Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 
 
 
   
 
politiki epikoinonia kai image making stin ellada photo

politiki epikoinonia kai image making stin ellada photo


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

BKS.0087020          
ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από31.80 €
μόνο28.62 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-551-012-1
Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΥΡΜΙΔΟΝΕΣ
Σελίδες: 424
Διαστάσεις: 15Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2004

Η προεκλογική περίοδος των βουλευτικών εκλογών του 2004 παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού τα μέσα της πολιτικής επικοινωνίας -και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος- χρησιμοποιούνται έντονα από τα δύο κόμματα εξουσίας. Καταλαμβάνει μάλιστα κυρίαρχο ρόλο στη στρατηγική των κομμάτων. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας διαμόρφωσαν στις βουλευτικές εκλογές του 2004 το κατάλληλο επικοινωνιακό περιβάλλον, ώστε να μπορέσουν να επιβάλλουν, αναπαράγοντας τον κομματικό λόγο, την πολιτική των δύο μονομάχων (ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία). Η διαμόρφωση όμως του τελικού εκλογικού αποτελέσματος είναι συνάρτηση περισσότερο πολύπλοκων κοινωνικών διεργασιών αλλά και οικονομικών αιτίων και λιγότερο απόρροια της παρέμβασης του ρόλου και του λόγου των μέσων μαζικής επικοινωνίας, δηλαδή του δείγματος του αθηναϊκού τύπου, που εξετάζουμε στην προεκλογική περίοδο, και το οποίο ασφαλώς και επέδρασε σημαντικά.

Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος, για να καταδειχθεί ότι η μηντιακή κατασκευή της πολιτικής πραγματικότητας, ναι μεν αναπαράγεται στον τύπο την προεκλογική περίοδο, η παρατηρούμενη ένταση όμως και ο βαθμός της δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα: το αποτέλεσμα της κάλπης είναι διαφορετικό από την προσπάθεια που καταβάλλουν τα μέσα ενημέρωσης και είναι συνάρτηση κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (BKS.0087020)
politiki epikoinonia kai image making stin ellada photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
31.80 € -10% = 28.62
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-551-012-1
Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΥΡΜΙΔΟΝΕΣ
Σελίδες: 424
Διαστάσεις: 15Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2004

Η προεκλογική περίοδος των βουλευτικών εκλογών του 2004 παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού τα μέσα της πολιτικής επικοινωνίας -και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος- χρησιμοποιούνται έντονα από τα δύο κόμματα εξουσίας. Καταλαμβάνει μάλιστα κυρίαρχο ρόλο στη στρατηγική των κομμάτων. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας διαμόρφωσαν στις βουλευτικές εκλογές του 2004 το κατάλληλο επικοινωνιακό περιβάλλον, ώστε να μπορέσουν να επιβάλλουν, αναπαράγοντας τον κομματικό λόγο, την πολιτική των δύο μονομάχων (ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία). Η διαμόρφωση όμως του τελικού εκλογικού αποτελέσματος είναι συνάρτηση περισσότερο πολύπλοκων κοινωνικών διεργασιών αλλά και οικονομικών αιτίων και λιγότερο απόρροια της παρέμβασης του ρόλου και του λόγου των μέσων μαζικής επικοινωνίας, δηλαδή του δείγματος του αθηναϊκού τύπου, που εξετάζουμε στην προεκλογική περίοδο, και το οποίο ασφαλώς και επέδρασε σημαντικά.

Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος, για να καταδειχθεί ότι η μηντιακή κατασκευή της πολιτικής πραγματικότητας, ναι μεν αναπαράγεται στον τύπο την προεκλογική περίοδο, η παρατηρούμενη ένταση όμως και ο βαθμός της δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα: το αποτέλεσμα της κάλπης είναι διαφορετικό από την προσπάθεια που καταβάλλουν τα μέσα ενημέρωσης και είναι συνάρτηση κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ BKS.0087020 ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
25.76 ΠΟΛΙΤΙΚΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials