Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
 
 
 
   
 
parapona pelaton photo
parapona pelaton photo


ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

BKS.0190137          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-755-9
Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σειρά: BUSINESS LIFE
Σελίδες: 190
Διαστάσεις: 14Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2008

ΜΠΕΛΑΣ Ή ΕΥΚΑΙΡΙΑ; ΜΕΤΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών;

Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό, που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας!

Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται:

  • Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται
  • Χειρισμός παραπονούμενων πελατών
  • Σύνταξη απαντητικής επιστολής
  • Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού
  • Τα παράπονα των υπαλλήλων
  • Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν
  • Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων

    Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε.

    Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (1 σχόλιο)
    Βαθμολογία 10
    Σύνολο ψήφων: 1 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ - Βαθμολογία 10 στις 07-10-2010
    Ευφυέστατο! Και μόνο ο τίτλος του και οι φατσούλες στο εξώφυλλο, κάνουν το βιβλίο αυτό αξιοπρόσεκτο.

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ (BKS.0190137)
    parapona pelaton photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    15.00 € -10% = 13.50
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 978-960-351-755-9
    Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
    Σειρά: BUSINESS LIFE
    Σελίδες: 190
    Διαστάσεις: 14Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2008

    ΜΠΕΛΑΣ Ή ΕΥΚΑΙΡΙΑ; ΜΕΤΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

    Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών;

    Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό, που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας!

    Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται:


    • Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται
    • Χειρισμός παραπονούμενων πελατών
    • Σύνταξη απαντητικής επιστολής
    • Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού
    • Τα παράπονα των υπαλλήλων
    • Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν
    • Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων

    Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε.

    Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...

    10/10 από 1 χρήστες
    Από χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 07-10-2010
    Ευφυέστατο! Και μόνο ο τίτλος του και οι φατσούλες στο εξώφυλλο, κάνουν το βιβλίο αυτό αξιοπρόσεκτο.
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ BKS.0190137 ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    12.15 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    10 1 1


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials