To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Τέχνες > ΣΚΙΑΙ ΕΡΡΙΜΜΕΝΑΙ
 
 
 
   
 
skiai errimmenai photo

skiai errimmenai photo


ΣΚΙΑΙ ΕΡΡΙΜΜΕΝΑΙ

BKS.0008303      
ΚατηγορίαΤΕΧΝΕΣ
ΓΚΟΜΠΡΙΧ ΕΡΝΣΤ Χ. στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ
ΥποκατηγορίαΖΩΓΡΑΦΙΚΗ-ΣΧΕΔΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.11.31 €
μόνο9.05 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-325-325-1
Συγγραφέας: ΓΚΟΜΠΡΙΧ ΕΡΝΣΤ Χ.
Εκδοτικός οίκος: ΑΓΡΑ
Μετάφραση: ΠΑΠΠΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Σελίδες: 64
Διαστάσεις: 23,5Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

Αρκεί να κοιτάξουμε γύρω μας, για να δούμε τις σκιές που ρίχνουν τα αντικείμενα στις επιφάνειες που τα πλαισιώνουν - είτε ο φωτισμός είναι φυσικός είτε τεχνητός. Οι σκιές αυτές μπορεί να είναι αμυδρές, ασαφείς ή δυσδιάκριτες, αλλά σπάνια απουσιάζουν. Εξαίρεση αποτελούν τα περισσότερα έργα ζωγραφικής.

Οι καλλιτέχνες αξιοποιούν τις " ερριμένες σκιές " (cast shadows, ombres portees) για να τραβήξουν την προσοχή στον τρόπο που αποδίδουν το φως και να τονίσουν τον όγκο των αντικειμένων. Επίσης, οι σκιές αυτές ενίοτε συμβάλλουν στη γενικότερη ατμόσφαιρα του πίνακα, ή αποκαλύπτουν την παρουσία προσώπων και αντικειμένων που δεν περιλαμβάνονται στην καθαυτό σύνθεση. Κι όμως, όπως υπογραμμίζει ο Ε. H. Gombrich, δεν εμφανίζονται παρά μόνο σποραδικά στη δυτική τέχνη, η οποία κατά κανόνα τις αγνοεί ή τις υποβαθμίζει.

Ο Gombrich εξετάζει εδώ τον διφορούμενο ρόλο των σκιών στους μύθους, τους θρύλους, τη φιλοσοφία. Παράλληλα, αναλύει εν συντομία τους παράγοντες που επηρεάζουν καθοριστικά το σχήμα τους : το σημείο και τη μορφή της φωτεινής πηγής, το σχήμα του φωτιζόμενου αντικειμένου και της επιφάνειας στην οποία " πέφτει " η σκιά, τη θέση του θεατή.

Ζωγράφοι της Πρώιμης Αναγέννησης, όπως ο Μαζάτσο και ο Καμπέν, επιδιώκοντας να αποδώσουν πιστά την οπτική πραγματικότητα, περιλάμβαναν τις σκιές στα έργα τους. Αντίθετα, οι καλλιτέχνες της εποχής του Λεονάρντο τις απέφευγαν κατά κανόνα, και μόνο στις αρχές του 17ου αιώνα το ενδιαφέρον γι' αυτές αναθερμάνθηκε - κυρίως στα έργα ζωγράφων όπως ο Καραβάτζο και ο Ρέμπραντ. Στους αιώνες που ακολούθησαν, καλλιτέχνες που συνδέθηκαν με τα κινήματα του Ρομαντισμού, του Ιμπρεσιονισμού και του Υπερρεαλισμού αξιοποίησαν τις " ερριμένες σκιές " για να εξάρουν όχι μόνο το ρεαλιστικό αλλά και το δραματικό στοιχείο των έργων τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

Last viewed
ΣΚΙΑΙ ΕΡΡΙΜΜΕΝΑΙ (BKS.0008303)
skiai errimmenai photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 11.31 € μόνο 9.05
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ
ΓΚΟΜΠΡΙΧ ΕΡΝΣΤ Χ. στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

ISBN: 960-325-325-1
Συγγραφέας: ΓΚΟΜΠΡΙΧ ΕΡΝΣΤ Χ.
Εκδοτικός οίκος: ΑΓΡΑ
Μετάφραση: ΠΑΠΠΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Σελίδες: 64
Διαστάσεις: 23, 5Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

Αρκεί να κοιτάξουμε γύρω μας, για να δούμε τις σκιές που ρίχνουν τα αντικείμενα στις επιφάνειες που τα πλαισιώνουν - είτε ο φωτισμός είναι φυσικός είτε τεχνητός. Οι σκιές αυτές μπορεί να είναι αμυδρές, ασαφείς ή δυσδιάκριτες, αλλά σπάνια απουσιάζουν. Εξαίρεση αποτελούν τα περισσότερα έργα ζωγραφικής.

Οι καλλιτέχνες αξιοποιούν τις " ερριμένες σκιές " (cast shadows, ombres portees) για να τραβήξουν την προσοχή στον τρόπο που αποδίδουν το φως και να τονίσουν τον όγκο των αντικειμένων. Επίσης, οι σκιές αυτές ενίοτε συμβάλλουν στη γενικότερη ατμόσφαιρα του πίνακα, ή αποκαλύπτουν την παρουσία προσώπων και αντικειμένων που δεν περιλαμβάνονται στην καθαυτό σύνθεση. Κι όμως, όπως υπογραμμίζει ο Ε. H. Gombrich, δεν εμφανίζονται παρά μόνο σποραδικά στη δυτική τέχνη, η οποία κατά κανόνα τις αγνοεί ή τις υποβαθμίζει.

Ο Gombrich εξετάζει εδώ τον διφορούμενο ρόλο των σκιών στους μύθους, τους θρύλους, τη φιλοσοφία. Παράλληλα, αναλύει εν συντομία τους παράγοντες που επηρεάζουν καθοριστικά το σχήμα τους : το σημείο και τη μορφή της φωτεινής πηγής, το σχήμα του φωτιζόμενου αντικειμένου και της επιφάνειας στην οποία " πέφτει " η σκιά, τη θέση του θεατή.

Ζωγράφοι της Πρώιμης Αναγέννησης, όπως ο Μαζάτσο και ο Καμπέν, επιδιώκοντας να αποδώσουν πιστά την οπτική πραγματικότητα, περιλάμβαναν τις σκιές στα έργα τους. Αντίθετα, οι καλλιτέχνες της εποχής του Λεονάρντο τις απέφευγαν κατά κανόνα, και μόνο στις αρχές του 17ου αιώνα το ενδιαφέρον γι' αυτές αναθερμάνθηκε - κυρίως στα έργα ζωγράφων όπως ο Καραβάτζο και ο Ρέμπραντ. Στους αιώνες που ακολούθησαν, καλλιτέχνες που συνδέθηκαν με τα κινήματα του Ρομαντισμού, του Ιμπρεσιονισμού και του Υπερρεαλισμού αξιοποίησαν τις " ερριμένες σκιές " για να εξάρουν όχι μόνο το ρεαλιστικό αλλά και το δραματικό στοιχείο των έργων τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΚΙΑΙ ΕΡΡΙΜΜΕΝΑΙ BKS.0008303 BKS.0008303 ΓΚΟΜΠΡΙΧ ΕΡΝΣΤ Χ. ΓΚΟΜΠΡΙΧ ΕΡΝΣΤ Χ. ΤΕΧΝΕΣ Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΓΚΟΜΠΡΙΧ ΕΡΝΣΤ Χ. στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 960-325-325-1 Συγγραφέας: ΓΚΟΜΠΡΙΧ ΕΡΝΣΤ Χ. Εκδοτικός οίκος: ΑΓΡΑ Μετάφραση: ΠΑΠΠΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Σελίδες: 64 Διαστάσεις: 23, 5Χ17 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 Αρκεί να κοιτάξουμε γύρω μας, για να δούμε τις σκιές που ρίχνουν τα αντικείμενα στις επιφάνειες που τα πλαισιώνουν - είτε ο φωτισμός είναι φυσικός είτε τεχνητός. Οι σκιές αυτές μπορεί να είναι αμυδρές, ασαφείς ή δυσδιάκριτες, αλλά σπάνια απουσιάζουν. Εξαίρεση αποτελούν τα περισσότερα έργα ζωγραφικής. Οι καλλιτέχνες αξιοποιούν τις " ερριμένες σκιές " (cast shadows, ombres portees) για να τραβήξουν την προσοχή στον τρόπο που αποδίδουν το φως και να τονίσουν τον όγκο των αντικειμένων. Επίσης, οι σκιές αυτές ενίοτε συμβάλλουν στη γενικότερη ατμόσφαιρα του πίνακα, ή αποκαλύπτουν την παρουσία προσώπων και αντικειμένων που δεν περιλαμβάνονται στην καθαυτό σύνθεση. Κι όμως, όπως υπογραμμίζει ο Ε. H. Gombrich, δεν εμφανίζονται παρά μόνο σποραδικά στη δυτική τέχνη, η οποία κατά κανόνα τις αγνοεί ή τις υποβαθμίζει. Ο Gombrich εξετάζει εδώ τον διφορούμενο ρόλο των σκιών στους μύθους, τους θρύλους, τη φιλοσοφία. Παράλληλα, αναλύει εν συντομία τους παράγοντες που επηρεάζουν καθοριστικά το σχήμα τους : το σημείο και τη μορφή της φωτεινής πηγής, το σχήμα του φωτιζόμενου αντικειμένου και της επιφάνειας στην οποία " πέφτει " η σκιά, τη θέση του θεατή. Ζωγράφοι της Πρώιμης Αναγέννησης, όπως ο Μαζάτσο και ο Καμπέν, επιδιώκοντας να αποδώσουν πιστά την οπτική πραγματικότητα, περιλάμβαναν τις σκιές στα έργα τους. Αντίθετα, οι καλλιτέχνες της εποχής του Λεονάρντο τις απέφευγαν κατά κανόνα, και μόνο στις αρχές του 17ου αιώνα το ενδιαφέρον γι' αυτές αναθερμάνθηκε - κυρίως στα έργα ζωγράφων όπως ο Καραβάτζο και ο Ρέμπραντ. Στους αιώνες που ακολούθησαν, καλλιτέχνες που συνδέθηκαν με τα κινήματα του Ρομαντισμού, του Ιμπρεσιονισμού και του Υπερρεαλισμού αξιοποίησαν τις " ερριμένες σκιές " για να εξάρουν όχι μόνο το ρεαλιστικό αλλά και το δραματικό στοιχείο των έργων τους.
7.24
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή