Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 
 
 
   
 
programmata kai stratigikes didaskalias photo
programmata kai stratigikes didaskalias photo


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

BKS.0071061          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από27.00 €
μόνο24.30 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5059-09-5
Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013

ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

Όπως είναι γνωστό, τις τελευταίες δεκαετίες, σε παγκόσμιο επίπεδο και στην Ελλάδα, επικρατεί η αντίληψη της σχολικής ένταξης και ενσωμάτωσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης και η συνεκπαίδευσή τους με τα άλλα, σε εισαγωγικά, «φυσιολογικά» άτομα. Ωστόσο, για να είναι αποτελεσματική η ένταξη, απαιτούνται προϋποθέσεις, συνθήκες και υποδομές, οι οποίες επηρεάζονται άμεσα από τις κοινωνικές αντιλήψεις, το εκπαιδευτικό σύστημα, την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, τις οικονομικές δυνατότητες κάθε χώρας κ.ά..

Στον τόπο μας, με βάση τα σημερινά δεδομένα, για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σοβαρές δυσκολίες μάθησης, το σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης θα εξακολουθήσει να υπάρχει για πολλά χρόνια ακόμη, ως σχολείο ανάγκης. Στην καλύτερη περίπτωση μπορεί τα άτομα αυτά να εντάσσονται στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης, με παράλληλη διδακτική και ψυχολογική υποστήριξη σε τμήμα ένταξης ή στην τάξη τους. Συνεπώς, είναι ανάγκη, οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σήμερα και θα εξακολουθήσουν να εργάζονται και στο μέλλον στα σχολεία αυτά και στα τμήματα ένταξης, να ξέρουν να σχεδιάζουν κατάλληλα προγράμματα και να χρησιμοποιούν κατάλληλες στρατηγικές διδασκαλίας, προκειμένου η εκπαίδευση των ατόμων με ΕΕΑ και σοβαρές δυσκολίες μάθησης να είναι αποτελεσματική. Αυτή την ανάγκη προσπαθεί να καλύψει το βιβλίο αυτό.

Ειδικότερα, επεξεργάζεται θέματα που αναφέρονται κυρίως:

α. Στα διαθεματικά - αναλυτικά προγράμματα σπουδών
β. Στα διδακτικά προγράμματα - μοντέλα και τεχνικές σχεδιασμού: στο σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης / στο τμήμα ένταξης
γ. Στις στρατηγικές διδασκαλίας: στο σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης / στο τμήμα ένταξης
δ. Στις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να είναι αποτελεσματική η εκπαίδευση των ατόμων με ΕΕΑ και σοβαρές δυσκολίες μάθησης (π.χ. αξιολόγηση των δεξιοτήτων, αξιολόγηση της προόδου των παιδιών κ.ά)
ε. Στη μετάβαση των ατόμων με ΕΕΑ από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (BKS.0071061)
programmata kai stratigikes didaskalias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
27.00 € -10% = 24.30
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-5059-09-5
Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013

ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

Όπως είναι γνωστό, τις τελευταίες δεκαετίες, σε παγκόσμιο επίπεδο και στην Ελλάδα, επικρατεί η αντίληψη της σχολικής ένταξης και ενσωμάτωσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης και η συνεκπαίδευσή τους με τα άλλα, σε εισαγωγικά, «φυσιολογικά» άτομα. Ωστόσο, για να είναι αποτελεσματική η ένταξη, απαιτούνται προϋποθέσεις, συνθήκες και υποδομές, οι οποίες επηρεάζονται άμεσα από τις κοινωνικές αντιλήψεις, το εκπαιδευτικό σύστημα, την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, τις οικονομικές δυνατότητες κάθε χώρας κ.ά..

Στον τόπο μας, με βάση τα σημερινά δεδομένα, για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σοβαρές δυσκολίες μάθησης, το σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης θα εξακολουθήσει να υπάρχει για πολλά χρόνια ακόμη, ως σχολείο ανάγκης. Στην καλύτερη περίπτωση μπορεί τα άτομα αυτά να εντάσσονται στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης, με παράλληλη διδακτική και ψυχολογική υποστήριξη σε τμήμα ένταξης ή στην τάξη τους. Συνεπώς, είναι ανάγκη, οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σήμερα και θα εξακολουθήσουν να εργάζονται και στο μέλλον στα σχολεία αυτά και στα τμήματα ένταξης, να ξέρουν να σχεδιάζουν κατάλληλα προγράμματα και να χρησιμοποιούν κατάλληλες στρατηγικές διδασκαλίας, προκειμένου η εκπαίδευση των ατόμων με ΕΕΑ και σοβαρές δυσκολίες μάθησης να είναι αποτελεσματική. Αυτή την ανάγκη προσπαθεί να καλύψει το βιβλίο αυτό.

Ειδικότερα, επεξεργάζεται θέματα που αναφέρονται κυρίως:

α. Στα διαθεματικά - αναλυτικά προγράμματα σπουδών
β. Στα διδακτικά προγράμματα - μοντέλα και τεχνικές σχεδιασμού: στο σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης / στο τμήμα ένταξης
γ. Στις στρατηγικές διδασκαλίας: στο σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης / στο τμήμα ένταξης
δ. Στις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να είναι αποτελεσματική η εκπαίδευση των ατόμων με ΕΕΑ και σοβαρές δυσκολίες μάθησης (π.χ. αξιολόγηση των δεξιοτήτων, αξιολόγηση της προόδου των παιδιών κ.ά)
ε. Στη μετάβαση των ατόμων με ΕΕΑ από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ BKS.0071061 ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
21.87 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials