Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
 
 
 
   
 
psyxologia tis paidikis kai efibikis ilikias photo

psyxologia tis paidikis kai efibikis ilikias photo


ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

BKS.0369077          
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΖΑΧΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από20.08 €
μόνο18.07 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-6622-08-8
Συγγραφέας: ΖΑΧΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΑΠΟΣ
Σελίδες: 380
Διαστάσεις: 17x20
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Ο παρών τόμος αποτελεί συνέχεια του έργου «Ψυχολογία της βρεφικής και νηπιακής ηλικίας». Καλύπτει την ανάπτυξη του παιδιού από το έκτο μέχρι το δέκατο όγδοο έτος. Το χρονικό αυτό διάστημα συμπίπτει με το χρόνο φοίτησής του στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Κατά την παιδική και νεανική ηλικία σημειώνονται μεταβολές στη σωματική και ψυχοπνευματική εικόνα του ατόμου, οι οποίες διαφοροποιούν σημαντικά τη συμπεριφορά του έναντι των προηγούμενων φάσεων της ανάπτυξης (βρεφικής και νηπιακής). Οι μεταβολές αυτές εξετάζονται από την οπτική των αμοιβαίων επιδράσεων, κληρονομικών, κοινωνικών, οικονομικών, πολιτισμικών και παιδευτικών. Η θέση ότι η ανάπτυξη είναι αποτέλεσμα της πολλαπλασιαστικής και όχι της αθροιστικής σχέσης του προσώπου με το περιβάλλον αποτελεί το κατευθυντήριο αξίωμα για την ερμηνεία των σωματικών και ψυχοπνευματικών μεταβολών της παιδικής και νεανικής ηλικίας.

Στην προβληματικής του συγγραφέα σημαντική θέση κατέχει επίσης το ζήτημα της σχολικής ικανότητας και ωριμότητας του παιδιού. Η σχολική ικανότητα εξετάζεται όχι μόνο σε σχέση με την ηλικία, αλλά και σε σχέση με το περιβάλλον και τη μορφή (ύφος) της διοίκησης της τάξης από το δάσκαλο. Επίσης, συζητείται το θέμα του κατώτατου ορίου ηλικίας εισόδου των παιδιών στο σχολείο. Τίθεται το ερώτημα αν πρέπει να αλλάξει μορφή το σχολείο και αν η νέα αυτή μορφή πρέπει να συνδεθεί με μια νέα μορφή του νηπιαγωγείου.

Επειδή οι αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι βραδύτατες και εφόσον η σχολική ικανότητα και ωριμότητα του παιδιού συνδέεται με ορισμένες απαιτήσεις για επιδόσεις στο σχολείο, στην παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνεται, μεταφρασμένο από τα γερμανικά, το Κριτήριο (Test) Σχολικής Ωριμότητας της G. Strebel, με μια εισαγωγή για το περιεχόμενο και το σκοπό του κριτηρίου αυτού. Το τεστ συμπληρώνεται με εφαρμογές στα ελληνικά σχολικά δεδομένα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (BKS.0369077)
psyxologia tis paidikis kai efibikis ilikias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
20.08 € -10% = 18.07
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-6622-08-8
Συγγραφέας: ΖΑΧΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΑΠΟΣ
Σελίδες: 380
Διαστάσεις: 17x20
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Ο παρών τόμος αποτελεί συνέχεια του έργου «Ψυχολογία της βρεφικής και νηπιακής ηλικίας». Καλύπτει την ανάπτυξη του παιδιού από το έκτο μέχρι το δέκατο όγδοο έτος. Το χρονικό αυτό διάστημα συμπίπτει με το χρόνο φοίτησής του στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Κατά την παιδική και νεανική ηλικία σημειώνονται μεταβολές στη σωματική και ψυχοπνευματική εικόνα του ατόμου, οι οποίες διαφοροποιούν σημαντικά τη συμπεριφορά του έναντι των προηγούμενων φάσεων της ανάπτυξης (βρεφικής και νηπιακής). Οι μεταβολές αυτές εξετάζονται από την οπτική των αμοιβαίων επιδράσεων, κληρονομικών, κοινωνικών, οικονομικών, πολιτισμικών και παιδευτικών. Η θέση ότι η ανάπτυξη είναι αποτέλεσμα της πολλαπλασιαστικής και όχι της αθροιστικής σχέσης του προσώπου με το περιβάλλον αποτελεί το κατευθυντήριο αξίωμα για την ερμηνεία των σωματικών και ψυχοπνευματικών μεταβολών της παιδικής και νεανικής ηλικίας.

Στην προβληματικής του συγγραφέα σημαντική θέση κατέχει επίσης το ζήτημα της σχολικής ικανότητας και ωριμότητας του παιδιού. Η σχολική ικανότητα εξετάζεται όχι μόνο σε σχέση με την ηλικία, αλλά και σε σχέση με το περιβάλλον και τη μορφή (ύφος) της διοίκησης της τάξης από το δάσκαλο. Επίσης, συζητείται το θέμα του κατώτατου ορίου ηλικίας εισόδου των παιδιών στο σχολείο. Τίθεται το ερώτημα αν πρέπει να αλλάξει μορφή το σχολείο και αν η νέα αυτή μορφή πρέπει να συνδεθεί με μια νέα μορφή του νηπιαγωγείου.

Επειδή οι αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι βραδύτατες και εφόσον η σχολική ικανότητα και ωριμότητα του παιδιού συνδέεται με ορισμένες απαιτήσεις για επιδόσεις στο σχολείο, στην παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνεται, μεταφρασμένο από τα γερμανικά, το Κριτήριο (Test) Σχολικής Ωριμότητας της G. Strebel, με μια εισαγωγή για το περιεχόμενο και το σκοπό του κριτηρίου αυτού. Το τεστ συμπληρώνεται με εφαρμογές στα ελληνικά σχολικά δεδομένα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ BKS.0369077 ΖΑΧΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
16.26 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials