλτήρια για την κατάκτηση της ευτυχίας, ανάλογα με το προσωπικό ύφος και το ρυθμό του καθενός από μας. ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση