Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
 
 
 
   
 
programmatismenes kai parormitikes agores photo
programmatismenes kai parormitikes agores photo


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

BKS.0145018          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από10.00 €
μόνο9.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-12-2231-8
Συγγραφέας: ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 64
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες.
Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζουν τα συναισθήματα και την αγοραστική συμπεριφορά παροτρύνοντας τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο από όσο είχαν προγραμματίσει, να περιπλανηθούν και να προβούν σε περισσότερες και απρογραμμάτιστες αγορές.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας την επίδραση του περιβάλλοντος στις παρορμητικές αγορές και κατ' επέκταση στις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησης, επενδύουν στη δημιουργία ενός ευχάριστου και ελκυστικού περιβάλλοντος που διεγείρει τα συναισθήματα ευχαρίστησης των καταναλωτών και τους οδηγεί σε περισσότερες αγορές.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ (BKS.0145018)
programmatismenes kai parormitikes agores photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
10.00 € -10% = 9.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-12-2231-8
Συγγραφέας: ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 64
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες.
Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζουν τα συναισθήματα και την αγοραστική συμπεριφορά παροτρύνοντας τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο από όσο είχαν προγραμματίσει, να περιπλανηθούν και να προβούν σε περισσότερες και απρογραμμάτιστες αγορές.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας την επίδραση του περιβάλλοντος στις παρορμητικές αγορές και κατ' επέκταση στις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησης, επενδύουν στη δημιουργία ενός ευχάριστου και ελκυστικού περιβάλλοντος που διεγείρει τα συναισθήματα ευχαρίστησης των καταναλωτών και τους οδηγεί σε περισσότερες αγορές.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ BKS.0145018 ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
8.1 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials