Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
 
 
 
   
 
problimata tis mnimis ton paidion me mathisiakes dyskolies stin arithmitiki kai tin anagnosi photo
problimata tis mnimis ton paidion me mathisiakes dyskolies stin arithmitiki kai tin anagnosi photo


ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

BKS.0487291          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από8.90 €
μόνο8.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-8041-73-2
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σελίδες: 150
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ

Στόχος του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τα βασικά θεωρητικά σημεία που αναφέρονται στη γνωστική λειτουργία της μνήμης και τη σχέση της με την ανάγνωση και την αριθμητική, μέσω των πορισμάτων μιας επιστημονικής έρευνας του συγγραφέα για τη μελέτη της μνήμης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση ή / και στην αριθμητική, ώστε να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να αναζητήσει τρόπους και μέσα για τη σωστή εφαρμογή των πορισμάτων αυτής της έρευνας στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ (BKS.0487291)
problimata tis mnimis ton paidion me mathisiakes dyskolies stin arithmitiki kai tin anagnosi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
8.90 € -10% = 8.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-8041-73-2
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σελίδες: 150
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ

Στόχος του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τα βασικά θεωρητικά σημεία που αναφέρονται στη γνωστική λειτουργία της μνήμης και τη σχέση της με την ανάγνωση και την αριθμητική, μέσω των πορισμάτων μιας επιστημονικής έρευνας του συγγραφέα για τη μελέτη της μνήμης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση ή / και στην αριθμητική, ώστε να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να αναζητήσει τρόπους και μέσα για τη σωστή εφαρμογή των πορισμάτων αυτής της έρευνας στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ BKS.0487291 ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
7.21 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials