Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΖΟΝΤΑΙ
 
 
 
   
 
oi ypopsifioi ekpaideytikoi paratiroyn parembainoyn kai anastoxazontai photo
oi ypopsifioi ekpaideytikoi paratiroyn parembainoyn kai anastoxazontai photo


ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΖΟΝΤΑΙ

BKS.0544096          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από40.00 €
μόνο36.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1796-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 588
Διαστάσεις: 12,5Χ20
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2016

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Το συλλογικό αυτό έργο αποτελεί προϊόν συνεργασίας των μελών του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων των Τμημάτων Προσχολικής Εκπαίδευσης. Στο βιβλίο αυτό, οι συγγραφείς εισηγούνται θεωρητικά πλαίσια, διαδικασίες, μεθόδους, εργαλεία και γενικότερα τρόπους υποστήριξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Ασκησης. Με αυτόν τον τρόπο σχεδιάζονται οι φάσεις ανάπτυξής της Πρακτικής Ασκησης και παρέχεται το αντίστοιχο υποστηρικτικό υλικό. Το υλικό αυτό αφορά σε ασκήσεις, δραστηριότητες, σενάρια, παραδείγματα πρακτικών, πάνω στα οποία οι φοιτητές και φοιτήτριες καλούνται, ατομικά αλλά και ομαδικά, να αναστοχαστούν, να προβληματιστούν, να θέσουν ερωτήματα, να αναζητήσουν απαντήσεις και να διαμορφώσουν σταδιακά τη δική τους προσέγγιση στην εκπαιδευτική πράξη μέσα από μία συμμετοχική και συνεργατική διαδικασία.

Σε κάθε ενότητα υπάρχουν παραπομπές σε θεωρητικά κείμενα, που υποστηρίζουν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες στη στοχαστική προσέγγιση των δραστηριοτήτων, των παραδειγμάτων και των ασκήσεων, που εμπεριέχονται στο βιβλίο και αναδεικνύουν τη σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στην εκπαιδευτική θεωρία και την εκπαιδευτική πράξη.

Απώτερος στόχος μέσα από μια τέτοια διαδικασία είναι οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να γίνουν προοπτικά εκπαιδευτικοί ερευνητές, δηλαδή (ανα)στοχαζόμενοι επαγγελματίες, οι οποίοι θα προσπαθούν να συμμετέχουν στη λήψη συνειδητών αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα. Θα έχουν έτσι τη δυνατότητα να (ανα)στοχάζονται προσεγγίζοντας μια εκπαιδευτική συνθήκη από ποικίλες οπτικές, να συνεργάζονται, να δοκιμάζουν μια λύση ενώ ταυτόχρονα να διερωτώνται για τις εκπαιδευτικές τους αξίες. Τέλος οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα μάθουν να ερευνούν και να αποτιμούν την εκπαιδευτική πράξη στην προοπτική της συνεχούς βελτίωσής της.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΖΟΝΤΑΙ (BKS.0544096)
oi ypopsifioi ekpaideytikoi paratiroyn parembainoyn kai anastoxazontai photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
40.00 € -10% = 36.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-01-1796-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 588
Διαστάσεις: 12, 5Χ20
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2016

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Το συλλογικό αυτό έργο αποτελεί προϊόν συνεργασίας των μελών του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων των Τμημάτων Προσχολικής Εκπαίδευσης. Στο βιβλίο αυτό, οι συγγραφείς εισηγούνται θεωρητικά πλαίσια, διαδικασίες, μεθόδους, εργαλεία και γενικότερα τρόπους υποστήριξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Ασκησης. Με αυτόν τον τρόπο σχεδιάζονται οι φάσεις ανάπτυξής της Πρακτικής Ασκησης και παρέχεται το αντίστοιχο υποστηρικτικό υλικό. Το υλικό αυτό αφορά σε ασκήσεις, δραστηριότητες, σενάρια, παραδείγματα πρακτικών, πάνω στα οποία οι φοιτητές και φοιτήτριες καλούνται, ατομικά αλλά και ομαδικά, να αναστοχαστούν, να προβληματιστούν, να θέσουν ερωτήματα, να αναζητήσουν απαντήσεις και να διαμορφώσουν σταδιακά τη δική τους προσέγγιση στην εκπαιδευτική πράξη μέσα από μία συμμετοχική και συνεργατική διαδικασία.

Σε κάθε ενότητα υπάρχουν παραπομπές σε θεωρητικά κείμενα, που υποστηρίζουν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες στη στοχαστική προσέγγιση των δραστηριοτήτων, των παραδειγμάτων και των ασκήσεων, που εμπεριέχονται στο βιβλίο και αναδεικνύουν τη σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στην εκπαιδευτική θεωρία και την εκπαιδευτική πράξη.

Απώτερος στόχος μέσα από μια τέτοια διαδικασία είναι οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να γίνουν προοπτικά εκπαιδευτικοί ερευνητές, δηλαδή (ανα)στοχαζόμενοι επαγγελματίες, οι οποίοι θα προσπαθούν να συμμετέχουν στη λήψη συνειδητών αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα. Θα έχουν έτσι τη δυνατότητα να (ανα)στοχάζονται προσεγγίζοντας μια εκπαιδευτική συνθήκη από ποικίλες οπτικές, να συνεργάζονται, να δοκιμάζουν μια λύση ενώ ταυτόχρονα να διερωτώνται για τις εκπαιδευτικές τους αξίες. Τέλος οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα μάθουν να ερευνούν και να αποτιμούν την εκπαιδευτική πράξη στην προοπτική της συνεχούς βελτίωσής της.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΖΟΝΤΑΙ BKS.0544096 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
32.4 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials