ISBN: 960-351-581-7 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΟΥ Ζ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 481 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΠΡΟΩΘΗΣΗ-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Το παρόν βιβλίο αποτελεί ένα πλήρη και εύχρηστο οδηγός που δίνει λύσεις σε όλα τα πρακτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα μια επιχείρηση στον τομέα των εξαγωγών της. Ο συγγραφέας παρουσιάζει με εύληπτο τρόπο όχι μόνο το "know" αλλά και το "how", αποκωδικοποιώντας όλες τις απαραίτητες ενέργειες από το σχεδιασμό μέχρι τη διεκπεραίωση και τις προωθητικές πολιτικές που πρέπει να συνοδεύουν την είσοδο αγαθών και υπηρεσιών σε μια ξένη αγορά. Εξετάζονται με σφαιρικό αλλά και συστηματικό τρόπο οι διαδικασίες, μέθοδοι, τεχνικές και εργαλεία υπερπήδησης των εμποδίων στην παγκόσμια, ομογενοποιημένη αγορά. Το πρώτο μέρος αναλύει τα διαδικαστικά θέματα και περιλαμβάνει Φορτωτικά Έγγραφα στο Διεθνές Εμπόριο, Μέσα Διεθνών Πληρωμών, Μέσα Χρηματοδότησης Εξαγωγικών Επιχειρήσεων, Μορφές Συνεργασίας για την Προώθηση των Εξαγωγών, Αντιμετώπιση Συναλλαγματικών Κινδύνων, Σύγχρονη Τεχνολογία και Διεθνές Εμπόριο, Διαδικασίες Διεκπεραίωσης Εξαγωγών, Εφοδιαστική (Logistics), Τελωνειακά Θέματα, Μεταφορές και Incoterms 2000. Στο δεύτερο μέρος, ο συγγραφέας πραγματεύεται τις μεθόδους και τεχνικές προώθησης των εξαγωγών. Ο αναγνώστης εδώ θα βρει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για την αποτελεσματική υποστήριξη των εξαγωγών του σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον. Περιλαμβάνονται κεφάλαια για τη Συσκευασία και Επωνυμία του Εξαγόμενου Προϊόντος, τη Συμμετοχή σε Εμπορικές Εκθέσεις Εξωτερικού, το Μάρκετινγκ Εξαγωγών, την Οργάνωση του Τμήματος Πωλήσεων, την Έρευνα Αγοράς Εξωτερικού, την Τιμολογιακή Πολιτική, τη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις.
|