To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
 
 
 
   
 
programmatismenes kai parormitikes agores photo

programmatismenes kai parormitikes agores photo


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

BKS.0145018      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.10.00 €
μόνο9.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-12-2231-8
Συγγραφέας: ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 64
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες.
Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζουν τα συναισθήματα και την αγοραστική συμπεριφορά παροτρύνοντας τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο από όσο είχαν προγραμματίσει, να περιπλανηθούν και να προβούν σε περισσότερες και απρογραμμάτιστες αγορές.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας την επίδραση του περιβάλλοντος στις παρορμητικές αγορές και κατ' επέκταση στις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησης, επενδύουν στη δημιουργία ενός ευχάριστου και ελκυστικού περιβάλλοντος που διεγείρει τα συναισθήματα ευχαρίστησης των καταναλωτών και τους οδηγεί σε περισσότερες αγορές.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ (BKS.0145018)
programmatismenes kai parormitikes agores photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 10.00 € μόνο 9.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-12-2231-8
Συγγραφέας: ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 64
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες.
Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζουν τα συναισθήματα και την αγοραστική συμπεριφορά παροτρύνοντας τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο από όσο είχαν προγραμματίσει, να περιπλανηθούν και να προβούν σε περισσότερες και απρογραμμάτιστες αγορές.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας την επίδραση του περιβάλλοντος στις παρορμητικές αγορές και κατ' επέκταση στις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησης, επενδύουν στη δημιουργία ενός ευχάριστου και ελκυστικού περιβάλλοντος που διεγείρει τα συναισθήματα ευχαρίστησης των καταναλωτών και τους οδηγεί σε περισσότερες αγορές.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ BKS.0145018 BKS.0145018 ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-12-2231-8 Συγγραφέας: ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σελίδες: 64 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015 ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζουν τα συναισθήματα και την αγοραστική συμπεριφορά παροτρύνοντας τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο από όσο είχαν προγραμματίσει, να περιπλανηθούν και να προβούν σε περισσότερες και απρογραμμάτιστες αγορές. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας την επίδραση του περιβάλλοντος στις παρορμητικές αγορές και κατ' επέκταση στις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησης, επενδύουν στη δημιουργία ενός ευχάριστου και ελκυστικού περιβάλλοντος που διεγείρει τα συναισθήματα ευχαρίστησης των καταναλωτών και τους οδηγεί σε περισσότερες αγορές.
8.1
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή