Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 
 
 
   
 
oi sxolikoi symboyloi miloyn gia ton rolo to ergo toys kai tin axiologisi ton ekpaideytikon photo

oi sxolikoi symboyloi miloyn gia ton rolo to ergo toys kai tin axiologisi ton ekpaideytikon photo


ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

BKS.0020176          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΡΑΜΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο από τις 25/8
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από18.01 €
μόνο14.41 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5218-42-3
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΜΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σελίδες: 414
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2016

Σε μια εποχή ευρύτατων κοινωνικών και οικονομικών ανακατατάξεων σε εθνικό επίπεδο, ο χώρος της εκπαίδευσης επηρεάζεται από την εισαγωγή εκτεταμένων αλλαγών που επαναπροσδιορίζουν τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσφατα επανήλθε δυναμικά στον εκπαιδευτικό χώρο η συζήτηση για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών. Το ζήτημα της αξιολόγησης αποτέλεσε πεδίο έντονης αντιπαράθεσης των εκπαιδευτικών φορέων τις τελευταίες δεκαετίες, ενώ σημαδεύτηκε από σειρά αποτυχημένων κυβερνητικών πρωτοβουλιών. Η απουσία συναίνεσης οδήγησε το θέμα σε αποτελμάτωση. Το ελληνικό κράτος επιχείρησε να δώσει νέα ώθηση στη θεσμοθέτηση ενός αξιολογικού συστήματος του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας με το Προεδρικό Διάταγμα 152/2013. Σε αυτό, ορίζεται πως ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου αποκτά κεντρικό ρόλο στην όλη προσπάθεια, αφού ενεργοποιείται ο ρόλος του ως αξιολογητή του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών.

Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στη διερεύνηση των απόψεων Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το πλέγμα των ρόλων που υπηρετούν στο καθημερινό έργο τους σε σύνδεση με τις εξελίξεις στο ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η επαναφορά του θέματος στην εκπαιδευτική επικαιρότητα αποτελεί πρόκληση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Παράλληλα, δημιουργεί πλήθος ερωτημάτων για επιμέρους πτυχές του, όπως η σκοπιμότητα της αξιολόγησης και οι πραγματικές δυνατότητες του εκπαιδευτικού συστήματος να υποστηρίξει στην πράξη αξιολογικές διαδικασίες. Σε αυτό το πλαίσιο, η διερεύνηση των απόψεων των Σχολικών Συμβούλων, ενός θεσμού που εξακολουθεί να αναζητά την ταυτότητά του, παρέχει ερευνητικά δεδομένα για ένα ζήτημα, στο οποίο η χώρα δεν κατόρθωσε να κάνει βήματα προς τα εμπρός τις τελευταίες τρεισήμισι σχεδόν δεκαετίες.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (BKS.0020176)
oi sxolikoi symboyloi miloyn gia ton rolo to ergo toys kai tin axiologisi ton ekpaideytikon photo
Διαθέσιμο από τις 25/8
Wishlist
Share
18.01 € -20% = 14.41
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-5218-42-3
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΜΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σελίδες: 414
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2016

Σε μια εποχή ευρύτατων κοινωνικών και οικονομικών ανακατατάξεων σε εθνικό επίπεδο, ο χώρος της εκπαίδευσης επηρεάζεται από την εισαγωγή εκτεταμένων αλλαγών που επαναπροσδιορίζουν τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσφατα επανήλθε δυναμικά στον εκπαιδευτικό χώρο η συζήτηση για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών. Το ζήτημα της αξιολόγησης αποτέλεσε πεδίο έντονης αντιπαράθεσης των εκπαιδευτικών φορέων τις τελευταίες δεκαετίες, ενώ σημαδεύτηκε από σειρά αποτυχημένων κυβερνητικών πρωτοβουλιών. Η απουσία συναίνεσης οδήγησε το θέμα σε αποτελμάτωση. Το ελληνικό κράτος επιχείρησε να δώσει νέα ώθηση στη θεσμοθέτηση ενός αξιολογικού συστήματος του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας με το Προεδρικό Διάταγμα 152/2013. Σε αυτό, ορίζεται πως ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου αποκτά κεντρικό ρόλο στην όλη προσπάθεια, αφού ενεργοποιείται ο ρόλος του ως αξιολογητή του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών.

Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στη διερεύνηση των απόψεων Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το πλέγμα των ρόλων που υπηρετούν στο καθημερινό έργο τους σε σύνδεση με τις εξελίξεις στο ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η επαναφορά του θέματος στην εκπαιδευτική επικαιρότητα αποτελεί πρόκληση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Παράλληλα, δημιουργεί πλήθος ερωτημάτων για επιμέρους πτυχές του, όπως η σκοπιμότητα της αξιολόγησης και οι πραγματικές δυνατότητες του εκπαιδευτικού συστήματος να υποστηρίξει στην πράξη αξιολογικές διαδικασίες. Σε αυτό το πλαίσιο, η διερεύνηση των απόψεων των Σχολικών Συμβούλων, ενός θεσμού που εξακολουθεί να αναζητά την ταυτότητά του, παρέχει ερευνητικά δεδομένα για ένα ζήτημα, στο οποίο η χώρα δεν κατόρθωσε να κάνει βήματα προς τα εμπρός τις τελευταίες τρεισήμισι σχεδόν δεκαετίες.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ BKS.0020176 ΚΑΡΑΜΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΜΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
11.53 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials