To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
 
 
 
   
 
oi mathites synomiloyn me ta keimena photo

oi mathites synomiloyn me ta keimena photo


ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

BKS.0958452      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.11.50 €
μόνο10.35 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-597-084-0
Συγγραφέας: ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ
Σελίδες: 142
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Το σχολείο αποτελεί σημείο συνάντησης και συνύπαρξης πολλών και διαφορετικών παιδιών. Μέσα στις αρμοδιότητές του είναι η ευαισθητοποίηση και η καλλιέργεια στάσεων αποδοχής προς όλους, η αλληλοκατανόηση και η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών, η ανάπτυξη και διατήρηση φιλικών σχέσεων εντός αλλά και εκτός σχολικού πλαισίου.

Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στις γενικές τάξεις είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τόσο τους επιστήμονες και τους ερευνητές όσο και τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς των μαθητών. Καθένας από τη σκοπιά του υποστηρίζει τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή τη διαδικασία. Οι ερευνητές μιλούν για την κοινωνική ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία. Οι γονείς υποστηρίζουν ότι είναι δικαίωμα του παιδιού τους να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του και οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ικανοποιήσουν ανάγκες εκπαιδευτικές-ψυχολογικές-κοινωνικές, όλων ανεξαιρέτως των μαθητών. Τα μέσα που διαθέτουν είναι ελάχιστα και η υποστήριξη που δέχονται αμελητέα. Επιπλέον, μιλάμε για ένταξη των μαθητών με αναπηρία, χωρίς οι μαθητές της γενικής τάξης να έχουν προετοιμαστεί γι’ αυτό. Ως αποτέλεσμα, οι μαθητές με αναπηρία εξακολουθούν να είναι απομονωμένοι ή περιθωριοποιημένοι στις τάξεις στις οποίες φοιτούν, χωρίς φίλους και χωρίς την ευκαιρία αλληλεπίδρασης με τους συνομηλίκους τους.

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι αφενός να δώσει στους εκπαιδευτικούς το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τα αίτια και τις επιπτώσεις συμπεριφορών μέσα στην τάξη, οι οποίες συμπεριφορές σχετίζονται με την αποδοχή της αναπηρίας. Να τους πληροφορήσει για τον τρόπο οργάνωσης και υλοποίησης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την αναπηρία. Με την περιγραφή διαφόρων προγραμμάτων που κατά καιρούς έχουν υλοποιηθεί δίνονται ιδέες στους εκπαιδευτικούς για προγράμματα που οι ίδιοι μπορούν να υλοποιήσουν αλλά συγχρόνως επισημαίνονται τα σημεία εκείνα του προγράμματος τα οποία οδήγησαν στην αποτυχία επίτευξης του στόχου για τον οποίο σχεδιάστηκαν.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (BKS.0958452)
oi mathites synomiloyn me ta keimena photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 11.50 € μόνο 10.35
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-597-084-0
Συγγραφέας: ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ
Σελίδες: 142
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Το σχολείο αποτελεί σημείο συνάντησης και συνύπαρξης πολλών και διαφορετικών παιδιών. Μέσα στις αρμοδιότητές του είναι η ευαισθητοποίηση και η καλλιέργεια στάσεων αποδοχής προς όλους, η αλληλοκατανόηση και η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών, η ανάπτυξη και διατήρηση φιλικών σχέσεων εντός αλλά και εκτός σχολικού πλαισίου.

Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στις γενικές τάξεις είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τόσο τους επιστήμονες και τους ερευνητές όσο και τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς των μαθητών. Καθένας από τη σκοπιά του υποστηρίζει τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή τη διαδικασία. Οι ερευνητές μιλούν για την κοινωνική ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία. Οι γονείς υποστηρίζουν ότι είναι δικαίωμα του παιδιού τους να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του και οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ικανοποιήσουν ανάγκες εκπαιδευτικές-ψυχολογικές-κοινωνικές, όλων ανεξαιρέτως των μαθητών. Τα μέσα που διαθέτουν είναι ελάχιστα και η υποστήριξη που δέχονται αμελητέα. Επιπλέον, μιλάμε για ένταξη των μαθητών με αναπηρία, χωρίς οι μαθητές της γενικής τάξης να έχουν προετοιμαστεί γι’ αυτό. Ως αποτέλεσμα, οι μαθητές με αναπηρία εξακολουθούν να είναι απομονωμένοι ή περιθωριοποιημένοι στις τάξεις στις οποίες φοιτούν, χωρίς φίλους και χωρίς την ευκαιρία αλληλεπίδρασης με τους συνομηλίκους τους.

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι αφενός να δώσει στους εκπαιδευτικούς το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τα αίτια και τις επιπτώσεις συμπεριφορών μέσα στην τάξη, οι οποίες συμπεριφορές σχετίζονται με την αποδοχή της αναπηρίας. Να τους πληροφορήσει για τον τρόπο οργάνωσης και υλοποίησης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την αναπηρία. Με την περιγραφή διαφόρων προγραμμάτων που κατά καιρούς έχουν υλοποιηθεί δίνονται ιδέες στους εκπαιδευτικούς για προγράμματα που οι ίδιοι μπορούν να υλοποιήσουν αλλά συγχρόνως επισημαίνονται τα σημεία εκείνα του προγράμματος τα οποία οδήγησαν στην αποτυχία επίτευξης του στόχου για τον οποίο σχεδιάστηκαν.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ BKS.0958452 BKS.0958452 ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-597-084-0 Συγγραφέας: ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ Σελίδες: 142 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2017 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Το σχολείο αποτελεί σημείο συνάντησης και συνύπαρξης πολλών και διαφορετικών παιδιών. Μέσα στις αρμοδιότητές του είναι η ευαισθητοποίηση και η καλλιέργεια στάσεων αποδοχής προς όλους, η αλληλοκατανόηση και η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών, η ανάπτυξη και διατήρηση φιλικών σχέσεων εντός αλλά και εκτός σχολικού πλαισίου. Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στις γενικές τάξεις είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τόσο τους επιστήμονες και τους ερευνητές όσο και τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς των μαθητών. Καθένας από τη σκοπιά του υποστηρίζει τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή τη διαδικασία. Οι ερευνητές μιλούν για την κοινωνική ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία. Οι γονείς υποστηρίζουν ότι είναι δικαίωμα του παιδιού τους να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του και οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ικανοποιήσουν ανάγκες εκπαιδευτικές-ψυχολογικές-κοινωνικές, όλων ανεξαιρέτως των μαθητών. Τα μέσα που διαθέτουν είναι ελάχιστα και η υποστήριξη που δέχονται αμελητέα. Επιπλέον, μιλάμε για ένταξη των μαθητών με αναπηρία, χωρίς οι μαθητές της γενικής τάξης να έχουν προετοιμαστεί γι’ αυτό. Ως αποτέλεσμα, οι μαθητές με αναπηρία εξακολουθούν να είναι απομονωμένοι ή περιθωριοποιημένοι στις τάξεις στις οποίες φοιτούν, χωρίς φίλους και χωρίς την ευκαιρία αλληλεπίδρασης με τους συνομηλίκους τους. Στόχος αυτού του βιβλίου είναι αφενός να δώσει στους εκπαιδευτικούς το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τα αίτια και τις επιπτώσεις συμπεριφορών μέσα στην τάξη, οι οποίες συμπεριφορές σχετίζονται με την αποδοχή της αναπηρίας. Να τους πληροφορήσει για τον τρόπο οργάνωσης και υλοποίησης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την αναπηρία. Με την περιγραφή διαφόρων προγραμμάτων που κατά καιρούς έχουν υλοποιηθεί δίνονται ιδέες στους εκπαιδευτικούς για προγράμματα που οι ίδιοι μπορούν να υλοποιήσουν αλλά συγχρόνως επισημαίνονται τα σημεία εκείνα του προγράμματος τα οποία οδήγησαν στην αποτυχία επίτευξης του στόχου για τον οποίο σχεδιάστηκαν.
9.32
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή