Γεννήθηκα μαζί με μια επανάσταση. Αυτό ας το μάθουν όλοι. Γεννήθηκα μέσα στη φωτιά· πρωτοείδα τον κόσμο μέσα στη θέρμη του ξεσηκωμού. Εκείνη η καυτή μέρα θα με κρατάει πάντα μες στην αγκαλιά της. Ως παιδί, εκπυρσοκρότησα. Ως ενήλικος, πυρπολήθηκα. Είμαι χωρίς αμφιβολία παιδί αυτής της επανάστασης και ενός γέρου θεού που λάτρευαν οι πρόγονοί μου. Γεννήθηκα το 1910. Ήταν καλοκαίρι. Μετά από λίγο, ο Εμιλιάνο Ζαπάτα, el Gran Insurrecto, θα ξεσήκωνε το Νότο. Ήμουν, λοιπόν, τυχερή: το 1910 ήταν η χρονολογία γέννησής μου". Στο Παρίσι, το 1939, τη Φρίντα Κάλο περιστοίχισε πλήθος θαυμαστών, ανάμεσα στους οποίους ήταν ο Πικάσο, ο Μπρετόν, ο Ντισάμπ, ο Καντίνσκι.
Στη ζωή της, η γυναίκα και η ζωγράφος είναι αδιαχώριστες, οδηγούμενες από μια μοίρα που κυριαρχείται από τον πόνο και την αρρώστια. Ο Ντιέγκο Ριβέρα έγραψε σχετικά: "Η Φρίντα είναι το μοναδικό παράδειγμα στην ιστορία της τέχνης κάποιου που κατακερμάτισε το στήθος και την καρδιά του για να δείξει τη βιολογική αλήθεια όσων αισθάνεται".
Βασισμένο στις πιο αξιόπιστες πηγές, γραμμένο με πάθος και ευαισθησία, το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί το πορτρέτο μιας μοναδικής γυναίκας, παρουσιάζοντας, παράλληλα, ανάγλυφα την ατμόσφαιρα μιας ολόκληρης εποχής, από το επαναστατημένο Μεξικό μέχρι τα νεοϋρκέζικα σαλόνια, περνώντας μέσα από τις σουρεαλιστικές εκθέσεις στο Παρίσι της δεκαετίας του 1930.
Γεννήθηκα μαζί με μια επανάσταση. Αυτό ας το μάθουν όλοι. Γεννήθηκα μέσα στη φωτιά· πρωτοείδα τον κόσμο μέσα στη θέρμη του ξεσηκωμού. Εκείνη η καυτή μέρα θα με κρατάει πάντα μες στην αγκαλιά της. Ως παιδί, εκπυρσοκρότησα. Ως ενήλικος, πυρπολήθηκα. Είμαι χωρίς αμφιβολία παιδί αυτής της επανάστασης και ενός γέρου θεού που λάτρευαν οι πρόγονοί μου. Γεννήθηκα το 1910. Ήταν καλοκαίρι. Μετά από λίγο, ο Εμιλιάνο Ζαπάτα, el Gran Insurrecto, θα ξεσήκωνε το Νότο. Ήμουν, λοιπόν, τυχερή: το 1910 ήταν η χρονολογία γέννησής μου". Στο Παρίσι, το 1939, τη Φρίντα Κάλο περιστοίχισε πλήθος θαυμαστών, ανάμεσα στους οποίους ήταν ο Πικάσο, ο Μπρετόν, ο Ντισάμπ, ο Καντίνσκι.
Στη ζωή της, η γυναίκα και η ζωγράφος είναι αδιαχώριστες, οδηγούμενες από μια μοίρα που κυριαρχείται από τον πόνο και την αρρώστια. Ο Ντιέγκο Ριβέρα έγραψε σχετικά: "Η Φρίντα είναι το μοναδικό παράδειγμα στην ιστορία της τέχνης κάποιου που κατακερμάτισε το στήθος και την καρδιά του για να δείξει τη βιολογική αλήθεια όσων αισθάνεται".
Βασισμένο στις πιο αξιόπιστες πηγές, γραμμένο με πάθος και ευαισθησία, το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί το πορτρέτο μιας μοναδικής γυναίκας, παρουσιάζοντας, παράλληλα, ανάγλυφα την ατμόσφαιρα μιας ολόκληρης εποχής, από το επαναστατημένο Μεξικό μέχρι τα νεοϋρκέζικα σαλόνια, περνώντας μέσα από τις σουρεαλιστικές εκθέσεις στο Παρίσι της δεκαετίας του 1930.
ΦΡΙΝΤΑ ΚΑΛΟBKS.0140589BKS.0140589ΖΑΜΙ ΡΟΝΤΑΖΑΜΙ ΡΟΝΤΑΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣΚατηγορία: ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ •ΖΑΜΙ ΡΟΝΤΑ στην κατηγορία ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ISBN: 960-236-618-4 Συγγραφέας: ΖΑΜΙ ΡΟΝΤΑ Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ Μετάφραση: ΠΡΑΣΣΟΥ ΣΤΥΛΒΑ Σελίδες: 363 Ημερομηνία Έκδοσης: 1996 Γεννήθηκα μαζί με μια επανάσταση. Αυτό ας το μάθουν όλοι. Γεννήθηκα μέσα στη φωτιά· πρωτοείδα τον κόσμο μέσα στη θέρμη του ξεσηκωμού. Εκείνη η καυτή μέρα θα με κρατάει πάντα μες στην αγκαλιά της. Ως παιδί, εκπυρσοκρότησα. Ως ενήλικος, πυρπολήθηκα. Είμαι χωρίς αμφιβολία παιδί αυτής της επανάστασης και ενός γέρου θεού που λάτρευαν οι πρόγονοί μου. Γεννήθηκα το 1910. Ήταν καλοκαίρι. Μετά από λίγο, ο Εμιλιάνο Ζαπάτα, el Gran Insurrecto, θα ξεσήκωνε το Νότο. Ήμουν, λοιπόν, τυχερή: το 1910 ήταν η χρονολογία γέννησής μου". Στο Παρίσι, το 1939, τη Φρίντα Κάλο περιστοίχισε πλήθος θαυμαστών, ανάμεσα στους οποίους ήταν ο Πικάσο, ο Μπρετόν, ο Ντισάμπ, ο Καντίνσκι. Στη ζωή της, η γυναίκα και η ζωγράφος είναι αδιαχώριστες, οδηγούμενες από μια μοίρα που κυριαρχείται από τον πόνο και την αρρώστια. Ο Ντιέγκο Ριβέρα έγραψε σχετικά: "Η Φρίντα είναι το μοναδικό παράδειγμα στην ιστορία της τέχνης κάποιου που κατακερμάτισε το στήθος και την καρδιά του για να δείξει τη βιολογική αλήθεια όσων αισθάνεται". Βασισμένο στις πιο αξιόπιστες πηγές, γραμμένο με πάθος και ευαισθησία, το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί το πορτρέτο μιας μοναδικής γυναίκας, παρουσιάζοντας, παράλληλα, ανάγλυφα την ατμόσφαιρα μιας ολόκληρης εποχής, από το επαναστατημένο Μεξικό μέχρι τα νεοϋρκέζικα σαλόνια, περνώντας μέσα από τις σουρεαλιστικές εκθέσεις στο Παρίσι της δεκαετίας του 1930. ΦΡΙΝΤΑ ΚΑΛΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση